Нова Ауді А8 варто дійсно великих грошей – в залежності від комплектації. Але це солідна машина. А чи є сенс купувати таку солідну машину, тільки 1999 року випуску. Коштує вона зовсім недорого, це Ауді А8 Д2.
Це автомобіль з повним приводом, коробкою автомат, з 4,2-літровим мотором, потужність якого 310 к. с. Коштує така машина 300 – 600 тисяч рублів.
Але купуючи Ауді А8 Д2 треба пам’ятати, що є ризик взяти автомобіль з ушатанным мотором, що її заміна буде коштувати великих грошей, а капремонт робити – ще дорожче. Тому при покупці треба бути уважним, але все залежить від везіння. Ще треба бути готовим, що акумулятор тут вже буде старий і вимагати заміни, або можна спробувати цей акумулятор зарядити як слід.
У Ауді А8 кузов зроблений з алюмінію, тому він не іржавіє, а також він досить легкий. Такий кузов не доставить ніяких проблем, якщо не було ДТП. А якщо було, то ремонтувати алюмінієвий кузов складно і дорого. А неякісний ремонт через деякий час спливе.
Обсяг мотора тут 4,2 літра, він їсть 20 літрів бензину на сто км пробігу, також потрапляє під податок на розкіш – 50 000 рублів в рік. Крім цього, дуже часто цей мотор починає їсти масло – 1 літр на 1000 км. Але масло треба доливати, тому що якщо цього не робити, то йому швидко прийде кінець.
Салон Ауді А8 Д2
В салоні Ауді А8 Д2 все красиво – м’який пластик, красиві прилади, шкіряні крісла і багато вільного місця. В салоні просторо і спереду, і ззаду. Великий багажник, в нього можна багато чого покласти.
Підвіска
Хоч кузов Ауді А8 Д2 зроблений з алюмінію, все одно вага цього автомобіля дорівнює приблизно 2 тонни. Якщо їздити по суворих російських дорогах, то передня підвіска прослужить не більше 50 000 км. дуже швидко з’являються люфти у важелів і рульових наконечниках. Щоб довго не паритися краще відразу міняти передню підвіску – це потягне приблизно на 15 000 гривень.
Також треба часто міняти гальмівні колодки і робити прокачування гальмівної системи, а диски рідше, вага великий, тому і гальма зношуються швидше. Завдяки повному приводу машина відмінно тримає дорогу.
Якщо на великій швидкості почав трясти кермо, а балансування коліс зроблена, значить вся справа в підвісній підшипнику кардана повного приводу. Офіційно тільки підшипник не можна поміняти, треба міняти його в зборі з карданом, але на багатьох СТО місцеві майстри вже можуть поміняти підшипник окремо. Кардан в зборі коштує більше 30 000 гривень, а у місцевих кулібіних Заміна підшипника обійдеться в 6 000 гривень.
Також бажано встановити захист моторного відсіку, щоб бруд і камені не потрапляли в моторний відсік. Коштує він всього 9000 рублів.
Дорожній просвіт у Ауді А8 Д2 маленький, тому паркуватися треба уважно, щоб не зачепитися бампером. Але для їзди по місту – нормальний кліренс.
Безпека
У свої роки за безпеку цей автомобіль отримав 5 зірок в креш-тесті. Алюмінієвий капот стискається дуже сильно, але зате повністю захищає салон.
Крім цього, не треба боятися, що Ауді А8 Д2 викрадуть, тому що зараз вона нікому не потрібна, а ось раніше ці машини викрадали дуже часто, багато машин нелегально переганяли через митницю. Так що, перед покупкою треба перевірити паспорт транспортного засобу, і перевірити чи є наклейка в багажнику з VIN-кодом і комплектацією. Якщо вона відірвана, це повинно насторожити.
Перед купівлею такого автомобіля, треба в запасі ще мати близько 50 000 гривень, щоб трохи машину відремонтувати.
Далі відео про Ауді А8 Д2: