Замислюючись про покупку японського позашляховика часто люди приходять до спільного питання: Аутлендер або Х-Трейл? Нижче ми постараємося розібрати їх сильні і слабкі сторони, щоб ви змогли зробити для себе відповідний вибір.
Порівняння Мітсубісі Аутлендер і Ніссан Х-Трейл почнемо, за традицією, з «одежинки». Зовнішній дизайн у обох автомобілів вийшов досить автентичний і впізнаваний, при цьому без екстремальних перегинів. Втім, оригінальність – це єдине, що ріднить їх. Аутлендер більш ніж виправдовує свою назву, яка перекладається як «чужинець».
Загострений передок, що переходить в похилий капот і довершується вузькою лінією скління виглядає досить незвично, викликаючи навіть деякі асоціації з фантастичними кораблями позаземних цивілізацій. На відміну від творіння Ніссан, Аутлендер досить важко з першого погляду віднести до розряду позашляховиків. Стрімкі обриси автомобіля наводять на асоціації з зіпсованими універсалами.
А ось X-Trail, не дивлячись на масу сміливих рішень в дизайні, з першого погляду дає зрозуміти, що він справжнісінький позашляховик, без жодних там компромісів. Досить різкі й навіть грубі лінії кузова, практично вертикальні лінії передка і масивні (хоч і не силові) бампера з пластикової отформовкой, що імітує додаткові захисні елементи – все це дозволяє при практично однакових габаритах виглядати Ікс Трэйлу набагато солідніше і брутальніше.
Ніссан Х-Трейл або Міцубісі Аутлендер. Що по салону?
Отже, заглянемо всередину цих красенів. Дітище інженерів і дизайнерів Мітсубісі пропонує нам стримані і підкреслено суворі рішення без зайвих «свістелок». Втім, навіть тут знайшлося місце для творчої жилки, так що водія порадує стильна приладова панель з парою роздільних козирків в істинно спортивному стилі. Плюс стильні решітки повітропроводів кондиціонера і Аналоговий годинник на торпеді.
Вузьке скління забезпечує напрочуд гарну оглядовість, одночасно створюючи відчуття затишку і захищеності в салоні. однак, якщо порівняти Міцубісі Аутлендер і Ніссан Х Трейл, то у другого оглядовість буде краще-як мінімум, світлофори не перекриваються лінією даху. По зручності налаштування посадкового місця під себе причепитися можна хіба що до недостатнього куті відхилення рульової колонки вгору.
З творінням Ніссан ситуація прямо протилежна, так що зсередини відчувається величезна різниця, куди ти потрапив, в ІксТрейл або Аутлендер. Широченні вікна разом з люком, який займає чи не половину даху, забезпечують відмінне освітлення. Втім, в негоду створюється відчуття, що хмари нависли над головою, так що восени краще люк закрити шторкою наглухо і не чіпати його до самої весни. Панель приладів в Икстрейле розташована не за кермом, а посеред панелі, повернена у бік водія, так що цей момент може стати важливим аргументом при виборі X Trail або Outlander, адже таке рішення подобається далеко не всім.
В торпедо також розташовується пара підстаканників, бардачок і навіть два міні-холодильника. В цілому, поличок і відділень величезна кількість, а ось телефон, як не дивно, прилаштувати нікуди. Всі ніші або занадто великі, або занадто маленькі, та й в бардачку Шукати мобілку зовсім не зручно. Цьому плані відкриті полички на панелі в Мітсубісі виглядають зручніше і практичніше. Втім, це скоріше причіпка, ніж серйозний аргумент в суперечці що краще Аутлендер або Х Трейл. Сидіння Ніссана помітно м’якше, через що потужна на вигляд бічна підтримка виявляється хиленькой, а ось в Мітсубісі з посадкою все краще.
У випадку з такими великими машинами, як Мітсубісі Аутлендер або Ніссан Х-Трейл актуальним питанням залишається зручність посадки і висадки. Аутлендер в цьому плані виявився хороший. Крісло розташовується якраз на такому рівні, що середньостатистичному людина не доведеться дертися або присідати, так що великий плюс йому в скарбничку. X-Trail, при його високій посадці і відмінною оглядовості, вимагає більше зусиль на те, щоб забратися всередину.
Що краще X Trail або Outlander по простоті управління?
Мітсубісі припаде до душі тим, хто віддає перевагу повний контроль над машиною. Кермо відповідає приємним фидбэком, ручка селектора КПП з коротким ходом, передачі перемикаються чітко, педалі реагують адекватно. Загалом, цінителі ручного контролю, будуть дуже задоволені. А ось Ніссан люблять навпаки за наявність м’якого керма і автоматичної коробки передач.
Так що, порівняння Nissan X Trail і Mitsubishi Outlander тут виходить знову швидше суб’єктивне і сильно залежить від уподобань водія. Підвісці Аутлендер виявився помітно м’якше, так що дорожні нерівності на ньому зовсім не відчуваються на відміну від Икстрейла, за те на великій швидкості жорстка підвіска Ніссана показала себе з кращого боку. ABS Ніссана при виїзді на бездоріжжі негайно починає панікувати, так що на кожному натисканні педалі газу можна чітко чути характерний тріск. Аутлендер надає водієві значно більше свободи, і вклинюється тільки в критичних ситуаціях.
В цілому ж порівняння Міцубісі Аутлендер і Ніссан Х Трейл по позашляхових якостях проходять практично з однаковим результатом. Особливо на рідній шосейній гумі, яка пасує раніше, ніж можуть себе проявити різні блокування та інші приблуди. Однак, справжнім цінителям хардкору на грязьових тапках буде ближче до душі Ніссан. Він надає можливість ручного вибору блокувань диференціалів і перекидання крутного моменту на передню вісь, в комплекті також і автоматичні блокування.
Мітсубісі має постійний повний привід з рівномірним розподілом крутного моменту, а при включеній блокування міжосьового диференціала перекидає момент на вісь з кращим зчепленням. Порівняти Мітсубісі Аутлендер і Ніссан Х-Трейл ще простіше – тут повноцінна нічия. Діагональне вивішування вони обидва переживають з однаковим результатом.
Далі відео тест-драйв Мітсубісі Аутлендера:
А далі відео де визначаємо який автомобіль краще: Аутлендер або Х-Трейл: