Зміст
Вибір кросовера – справа важлива, якщо взяти до уваги вартість такого автомобіля. Тим більше, що зараз пропонують велику кількість різних транспортних засобів. Серед такого розмаїття важко віддати перевагу конкретній моделі, але визначитися якось треба.
Якщо ви хочете зрозуміти, що ж буде краще: Патрол або Ленд Крузер 200, наша стаття допоможе вам прийняти кінцеве рішення.
Порівняння технічних характеристик
Якщо ви хочете порівняти Ніссан Патрол і Ленд Крузер 200, то починати варто з найважливішого-технічних особливостей моделей. Варто відзначити, що технічні показники тут не дуже відрізняються. Обидва транспортні засоби оснащені движком V8, в результаті, броди глибиною до 70 сантиметрів не викликають ніяких труднощів у подоланні. Крім того, стандартна комплектація і там, і там передбачає передній і задній дискової гальмівний механізм. Правда, у Ніссана кліренс побільше (27,5 сантиметрів в порівнянні з 22,5 см).
Але якщо бути об’єктивним при виборі Ніссан Патрол або Ленд Крузер 200, то варто зазначити, що перший автомобіль кілька виграє у першого. Перш за все, тут варто зупинитися на обсязі двигуна. У Ніссана він становить цілих 5,5 літра, тоді як у Крузака 4,6 (що теж досить потужно). Відрізняється і трансмісія:
- Ніссан – семиступінчастий автомат;
- Ленд Крузер – шестиступінчаста автоматична коробка перемикання передач.
Динаміка у обох автомобілів просто чудова (при їх-то габаритах!), але і тут Ніссан обігнав свого японського конкурента. Сотню Патрол бере за 6,6 секунд, тоді як Тойота може розвинути аналогічну швидкість тільки за 8,6 секунди. Та й максимальний розгін становить 210 і 205 кілометрів відповідно.
Відео тест-драйв і порівняння Nissan Patrol і Toyota Land Cruiser 200:
Як результат, це позначилося і на показниках споживання палива. 200 модель Ленд Крузера дещо економічніше. У змішаному режимі їй потрібно 13,6 літра, тоді як для аналога від торгової марки Ніссан необхідно цілих 14,6 літра при тих же умовах їзди.
Чим відрізняється Тойота
Перед тим, як дізнатися, що краще: Ніссан Патрол або Ленд Крузер 200, варто оцінити особливості кожного транспортного засобу. І почнемо ми свій опис з представника автоконцерну Toyota. З упевненістю можна сказати, що практично у кожного є мрія придбати саме такий автомобіль. Особливо, якщо мова йде про презентабельному Land Cruiser 200, ну, або, хоча б RAV4.
Досі виробники пишаються своїм дітищем, і не дарма. Адже як екстер’єр так і інтер’єр авто просто ідеальний, будь-які зміни можуть пошкодити декору.
Дана модель авто знаходиться в ореолі містики – напевно, якщо удосконалити транспортний засіб, додавши трохи керованості і комфорту, а також оснастивши незалежною підвіскою і рядом інших модних елементів, воно може втратити свій шарм.
З іншого боку, і зараз автомобіль поводиться просто відмінно. Автомобіль вийшов міцним, надійним, він з легкістю може подолати практично будь-яке бездоріжжя. Підтвердженням цьому є і маса рейтингів, де у Тойоти практично немає гідних конкурентів серед інших позашляховиків.
Кілька слів про Ніссані
Але сильні сторони в битві Ніссан Патрол проти Ленд Крузер 200 є не тільки у другого автомобіля. Взагалі, сам процес створення моделі, швидше за все, пов’язаний з тим, що у автоконцерну не було гідного конкурента LC 200.
В результаті, новий Патрол вийшов більше і масивніше, ніж попередні аналоги. Автомобіль відрізняється своїм монументальним інтер’єром. При цьому всі дизайнерські рішення, пов’язані з дизайном кузова, ніяк не відображаються на місткості салону.
Особливості інтер’єру
Важко вибрати між Ніссан Патрол або Тойота Ленд Крузер 200 по місткості і простору всередині. На перший погляд може здатися, що LC 200 менше, так як зовні він компактніше. Водночас, як на думку експертів, так і за відгуками власників, водій з пасажирами почуваються комфортно в обох автомобілях.
У Nissan Patrol задні крісла трохи вище сидінь Крузера. При цьому є повноцінний третій ряд, який можна скласти, що в рази збільшує місткість. Водночас, у Крузаку крісла присуваються до боків. Фактично, по багажнику LC 200 відстає. Але цю карту він перекриває тим, що спати краще саме в Тойоті. Особливо актуально це для рибалок і мисливців. Під час сну там не доведеться скручуватися, місця цілком вистачить. Крім того, багажник Крузера оснащений орними дверима, що дозволяє перевозити довгі предмети, на зразок лиж.
Яку б модель не обрав майбутній автовласник, транспортний засіб буде оснащений містким холодильником між передніми кріслами. Ось тільки в Nissan кришка пристрою двонаправлена, так що холодильником можуть користуватися навіть пасажири, що розташувалися позаду.
Продовжуючи вибирати: Nissan Patrol або Toyota Land Cruiser 200, варто підкреслити, що останнє авто оснащене низкою новомодних функцій, включаючи:
- вентиляцію передніх крісел;
- підігрів керма;
- чотирьохзонний клімат-контроль.
При цьому управляти таким клімат-контролем можуть і пасажири. Не відстає і конкуруючий Ніссан. Серед переваг моделі виділяють адаптивний круїз-контроль, а також вбудовані в підголовники монітори.
Фактично, так і не можна об’єктивно оцінити, що ж краще: Патрол або Ленд Крузер. Правда, любителям консерватизму підійде другий автомобіль, та й комфорту і затишності там більше. А ось Ніссан зате відрізняється своїми химерними вигинами і масивною обробкою, яка додає йому оригінальності.
Особливості силових агрегатів
Ми вже порівнювали: Ніссан Патрол або Ленд Крузер 100 за технічними характеристиками, але зараз зупинимося на цьому більш детально. Потужні двигуни дозволяють поставити Nissan поряд з сучасними спорткарами, адже навіть вони не завжди набирають сотню за 6,6 секунди.
В принципі, більшого хотіти від такого двигуна не можна. У випадку з Крузером все дещо простіше, адже обсяг мотора менше майже на літр, та й потужність в конячках відстає на цілу сотню. З іншого боку, ми маємо два варіанти:
- Ніссан могутніше, швидше, жвавіше;
- LC 200 більш економічний (наприклад, щоб прогодувати Патрол потрібно близько 25-30 літрів бензину при їзді по місту).
У парі з двигуном йде виключно автоматична коробка перемикання передач, при цьому трансмісія має і ручний режим.
Правда, важливо сказати, що Тойота оснащена набагато більш ефективною гальмівною системою. Незважаючи на це, під час гальмування авто нахиляється вперед, у випадку з Патролом тут ще й веде в сторону.
Для багатьох автолюбителів вибір між Тойота Ленд Крузер або Ніссан Патрол очевидний, так як останній варіант має незалежною підвіскою. Але на практиці керувати обома транспортними засобами не так вже і легко, хоча ось про різні нерівності дороги можна геть забути – навіть великі ями і вибоїни підвіска з легкістю поглинає.
Кілька виграє у Тойоти і рульове управління. Воно послностью дозволяє забути про всі вібрації, та й зворотний зв’язок з курсовою стійкістю тут на рівні. Nissan Patrol ж має свій козир – поперечних кренів у нього практично немає, навіть на досить різких поворотів.
Рівень прохідності
Якби мова йшла про умови Африки, де все покрито піском, тоді сумнівів щодо лідера не могло б бути ніяких-Ніссан вже за 10 хвилин обійшов би свого конкурента. Водночас, в Росії навряд чи можна знайти трасу повністю з піску. В основному проблему становить бруд, болотиста місцевість, а також снігові замети. Тим не менш, програми «бруд» у Патрола немає, хоча є чимало інших, призначених для їзди по бездоріжжю.
Багатофункціональність системи пристроїв
А ось тут порівняти авто просто. Хоча Ленд Крузер 200 і володіє великим функціоналом, який дозволяє долати бездоріжжя, дотягнутися до керуючої системи водієві не так то і легко. Швидко перемикати кнопки важко, особливо, якщо робити це доводиться рідко. А ось двоступенева шайба Ніссана, яка відповідає за всі присутні Off-Road-системи, дуже зручна у своєму використанні.
Незважаючи на те, що дорожній просвіт у Тойоти менше, вона краще справляється з переломами дороги. З іншого боку, навіть якщо днище Патрола і закреслить дорожнє покриття, пошкодити автомобіль таким чином практично неможливо, так як всі системи заховані і знаходяться набагато вище рами.
З основних мінусів транспортних засобів варто відзначити погану прохідність по м’якому грунту. Автомобілі масивні, так що вони легко просідають. Недосвідчений водій може так загнати транспортний засіб, що діставати його доведеться потужним трактором.
Невеликі технічні хитрощі
Як правило, люди, які набувають такі кросовери, використовують їх не тільки по бездоріжжю, але і в міських умовах.
Для власників Patrol важливо знати про особливості автомобіля, за допомогою якої можна спостерігати за вулицею з видом зверху.
Завдяки висновку на екран всіх чотирьох камер, можна буде комплексно оцінити ситуацію на дорозі і прийняти вірне рішення під час паркування та інших маневрів.
Що маємо в результаті
Отже, якщо ви хочете вибрати Патрол або Ленд Крузер 100 (або ж двохсоту модель), то однозначний підсумок підбити важко. Після ретельної оцінки автомобілів можна говорити про те, що Патрол є духовним спадкоємців Тойоти, але він перевершує свій аналог виключно в плані динаміки і прохідності. А ось з приводу комфорту і керованості машини знаходяться на одній сходинці.
Як правило, Toyota LC 200 воліють люди, які більше цінують класику і плавність ходу, а ось Ніссан – відмінний вибір для тих, хто любить швидку їзду,швидкий розгін і оригінальний декор. При цьому варто враховувати, що Крузак обійдеться на порядок дорожче – найдорожчий Ніссан дешевше на 100 тисяч базовій комплектації Тойоти.
Відео вибору: що краще Ніссан Патрол або Ленд Крузер 200: