BMW 4-ї серії не можна назвати новинкою від БМВ, тому що такий тип кузова у БМВ існує вже дуже давно – понад 40 років. Просто цей кузов завжди знаходився в рамках БМВ 3-ї серії. А в 2011 маркетологи з БМВ придумали якомога купе продавати трошки дорожче і вивели купе 3-ки в окрему 4-ю серію.
Та й якщо придивитися на 4-у серію БМВ, то видно, що вона дуже схожа на БМВ 3-ї серії в кузові F30. Але тим не менш машина вийшла зовсім не погана. Офіційно 4-я серія БМВ випускається з 2013 року, є 3 типи кузова: купе – F32, кабріолет – F33 і гранд-купе – F36. Також є і спортивні М-версії – F82 і F83.
Є 4 базові комплектації БМВ 4-ї серії, які можна доповнювати бажаними опціями. Якщо в машині є М-пакет, то колеса матимуть свій оригінальний дизайн. По боках біля передніх коліс стоять повітрозабірники, вони не бутафорні, це дійсно технічне рішення для поліпшення аеродинаміки. Аеродинамічні характеристики 4-ї серії значно кращі ніж у 3-ки БМВ. В М-пакет машина виглядає більш цікаво, але з іншого боку навіщо на дизельну версію вішати шильдики М, вони тут явно не в тему.
Салон в м-пакеті теж відрізняється від звичайної 4-ки. Поріг з написом М-перфомансі. Спортивні сидіння, 3-х спицеве М-кермо, чорна стеля та інші приємні дрібниці. БМВ 4-ї серії В М-пакеті вважається найпріоритетнішою, але й інші версії Luxury і Modern теж гарні. Все тому що передок виглядає дуже стильно, ангельські очі надають машині унікальність, до речі, такі ж ангельські очі на Пріору можна запросто поставити.
Дизайн автомобіля
У БМВ 4 дизайн вийшов дуже вдалим, притягує до себе увагу інших учасників руху. І ширина автомобіля дуже дивує, вона здається дуже широкою, так як висота зменшилася. Зовні машина виглядає більш впевнено, видно що в повороти вона буде відмінно входити без будь-яких кренів. Попередники цього автомобіля Е92 і Е93 теж дуже красиві, тому для творців цього авто треба було зробити 4-ю серії ще красивіше. Якщо ця машина доживе до свого 40-річчя, то вона буде культової.
Мотори
Лінійка мотор тут поменше, ніж в F30, але все таки є кілька цікавих агрегатів. Найпростішою модифікацією вважається 420i. Є дизельна і бензинова версії, вони бувають задньопривідні або повнопривідні. З заднім приводом більше задоволення від водіння. А для тих, хто хоче використовувати машину на кожен день, особливо взимку, то краще брати версію з повним приводом. Але версія з заднім приводом коштує трохи дешевше, та й в ній стоїть відмінна система стабілізації, що проблем навіть на слизькій дорозі не буде.
Що краще дизель або бензин?
Почнемо з дизельних моторів. На самі ранні автомобілі встановлювали дизельні мотори N47, він досить старий і вже більше випускатися не буде. Цей двигун перевірений часом, в ньому спочатку було багато недоліків, його постійно модернізували. Але під кінець свого існування можна сказати, що мотор хороший. У нього хороші технічні показники – 184 л. с. потужності. і 380 Нм крутного моменту. Розганяється за 7,3 секунди до сотні, а витрата по місту становить близько 6-7-й літрів палива на 100 км. пробігу.
На останніх автомобілях 4-ї серії стали встановлювати нові мотори B47, потужність дорівнює 190 к. с. і 400 Нм крутного моменту. У цього мотора менше витрата палива і швидше динаміка розгону – 7 секунд до сотні. У плані надійності поки ще нічого сказати не можна, тому що нові мотори і статистики немає, але поки відгуки від власників в основному позитивні.
Також в БМВ запевняють, що в моторах B47 більшість деталей взаємозамінні з іншими моторами, це злегка здешевлює процес виробництва автомобілів. В кінцевому підсумку і користувачам цих автомобілів має стати легше дістати необхідну запчастину для свого автомобіля.
На 420-й бензиновій версії стоїть мотор N20, у нього схожі технічні характеристики з дизельною версією, але Дизельний за характеристиками трохи краще. Потужність бензинового мотора дорівнює 184 л. с., але крутний момент, менше – 270 Нм. До сотні розганяється за 7,5 секунд, а витрата палива становить приблизно 8 літрів на 100 км. пробігу. Але у бензинової версії є і свої плюси – вона коштує трохи дешевше дизельної. А також 420 можна легко переробити в 428. Досить просто перепрошити програмне забезпечення і технічні характеристики значно поліпшуватися. Мотор досить надійний, особливо на пробігах до 100 000 км. Мотор сучасний, містить всі фішки від БМВ. Після перепрошивки цей мотор може видавати 300 л. с. потужності. При цьому він залишається економічним.
Є і топові комплектації 435, в які встановлюють мотори N55, з 6-ю циліндрами, з потужністю в 306 к. с. і 400 Нм крутного моменту. Цей мотор досить надійний, йому теж можна зробити чіп-тюнінг і він зможе видавати 400 л. с. потужності. На вторинному ринку ці машини коштують досить дорого, ціни починаються від 2 500 000 рублів. Витрата палива у неї складає приблизно 11-12 літрів по місту, але їзда на цьому авто виправдовує такі витрати. Але мінус цієї моделі в тому, що немає комплектації з тільки заднім приводом. В Європі є такі комплектації.
Також у Росії недоступні, а в Європі доступні і такі комплектації: 430 дизель і 435 дизель. 435 йде тільки з повним приводом, але у нього просто величезний крутний момент – 630 Нм. Якби стояв тільки задній привід, то машина б просто буксувала на старті. 313 л. с. потужності в стоці і до 100 км/год вона розганяється за 4,7 секунд.
Модифікацією цієї зацікавилися любителі тюнінгу, адже можна дуже легко поміняти налаштування і машина буде видавати 380 к. с. потужності і 800 Нм крутного моменту. Тому якщо вам попадеться 435 дизель, то треба її обов’язково купувати.
Відчуття за кермом
Коли сідаєш за кермо, то відчуваєш приємні відчуття від бічної підтримки спортивних сидінь. А інтер’єр дуже схожий на 3-ку в кузові F30. В машині стоїть остання версія системи мультимедіа. Коробка передач в базі-6-ти ступінчаста механічна. В якості опції можна поставити 8-ми ступечатую коробку-автомат. Також тут є система старт-стоп, яка всіх дратує. Але в потужні автомобілі цю опцію ставлять для того, щоб машина вийшла більш екологічною.
Також в цьому автомобілі можна скласти задній ряд сидінь, що істотно збільшить об’єм багажного відділення, і можна навіть багато речей з собою перевезти.
А далі БМВ 4 Гранд Купе в правильному забарвленні і з додатковим тюнінгом: