БМВ 5-ї серії в кузові Е34 – це по справжньому легендарний автомобіль. Зараз знайти в хорошому стані машину досить складно, але можна, тому що таких автомобілів було випущено безліч. Перші автомобілі в цьому кузові вийшли в 1988 році. БМВ 525 Е34 випускався до 1995 року включно. Після цього автомобіля багато автомобілістів полюбили марку БМВ. Е34 пережила рестайлінг, і змінився передок автомобіля – ніздрі стали широкими, і капот трохи видозмінився, змінилися і бічні дзеркала, вони стали на ніжках, а на дорестайлінгової версії дзеркала прикріплені суцільним кріпленням.
По Кузови ніяких змін не було, були зміни в моторах. Зовнішній дизайн цього автомобіля трохи застарий, але в ньому щось залишилося. Брутальний зовнішній вигляд, особливо якщо поставити великі колеса, то взагалі машина буде виглядати дуже круто. Багато беруть автомобіль в цьому кузові і відновлюють його, особливо М5, але вона зараз дорога і запчастини на неї дорогі. Але за 1 000 000 рублів можна взяти в нормальному стані.
Час іде і навіть цивільні версії – убиті, але при желанини можна знайти хороші екземпляри, якщо за машиною стежили, то вона може зберегти свій зовнішній вигляд і прослужити ще дуже довго. Пробіги у цих машин величезні, тому на них не треба дивитися, а треба дивитися на стан. 500 000 км. пробігу для цього авто – це звичайна справа. Дуже легко взяти мотлох, це ж стосується і таких автомобілів як БМВ М3 Е36 і БМВ 3 Е46.
Коли вибираєте машину на вторинному ринку треба звертати увагу на пороги, тому що в цьому кузові вони дуже часто гниють. Там проходить дренажна система, і якщо вона забивається, то волога там почне накопичується, після чого пороги почнуть швидко гнити. Пороги можна поміняти, але це буде коштувати досить великих грошей.
Так як машина досить стара, тобто багато машин після ДТП. Час бере своє, тому шукати гідну машину можна довго. Але тут як пощастить. Кришка багажника тут дуже важка, а розміри його величезні в нього можна помістити все що завгодно. Колеса можна ставити різні, 17 або 18 сюди відмінно стануть і зовнішній вигляд суттєво зміниться. Машина яку всі дізнаються, олд скул.
Мотори БМВ 525 Е34
Капот відкривається незвично, по-особливому. Мотори в цей кузов встановлювалися різні – починаючи від 1,8 і закінчуючи 4.0 V8. Різні мотори тут встановлювалися, про них не будемо говорити, просто треба уникати 518, тому що в ній 4 циліндра. Машина важить пристойно і мотор її не особливо тягне, машина майже на місці стоїть.
< strong>найпопулярнішим мотором для цього кузова вважається М50 з об’ємом в 2,5 літра. Це легендарний і дуже надійний мотор. Після рейсталинга поставили ванос, а до рестайлінгу його не було. З ваносом машина їде трохи швидше і стала більш економічною. Але багато хто не хоче ставити ванос, тому що ресурс у нього обмежений і він може завжди зламатися. Але у ваносом машина їздить трохи цікавіше. Потужність тут 192 к. с. розганяється цей автомобіль приблизно за 9 секунд до сотні. Ця динаміка не сильно швидка, але її досить щоб відчувати себе комфортно по місту і рухатися швидше потоку.
Мотор надійний, треба міняти масло кожні 8-10 тисяч км. фільтра теж міняти і він прослужить дуже довго. Мотор боїться перегріву, тому якщо закипіла машина, то треба зупинитися і ні в якому разі не їхати далі. Перевірити систему охолодження, можливо вода витекла. Перед покупкою треба зробити діагностику мотору. Версії 530 і 540 не особливо швидкі навіть з мотором V8. Краще брати 525.
Підвіска
В 5-ці Е34 підвіска на багато надійніше, ніж в Е39 наступному поколінні. Вона чавунна, вага її більше, але зате надійність вище. Також тут немає рульової рейки і стоїть рульовий редуктор. Так що БМВ 525 Е34 – досить надійна машина, з підвіскою проблем взагалі ніяких, змінюються тільки амортизатори, а решта служить дуже довго.
Салон БМВ 525 Е34
Відчуття від їзди на цьому авто цікаві, все зроблено в традиціях БМВ, торпедо сильно повернена до водія, це говорить про те, що це справжній драйверс-кар. Якщо розглядати машину 1994 року, то в ній за нинішніми мірками є всі необхідні функції. Тут є Клімат-контроль, АБС, на багатьох ВАЗах сучасних вона з’являтися стала тільки зараз, хоча АБС – корисна функція.
Є 2 типи коробок передач-механіка і автомат. Краще брати машину на механіці, вона 5-ти ступінчаста, швидше розганяється, менше витрата палива. Автомати вже до цього часу вбиті, і буде потрібно дорогий ремонт. Стала з’являтися система курсової стабілізації ASC, тому взимку буде зручно їздити, машина не буде входити в занос.
Також в БМВ 525 Е34 є Бортовий комп’ютер, на якому можна багато необхідних речей подивитися. У рестайлінгової версії є подушки безпеки для водія і пасажира. Електросклопідйомники і електрорегулювання дзеркал, є навіть версії з підігрівом сидінь.
Салон хоч і старий, але в ньому використовуються дійсно якісні матеріали обробки. Видно що не економили на якості, відмінна шумоізоляція, є люк. Музику треба свою ставити, тому що штатний магнітофон тут стояв касетний.
Панель приладів тут стандартна, вона використовувалася дуже довго і в кузові Е39. Вдала панель вийшла. Завжди треба стежити за температурою двигуна, і машина буде їздити ще дуже довго, якщо її спеціально не вбивати.
А далі відео тест-драйв БМВ 525i: