БМВ М4 випускається з 2014 року. М4 на відміну від звичайної 4-ки випускається в 2-х типах кузова: купе (F82) і кабріолет (F83). Зараз це перше покоління М4. Цивільні четвірки мають індекс F32. Попередником цього автомобіля можна вважати M3 Е92, у якого потужність менше всього 11 л. с. Але у інженерів стояло інше завдання – зробити меншу вагу в машині максимально на скільки це можливо. Зазвичай М-версії важать більше, ніж звичайні цивільні версії. Вага БМВ М4 стає більше через більш потужного мотора, гальм, диференціалів з блокуваннями.
А М4 важить приблизно так само, як і 435-я громадянська версія. Кузов тут унікальний, він серйозно відрізняється від звичайних 4-К і 3-к. на 30% кузов жесче, ніж у М3 Е92. Для зменшення ваги тут використовуються алюмінієві крила і алюмінієвий капот. На капоті унікальний горб, щоб помістився інтеркулер з водяним охолодженням і великий потужний мотор. Також цей горб додає агресивності зовнішньому вигляду автомобіля. На крилах використовуються повітрозабірники з шильдиком М, це не тільки для краси, а ще це і технічне рішення для поліпшення аеродинамічних характеристик.
Дах зроблений з карбону, це дозволяє зменшити вагу і знизити центр ваги. В результаті керованість автомобіля поліпшується. Диски тут красиво виглядають-вони 19-ти дюймові і ковані. Ковані диски міцніше і легше, ніж звичайні литі диски.
На М3 і М4 доступні 2 гальмівні системи: штатна і карбон-кераміка. Штатну відрізнити легко – супорта синього кольору. Спереду 4-х поршневі, а ззаду 2-х поршневі супорта. Диски вентильовані і перфоровані. А карбон-кераміка звичайно краще, але коштує вона 650 000 рублів. Але для М3 можна витратити ці гроші, якщо використовувати автомобіль за призначенням – для їзди по гоночному треку. Маса цієї гальмівної системи на 13 кг менше і супорта 6-поршневі.
Дзеркала на М4 не такі, як на цивільній версії, вони мають свій особливий дизайн. Виглядають більш стильно. Карданний вал в М4 став зовсім іншим, він зроблений з вуглеволокна, це дало зниження ваги. Також новий карданний вал на 40% міцніше, ніж металевий. Тепер він без центрального підшипника і йде єдиним елементом. Завдяки цьому кардану навіть Трансмісія буде працювати трохи швидше. Всі ці дрібниці позначаються на автоспорті.
Кришка багажника тут теж зроблена з вуглеволокна, спойлера немає, тому що він вбудований в саму кришку. Також тут унікальний задній бампер і своя гальмівна система. Ходова частина теж була істотно доопрацьована для поліпшення керованості і зниження ваги.
Мотори
Під капотом стоїть карбонова розпірка, вона виглядає естетично, якщо відкрити капот, також вона жорстка і легка. Мотор тут S55, це рядний 6-ти циліндровий мотор, майже на всіх М3 стояли 6-ки, крім М3 Е92, в який встановлювали V8. В М4 до цього мотору йде турбонаддув. Раніше встановлювалися тільки атмосферні мотори. Обсяг мотора дорівнює 3 літри, до нього йдуть 2 турбіни. Потужність дорівнює 431 к. с. і крутний момент дорівнює 550 Нм. Крутний момент доступний майже на всьому діапазоні оборотів. До сотні машина з роботизованою коробкою розганяється за 4,1 секунди, з механікою – за 4,3 секунди.
Мотор зроблений на базі цивільного М55. В М4 допрацювали блок мотора, прибрали з нього гільзи для полегшення. Поки ще не відомо, як це позначиться на надійності. Але так як машина спортивна, то швидше всього цей мотор відпрацює не більше 100 000 км. Також в S55 варто кований колінвал, інша головка блоку, полегшені поршні. Також була змінена система турбонаддува. На відміну від М55, в S55 стоять 2 турбіни замість однієї, також змінився впускний колектор.
< strong > цей двигун можна тюнінгувати, тому що у нього є турбіна. Можна домогтися потужності в 700 к. с. якщо зробити тюнінг БМВ М4. Досить просто зробити чіп-тюнінг і цього вистачить. Тут стоїть водяний інтеркулер і кілька радіаторів. Система охолодження працює добре, навіть у жарку погоду при їзді в щільному міському трафіку, температура масла взагалі не збільшувалася.
Максимальна швидкість цього авто обмежена електронікою на позначці в 250 км/ч. Цей обмежувач зняти легко і тоді швидкість перевищить 300 км/ч. Мотор став на 25% економічніше, ніж попередник. Загальна вага автомобіля став на 85 кг менше, ніж на М3 Е92.
Відчуття за кермом БМВ М4
Коли їдеш за кермом М4 відчуваєш, що налаштована вона дуже добре. Вона відразу розуміє, що хоче зробити водій. М-кермо тут особливий, спеціально розроблений саме для цього автомобіля, у нього інші підкермові пелюстки, є своя фірмова рядок. Також каркас керма тут теж більш легкий, і не на багато, але менше стала вага автомобіля. У кріслах каркас теж був полегшений. При цьому не забули і про безпеку, тобто при ДТП машина не разлетиться в непотріб. До речі, ціна БМВ М4 починається з 4,5 мільйонів рублів.
Зручно виглядає проекція приладів на лобовому склі перед водієм всі необхідні цифри – передача, швидкість і кількість обертів. А більше водієві нічого і не потрібно для актвной їзди. Панель приладів тут теж унікальна. Максимальна швидкість-330 км / год, 8000 оборотів. У машині приємний звук, але він через колонки дублюється. На турбованих моторах складно домогтися такого ж приємного звуку як на атмосферному двигуні. Витрата палива досить хороший, можна довго кататися на повному баку. Є кілька режимів М1 і М2, М2 – більш спортивний, в ньому відключається система стабілізації і всі елементи автомобіля налаштовані в режим спорт+. Кермо з жорсткими налаштуваннями і гостра реакція на педаль газу. Режими можна перемикати на кермі.
Трансмісія
В якості коробки передач тут стоїть 7-ми ступінчаста роботизована коробка передач з двома зчепленнями. Ця коробка досить надійна, швидка, а в спокійному режимі вона теж може їздити. У базовій версії йде механічна коробка, а робот йде в якості опції. Але зате на роботі машині їде трошки швидше. А гальма навіть штатні гальмують просто відмінно.
Далі тест-драйв цього автомобіля, в якому розповідається яка ціна БМВ М4 багато іншого: