Зміст
БМВ Х3 в кузові F25 проводиться з 2010 року, перед цим поколінням випускали Х3 Е83, то було перше покоління цієї моделі. BMW X3 F25 перестануть випускати в 2017 році і зроблять щось новеньке. В БМВ зазвичай кожну модель випускають 7 років. Тому дуже скоро вийде нове 3-е покоління х3. Та й давно пора, адже, БМВ Х3 в кузові F25 зовні виглядає вже трохи старомодним. Але на вторинному ринку він ще буде довго продаватися. Зараз багато хто хоче купити Х3 F25 в хорошому стані.
У 2014 році був рестайлінг моделі, але крила і капот не змінилися. Радикальні зміни торкнулися передніх фар, тепер вони відповідають єдиному стилю компанії, коли фари перетікають в решітку радіатора. Решітка радіатора і бампера теж трохи змінилися.
Якщо дивитися збоку на BMW X3 F25, то після рестайлінгу додали трохи хрому, а в основному ніяких змін. У задній частині теж нічого особливо нового, задній бампер став виглядати більш сучасно.
В плані безпеки BMW X3 F25 набрала максимальний бал по Euro NCAP. Але вибираючи машину, зазвичай, люди не замислюються про безпеку.
Розміри БМВ F25 стали значно більше, ніж розміри першого покоління. Тепер габарити стали майже такими ж, як і у Х5 першого покоління. Але на старому поколінні Х5 сильно не поїздиш, бо мотори вже застаріли і нормально не тягнуть, але є хороше рішення – зробити чіп тюнінг БМВ Х5, тоді машина буде тягнути.
Збільшення розмірів пішли тільки на користь – збільшився обсяг багажника на 70 літрів, якщо скласти задні крісла, то вийде обсяг 1600 літрів. Машина не здається великою, якраз вийшла золота середина.
У BMW X3 F25 є система повного приводу XDrive, інтелектуальна система, вона може розподіляти крутний момент. Але бувають і машини виключно з заднім приводом, їх постачали на американський ринок і в Європі є деякі модифікації з заднім приводом, але в Росії задньопривідну версію знайти буде дуже складно.
Збірка автомобіля
Чи варто купувати машину, яку збирали в Калинидграде? Щоб визначити в якій країні збирали машину в Німеччині або в Росії досить подивитися на VIN-номер. Якщо номер починається з WBA, значить цей автомобіль зібраний в Німеччині. Якщо номер починається з Х4Х, значить це російська збірка.
Але калінінградські BMW X3 F25 не так погані, як може здатися на перший погляд. Мотори в Калініграді не збирають, їх привозять з Німеччини, а завдання калінінградських збирачів просто ці мотори встановити в машину. Тому якщо раптом зламався мотор на малому пробігу, то це просто заводський брак, це рідкість.
Кузова BMW X3 F25 теж приходять вже готові і пофарбовані з Німеччини. У Калінінграді просто збирають автомобілі. Дійсно, в калінінградських автомобілях є свої недоліки, але і в німецьких вони теж бувають. Тому купуючи машину на вторинному ринку треба дивитися на стан машини, а не сильно загострювати увагу на те, в якій країні вона була зібрана.
Але якщо попадуться 2 автомобіля приблизно в однаковому стані, то краще звичайно брати машину німецької збірки. А все тому, що її потім простіше буде продати, так як стереотип, що німецька збірка краще, залишиться ще дуже довго.
Також серед плюсів німецької збірки – це те, що в машині можуть бути ще додаткові корисні опції.
Мотори
Всі мотори для F25-досить гарні. Почнемо з дизельних моторів, тому що машина вважається бюджетної і дизельний мотор вважається більш економічним. Найпопулярнішим мотором вважається 2-х літровий дизельний варіант. Це 4-х циліндровий N-47 з однією турбіною. Досить старий двигун, надійний, але є одна проблема – ланцюг. На машинах до 2013 року було багато відкличних компаній, пов’язаних з ланцюгом. Потужність мотора – 184 л. с., 380 Нм крутного моменту. Набирає першу сотню за 8,5 секунд. Витрата по місту – 9-10 літрів дизеля на 100 км. пробігу. Загалом, для Х3 цей мотор відмінно підходить.
Після рестайлінгу BMW X3 F25 прийшов новий мотор – B-47, у якого 190 л. с. потужності і 400 Нм крутного моменту. Він навіть на 7% економічніший за свого попередника. Наскільки він надійний поки не відомо, тому що випускають його не так довго, а машини ще не встигли відкатати серйозне кількість кілометрів. Конструктивних недоліків, які зустрічаються в перший рік служби поки не виявлено. Теж хороший мотор, можна розглядати для покупки машини з цим двигуном.
Далі йдуть дизельні 3-х літрові мотори N-57, це відмінний варіант для БМВ Х3. При правильному догляді мотор зможе прослужити величезна кількість км. Незважаючи на свій 3-х літровий об’єм і 6 циліндрів, він досить економічний, витрачає 10-11 літрів дизеля по місту. Але зате машина з таким мотором розганяється до сотні трохи більше, ніж за 6 секунд. Також цей мотор можна легко тюнінгувати. Потужність дорівнює 249 к. с., це означає що машина не потрапляє під податок, що якщо потужність більше 250 л. с. – треба платити. А економія для власників Х3 – це важливий фактор.
Але BMW X3 F25 з цим мотором вважаються найдорожчими що нові, що на вторинному ринку. До речі, щоб машина швидше їздила краще зробити чіп тюнінг БМВ Х3.
Є і більш рідкісний дизельний мотор з об’ємом в 3,5 літра. 313 к. с потужності і 680 Нм крутного моменту. Сотню машина набирає за 5,5 секунд, при тому, що він надійний і економічний. По факту, це той самий N-57, тільки з 2-ма турбінами. Тому для тих, хто любить динамічні автомобілі – треба обов’язково шукати Х3 з таким мотором. Але коштують вони ще дорожче.
Бензинові мотори
Самим невдалим мотором, який треба обходити стороною – атмосферне N-52 з 6-ю циліндрами, який встановлений на автомобілі з індексом 2,8 самих ранніх років випуску. Витрата палива у нього великий – 16 літрів на 100 км. 258 л. с. потужності, тому він потрапляє під податок. При цьому, динаміка розгону взагалі не вражаюча. Надалі машину з таким мотором буде складно продати. Єдиним плюсом цього мотора вважається можливість чіп-тюнінгу. Якщо його перепрошити, то можна отримати на виході 280 л. с. потужності. Тобто таку комплектацію краще не купувати, але якщо вона буде за дуже вигідною ціною, то можна і взяти.
Є й інші комплектації з 4-х циліндровими моторами, 2,0 і 2,8. Сюди йде мотор N-20. У версії 2,0 мотор видає 184 л. с., а у версії 2,8 – 245 к. с. Але мотор один і той же, просто різні налаштування програмного забезпечення.
Мотор досить надійний, до 100 000 км. ніяких вкладень точно не зажадає, також він мало споживає бензину. Тут одна твін-скрольная турбіна. Так що версії 2,0 і 2,8 з мотором N-20 можна розглядати як варіанти для покупки. Краще брати 2,0 і перепрошити її до 2,8.
Також є модифікація 3,5, в яку встановлений мотор з об’ємом в 3 літри з однією турбіною, Твін-скрольной. Це мотор N-55, потужність – 306 к. с. і 400 Нм крутного моменту. Сам мотор досить надійний, можна тюнінгувати, досить економічний – 13-14 літрів бензину по місту є. Але для своїх технічних характеристик – це нормально. До сотні машина розганяється за 5,8 секунд. Це непогано як для сімейного та економічного кросовера. Але машина потрапить під податок, що не підходить по ідеології власника Х3, тому для тих, хто хоче їздити економно та не витрачати гроші на транспортний податок, то краще придивитися до Фольксвагену Тигуану 2017 року, який теж виглядає дуже непогано і в ньому є маса сучасних опцій.
КПП BMW X3 F25
В БМВ Х3 буває 3 різних типи коробок передач. Механічна дуже рідкісна, в Росії їх не знайти, але в Європі їх досить багато. 8-ми ступінчастий автомат від ZF – найбільш популярна, вона відмінно перемикається, швидко і плавно. Є спортивний режим і можливість ручного перемикання.
Є ще й чисто Спортивна автоматична коробка передач. Від звичайного автомата вона мало чим відрізняється, але відмінності знаходяться в селекторі і в налаштуваннях, також є підрульові пелюстки. Але вона дійсно швидше перемикає передачі, а на більш високих оборотах, тому машина швидше розганяється.
Але можна взяти звичайний автомат і у фахівців з тюнінгу переналаштувати цей автомат, так щоб вийшов спортивний автомат. А для зовнішнього вигляду можна поміняти селектор.
Салон
Після рестайлінгу в машині стали встановлювати нову панель клімат-контролю. Якщо замовити роздільний клімат-контроль, то панель буде виглядати як на новій 5-й і 7-й серії. Вона тут гармонійно виглядає.
Після рестайлінгу в машину стали ставити нову систему мультимедіа iDrive останнього покоління. Є круговий огляд, бічні камери і камера заднього виду. Спортивні сидіння, складаються дзеркала, чорна стеля, спортивне кермо. Головне підібрати таку комплектація з набором корисних опцій.
У Х3 є кілька режимів їзди: Спорт, Спорт+ і нормальний. У Спорт + машина стає максимально динамічною і людини, яка не звикла до великих швидкостей можна здивувати.
Далі відео тест-драйв про БМВ Х3 F25 з дизельним мотором: