Зміст
Сьогодні ми порівняємо незрівнянні речі: БМВ Х5 і Рендж Ровер Спорт. Це різна ідеологія, але у них є щось спільне, а також є і відмінності.
З чого все почалося
БМВ Х5 вперше з’явився в 1999 році і відразу ж цей автомобіль став привертати до себе увагу любителів марки БМВ і любителів джипів.
У ті роки, БМВ Х5 вважався самим драйверским кросовером, він поєднував у собі позашляхові якості і високі динамічні характеристики, які притаманні для спортивного автомобіля. З кожним новим поколінням машину помітно покращували і в цілому, вона залишилася досить прохідною машиною.
У Х5 довгий час не було конкурентів в класі, але потім з’явився Рендж Ровер Спорт, який побудований на базі Ленд Ровер Дискавері 3-го покоління.
Свого часу компанія БМВ володіла компанією Ленд Ровер і випустила спортивний позашляховик від Ленд Ровер.
Що БМВ Х5, що Рендж Ровер Спорт-це круті тачки, але яка з них крутіше ми зараз визначимо.
Електроніка
З кожним новим поколінням електроніка в машині стає все краще і краще. Ергономіка теж на високому рівні. Правда, часто клієнти скаржаться на навігацію, що доставляє проблеми. Круглий контролер не дуже зручний.
Електроніка в Рендж Ровер Спорт може доставити багато головного болю, особливо в автомобілях, випущених з 2009 до 2012 років. В одному інформаційному середовищі сконцентровано безліч датчиків, вузлів і пристроїв.
Якщо один з датчиків зламається, то почнуть виходити з ладу і інші системи. Вони не повністю відмовляють, а переходять в аварійний режим. На панелі приладів з’являються лампочки типу Check Engine. Можна спробувати перезапустити всю систему або зробити діагностику, яка вимагає і часу і грошей.
Салон
В салоні БМВ Х5 крісла дуже зручні і взагалі салон БМВ славиться своєю крутістю. Є всі необхідні сучасні регулювання, спинка крісел ламаються, тобто можна налаштувати крісло під свою статуру.
У Рендж Ровер Спорт з якістю салону теж все на висоті, та й посадка Вище, сідаючи в крісло треба підніматися. На передньому сидінні відмінна оглядовість. У Рендж Ровере можна підігріти або охолодити спинку і подушку сидіння окремо.
Кузов
Пороги кузова не закриті дверима, тому коли вилазиш з машини – можна забруднити штани. У Рендж Ровер Спорт пороги чисті завжди, якщо спеціально їх не бруднити. В іншому – кузова надійні і вони добре захищені від іржі.
Керованість
БМВ Х5 рулится відмінно, мотор працює добре і коробка передач відповідає мотору, перемикає передачі швидко. Кермо працює чітко. Якщо включити спортивний режим, то машина почне реагувати на педаль газу значно активніше. Іноді так сильно, що доводиться гальмувати. Гальма в Х5 дуже чутливі, що спочатку буває дуже не звично.
Рендж Ровер Спорт має дуже потужний мотор, розганяється теж дуже швидко, на великих купинах тряска відчувається, особливо на великих колесах.
Позашляхові якості
У БМВ Х5 великий дорожній просвіт, але немає понижувальної передачі і пневмопідвіски, тому прохідність досить обмежена. А Рендж Ровер в плані прохідності значно краще, ніж Х5. Є Пневмопідвіска, можна зробити кліренс в 335 мм. А це рекордний показник. Також є роздавальна коробка з заниженою передачею і є примусове блокування заднього і центрального диференціалів.
Мотори
Мотори з кожним новим поколінням стають більш потужними. У Х5 бензинові мотори з об’ємом в 3 і 4,4 літра. Є і дизельні мотори з різними потужностями, з подвійним і потрійним наддувом. Але багато умільці роблять чіп тюнінг БМВ Х5 і вдається навіть на старому автомобілі зробити гідну потужність мотора і на світлофорі натягувати більш нові джипи.
В Рендж Ровері теж є потужний двигун, в 2014 році була представлена найпотужніша комплектація SVR з бензиновим 5-ти літровим мотором і механічним нагнітачем. Потужність – 550 к. с.
Тому визначитися, яка тачка крутіше буде складно можна сказати одне: на трасі краще Х5, а на реальному бездоріжжі – Рендж Ровер Спорт.
Далі відео, де новий Рендж Ровер Спорт їздить на бездоріжжі з іншими джипами: