На зміну Bugatti Veyron прийшов новий гоночний автомобіль – Bugatti Chiron, зовні він дуже схожий на попередника, але все одно цей автомобіль містить в собі безліч нововведень. Ціна Бугатті Шерон також дуже висока – близько 2 600 000 доларів, такий автомобіль не для кожного.
У женевському автосалоні Chiron був представлений в 2016 році. Одні машину називають Шерон, інші Чирон. Але правильніше, звичайно, називати Шерон. Зовні машина дуже схожа на концептуальну версію Vision Gran Turismo, яка була представлена в 2015 році. Відрізняються обважування, дзеркала заднього виду і 4-х ствольний вихлоп.
Але інженери концерну Фольксваген (бренд Бугатті був куплений концерном Фольксваген ще в 1998 році) зберегли фірмову дугу бічної частини, решітку радіатора і вузькі задні фари. Передня оптика тепер стала виглядати більш сучасно, у неї по 4 діодних прямокутника на кожній фарі. Але вигляд автомобіля залишився пізнаваний, видно, що це Бугатті, також видно зовні, що машину полегшили і вона явно стала ще швидше.
Бугатті Шерон, ціна висока, тому і салон дорогий
Всередині Bugatti Chiron 2016 стало більше вільного простору. Оформлення салону змінилося – тепер встановлена більш сучасна передня панель, кермо став багатофункціональним, панель приладів теж стала більш сучасною. Тепер в автомобілі використовуються 2 дисплея.
На центральній консолі залишилися тільки необхідні кнопки. Так як Бугатті Шерон, ціна якого перевищує 150 млн. рублів, дорога, то і салон оброблений дорогими і натуральними матеріалами.
Мотор
Двигун у Бугатті Шерон – покращений 6-ти літровий 16-ти циліндровий мотор, з ним працюють 4 турбокомпресора і є система послідовного турбонаддуву. Потужність становить 1500 л. с. Вона доступна вже при 6700 об/хв, крутний момент дорівнює 1600 Нм. Максимальний крутний момент доступний від 2000 до 6000 об/хв.
Попередник – топовий Veyron SuperSport володів потужністю в 1200 сил і максимальний крутний момент – 1500 Нм. Така надбавка до потужності вийшла завдяки поліпшенню практично всіх складових цього мотора.
В моторі з’явилася нова система вприскування, у якої 32 форсунки, впускний колектор з карбону, титанова вихлопна система і нова система охолодження. У машині стоїть повний привід, поліпшена коробка-робот на 7 діапазонів, 2 зчеплення, які вважаються найкращими в світі в плані продуктивності.
Розганяється Нова Bugatti Chiron до 100 км / год за 2,5 секунди, 200 – за 6,5 і 300 за 13,6 секунд. Максимальна швидкість цього автомобіля може досягати 420 км/год, Але в стандартній комплектації буде стояти обмежувач на позначці в 380 км/ч. Щоб зняти обмежувач треба скористатися спеціальним ключем.
На дорозі машина тримається стійко завдяки різним аеродинамічним елементам. Є заднє антикрило, яке регулюється в 4-х положеннях в залежності від швидкості, може навіть використовуватися як повітряний тормоз.
Гальма тут встановлені теж потужні-з 8-поршневими супортами на передніх колесах і з 6-ти поршневими на задніх. У машині різні колеса: ззаду-21, а спереду-20-ти дюймові колеса. Для цього автомобіля спеціально розроблені шини від Michelin, які легше встановлювати і термін служби у них довше, ніж на попередника. Вони простіше в установці і служать набагато довше, ніж на Вейроне.
У Бугатті Шероне використовується багато карбону навіть в конструкції кузова, кузовні панелі зроблені з карбону теж. Але незважаючи на використання легких металів, вага автомобіля знизити не вдалося, якщо порівнювати з попередником. Навпаки, новий Шерон став на 155 кг важче.
Розміри автомобіля теж збільшилися: довжина стала на 8,2 см більше, ширина-на 4 см., а висота на 5,3 см. у Bugatti Chiron використовується адаптивне шасі, у якого є 5 режимів роботи. Перемикаючи ці режими буде змінюватися робота повного приводу, жорсткість підвіски, зусилля на кермі і гальма.
Ось ці режими:
- Lift – режим який включений низькій швидкості до 50 км/год, його рекомендується включати при їзді по лежачим поліцейським, поганій дорозі або під час навантаження автомобіля на евакуатор;
- EB Auto – режим, що працює при 50-180 км/год, електроніка сама його включить, якщо машина почне різко набирати швидкість;
- Autobahn – режим, що вмикається після 180 км/год, відмінно підходить під час їзди по трасі з хорошим покриттям;
- Handling – режим який треба включати водієві, він необхідний для треку;
- Top Speed – режим який можна активувати спеціальним ключем, в цьому режимі можна досягти швидкості в 420 км/ч.
У Бугатті заявили, що Chiron буде випущено не так вже й багато-всього 500 автомобілів. В цю цифру будуть входити і моделі в кузові Тарга, але його побудують трохи пізніше.
Ціна Бугатті Шерон досить висока, але як виробник повідомляв, відразу після презентації на машину було близько 150 попередніх замовлень. Перші машини дісталися своїм покупцям вже в жовтні 2016 року. Назва Шерон не випадково, це в честь знаменитого гонщика з Монако – Луї Широна, який у 20-30 роках виступав за команду Бугатті.
А ще, в 1999 році був представлений концепт 18/3 Chiron, з якого зробили серійний Вейрон. Спочатку були думки, що новий Бугатті Шерон буде гібридним, як і багато інші суперкари типу ЛаФеррари, Porsche 918 Spyder або McLaren P1, але немає, Шерон – чисто бензиновий автомобіль.
Шерон за технічними характеристиками обходить всіх своїх конкурентів, правда, скоро вийде американський Hennessey Venom F5, у нього буде потужність 1400 л. с. і максимальна швидкість – 466 км/год. Але поки він не вийшов, Бугатті може вважатися найшвидшим автомобілем в світі. Тим більше для Шерона з такою потужністю розігнатися до 420 км/год буде не проблема, навіть не досвідченому водієві. А якщо посадити в машину професіонала і зняти всі обмежувачі, то з авто можна вичавити і більше. Тим більше, що топова версія Бугатті Вейрон Супер Спорт у якій 1200 л. с. потужності, змогла розігнатися до 431 км/ч.
А далі коротенький відео огляд про нову Бугатті Шерон: