Компанія АвтоВАЗ нещодавно презентувала новинки LADA Vesta SW і SW Cross, які вже за порівняно невеликий період почали користуватися дуже великим попитом на території нашої країни. Обидва автомобіля вийшли досить непоганими, при цьому у багатьох автовласників постає питання про те, чим же відрізняється стандартний універсал СВ від моделі з підвищеною прохідністю з приставкою Крос. Про всі головні відмінності ми і поговоримо зараз.
Особливості дизайну
Зовні ці транспортні засоби дуже сильно схожі. Виглядають моделі досить стильно і сучасно. Тут явно простежуються впливи японських автовиробників Ніссан, які тісно співпрацюють з АвтоВАЗ. Різницю в дизайні знайти досить важко.
Правда, модель з підвищеною прохідністю виглядає більш агресивно і динамічно. В принципі, це легко пояснюється, адже автомобіль зроблений під кросовер. Домогтися цього виробники змогли завдяки оригінальному обвісу універсала з підвищеною прохідністю. Для моделі Крос доступні такі дизайнерські рішення, яких немає у звичайної версії СВ:
- унікальний колір «Марс», побачити який можна в рекламі авто;
- декоративна насадка на вихлопну трубу;
- можливість установки додаткового пластикового обвісу, що призначений для захисту кузова від невеликих механічних впливів при їзді по бездоріжжю.
На цьому основні відмінності в екстер’єрі закінчуються.
Габарити
Якщо говорити про розміри моделей, то тут також ніяких особливих відмінностей немає. Основна різниця полягає в трохи більш збільшених свесах СВ Крос. При цьому колісна база в обох автомобілів повністю ідентична. Кросова версія трохи більше по ширині колії (на 1,4 см). Також вона відрізняється збільшеним дорожнім просвітом-він виріс на 25 міліметрів, в порівнянні зі звичайною версією. Домогтися цього допомогло подовження пружин, а також переналаштування підвіски. Таким чином, версія Крос дійсно відрізняється підвищеною прохідністю.
Трохи відрізняються і колісні диски. Для модифікації СВ доступні 15 – і 16-дюймові варіанти. На модель Крос встановлюють виключно сімнадцятидюймові диски. Як результат, на цих авто відрізняються і покришки. Правда, прохідний Універсал роблять на низькопрофільній гумі. Чому – автовласники зрозуміти так і не можуть, але це явний недолік моделі Крос.
Порівняння технічних параметрів
Тут все практично повністю ідентично. Для версії СВ доступно чотири зв’язки двигун плюс КПП:
-
- 1,6 л на 106 конячок з механікою;
- 1,6 л на 106 коней з АМТ;
- 1,8 л (122 кінські сили) в зв’язці з МКПП;
- 1,8 л на 122 л. с. з роботизованою трансмісією.
Всі коробки перемикання передач п’ятиступінчасті, мотори-на 16 клапанів. Єдина відмінність тут полягає в тому, що на LADA Vesta SW Cross не встановлюють варіант з мотором на 1,6 літра разом з роботизованою коробкою перемикання передач.
Особливості салону
З перших секунд починає здаватися, що більш прохідна модель і всередині оснащена кілька багатшими. У той же час, якщо гарненько придивитися, то можна зрозуміти, що основні відмінності зводяться лише до декоративних елементів, які доступні у версії Крос.
Також в салоні машини з покращеною прохідністю можуть бути встановлені елементи оранжевого кольору – така обробка недоступна для звичайного універсала. Все інше повністю ідентичне, включаючи конструкцію сидінь, матеріали для обробки, торпедо і ергономічні особливості приладів в салоні.
Відмінності в ціні
Мабуть, це цікавить автовласників найбільше. Ціна звичайної версії становить 639-805 тисяч, універсал з підвищеною прохідністю обійдеться вам в суму близько 756-848 тисяч. Основна дилема виникає в тому випадку, якщо у вас на руках близько 760 тис. руб. Саме в таку суму обійдеться версія Люкс Мультимедіа СВ, а також комплектація Люкс СВ Крос.
Переваги звичайного універсала за 760 тис.:
-
-
- більш потужний силовий агрегат на 1,8 літра;
- непогана мультимедійна система з вбудованим навігатором і семидюймовим монітором;
- наявність камери заднього виду.
-
Переваги версії Крос за 760 тис.:
-
-
- наявність оригінального обважування;
- цікавий відтінок кузова «Марс»;
- помаранчева оздоблення інтер’єру;
- насадка на вихлоп;
- більш високий дорожній просвіт;
- дещо інша підвіска;
- литі диски R17.
-
Саме відштовхуючись від цих параметрів, і потрібно робити вибір на користь того або іншого автомобіля.
Що ж вибрати
Якщо бути гранично об’єктивним, то за однакові гроші трохи краще звичайна модель Лада Веста СВ. Насамперед, це стосується більш потужного мотора на 1,8 літра, простоти виконання маневрів заднім ходом завдяки камері, а також наявності мультимедійної системи, що зробить поїздку набагато більш приємною.
водночас, тут необхідно враховувати особливості експлуатації автомобілів. Адже завдяки підвищеному кліренсу, дещо іншій підвісці і литим сімнадцятидюймовим дискам, модель крос більш комфортно почуває себе на бездоріжжі. У будь-якому випадку, перед покупкою бажано почитати відгуки реальних власників, а також посидіти за кермом обох транспортних засобів.
А далі на відео всі косяки цих автомобілів: