Зміст
Citroen DS5 – хетчбек з виразним дизайном, випускається вже більше 5 років, але зовні зовсім не застарів, продовжує на собі збирати погляди перехожих та автомобілістів.
А ціна на нього досить висока, як на автомобіль преміум-класу. В Україні за весь час виробництва цієї моделі було продано всього 1000 автомобілів.
Історія Citroen DS5
Все почалося з 2005 року, коли на презентації у Франкфурті був представлений концепт C-SportLounge. Потім модернізували платформу PSA PF2 і стали випускати DS5 серійно в 2010 році. У дизайні збереглися напрацювання головного дизайнера Пежо – Жана-П’єра Плу.
Автомобіль передньопривідний, укомплектований двигуном 1,6 літрів, буває 2 варіанти потужності – 156 і 200 к. с. Також є дизельні комплектації – 1,6 з потужністю 112 л. с. і 2,0 з потужністю 163 л. с. Ще є гібридний мотор, який в сумі видає 200 л. с. потужності. Комплектуватися автомобілі можуть 6-ти ступінчастою механікою або 6-ти ступінчастим автоматом. Ціни на автомобіль досить високі, більше, ніж на автомобілі аналогічного класу від Ауді, Мерседес або БМВ.
Виробляють ці автомобілі на французькому заводі в місті Сошо, також збирають автомобіль і на заводі в Китаї. До 2015 року автомобіль називався Citroen DS, потім в цьому ж 2015 році зробили рестайлінг моделі, і машина стала називатися DS5.
Зовнішній вигляд автомобіля
Останнім часом на автомобільному ринку кросоверів і паркетників стає все більше і більше. Вони навіть поступово витісняють хетчбеки, в яких не вистачає універсальності.
Тому французькі інженери вирішили придумати щось нове в своїх хетчебеках. Але у колег з Рено нічого істотного не вийшло, і такі автомобілі як Renault Avantime особливою популярністю стали користуватися. А ось в Ситроєні вирішили не боятися і випустити серійний автомобіль на базі концепту C-SportLounge, який вперше з’явився в 2005 році, в ньому було видно, що машина досить універсальна.
Citroen DS5 вийшов більш практичним і ефектним, ніж концепт-кар. Зовнішній дизайн дійсно хороший, відповідає сучасному автомобілю, з усіх боків машина виглядає свіжо і цікаво. Якщо придивитися, то ця машина виглядає як яхта Sunseeker Predator 68, що спільного є в дизайні з яхтою.
Перед покупкою такого автомобіля треба правильно вибрати колір, тому що тут він грає важливу роль, найкраще виглядають білий і червоний кольори кузова.
Відео огляд Citroen DS5 Хетчбек:
Салон
У салоні також все футуристично. Дизайн абсолютно не такий, як в інших автомобілях марки Сітроен. Якщо, наприклад, в DS4 за основу взято дизайн інтер’єру від Сітроен С4, тільки в ньому стали використовувати більше шкіри, особливо в обробці передньої консолі.
Дизайн салон DS5 став виглядати більш дорогим, як ніби це супер-кар, чорна стеля, блиск металевих панелей, все це робить салон значно цікавіше. Також в машині є безліч опцій: крісла з масажем, проекційний дисплей, панорамний дах.
Ергономіка салону не звичайна, і спочатку буде не звично, але через деякий час звикаєш. У машині 2-х зонний клімат-контроль, управління яким досить непросте, поки не звикнеш до нього.
На дверях немає кнопок для керування склопідйомниками, вони знаходяться на центральному тунелі, вони там виглядають дуже стильно, як тумблери на літаку.
DS5 – практичний автомобіль, на задніх сидіннях легко можуть поміститися люди середнього зросту і середньої статури. А ось для високих і великих людей буде, звичайно, затісно. Але зате у автомобіля великий багажник, майже як у універсала, у нього вдала форма і обсяг – 465 літрів. На стелі є містка ніша.
Відчуття за кермом
Citroen DS5 побудований на тій же базі, що Citroen C4 і Peugeot 3008, тільки ця платформа була трохи модернізована. У неї збільшилася колісна база, колія стала ширше, а також, амортизатори і пружини отримали інші налаштування, стали більш товстими стабілізатори поперечної стійкості, тому в Ситроєні стверджують, що їхній автомобіль став драйверским автомобілем.
Підвіска особливо не змінилася – спереду стійки McPherson, а ззаду торсіонна балка. Під капотом у DS5 стоїть 1,6-літровий мотор Prince. До нього йде коробка автомат Aisin з 6-ма ступенями, вона не дуже добре підходить для цього турбірованного мотора. Якщо різко розганятися, то з’являються затримки і потужність мотора неефективно використовується. Якщо за паспортом потужність мотора дорівнює 156 л. с. і 240 Нм крутного моменту, то машина розганяється всього за 11 секунд до 100 км/ч.
Для міської їзди такої динаміки буде вистачати, але дуже швидко їздити на DS5 не вийде, хоча зовні здається, що автомобіль дійсно драйверс кар.
Обганяючи інший автомобіль треба пам’ятати, що швидкого прискорення не буде, але якщо і доведеться когось обганяти, так це якогось таза, то для його обгону не доведеться сильно і швидко розганятися.
Вага DS5 приблизно така ж, як і у соплатформенного RCZ, якщо в ньому стоїть коробка-автомат, то йому до драйверс кара теж далеко. На механіці ще куди не йшло. У DS5 є спорт-режим, кнопка знаходиться недалеко від селектора коробки, але особливого толку від спортивного режиму немає, мотор просто більше шумить, а динаміка розгону особливо не збільшується. До речі, шумоізоляція в автомобілі досить хороша, і мотора не чути.
Шасі налагоджено добре, автомобіль впевнено їде по прямій, дорогу тримає добре, не кидає машину з боку в бік, також на дузі машину не заносить.
У електропідсилювача керма свої налаштування, до нього теж треба звикати, але нічого складного тут немає, машина їде і повертає, з цим проблем немає. А ось якщо випадково наїхати на серйозну яму, то гармонія від їзди відразу порушується. Підвіска налаштована так, що вона вийшла досить жорсткою, все робилося для того, щоб машина давала задоволення від водіння, але зате плавність ходу довелося пожертвувати.
< blockquote>але все одно машина вийшла красива, увібрала в собі трохи від універсала, від хетчбека. Так як в машині переплітаються кілька класів автомобілів, то тому вона може припасти до смаку багатьом автомобілістам.
Автомобілі на вторинному ринку
DS5 витрачає не так вже й багато палива – 11 літрів по місту, і 6,5 літрів по трасі.
На вторинному ринку зараз можна знайти такі автомобілі, наприклад, автомобіль з пробігом в 90000 км.
Ремонт та інші витрати
Як правило, з таким пробігом автомобіль не зажадає, на перших порах, серйозних грошових вкладень. Особливо, якщо попередній власник регулярно проходив то. Після покупки досить поміняти масло в мотор і в коробку. Також у автомобіля можуть з’являтися такі дрібниці, як запотіваюча кришка ГБЦ. Це означає, що масло починає протікати через деякі трубки. Їх можна недорого поміняти – зазвичай це трубка, через яку йде масло на турбіну. І ще треба поміняти прокладки опори фільтра.
Технічні характеристики Citroen DS5:
- Мотор – 1,6 Prince (EP6) з потужністю в 156 к. с.;
- Розгін до 100 км / год-11 секунд;
- Об’єм багажника-465 літрів;
- Масло і фільтра міняти треба кожні 7000 км. заливати треба 4 літри масла Total Quartz Ineo First 0W30;
- Бензин: Аі-95.
Відео огляд Сітроена ДС5: