Автомобіль Джилі Емгранд Х7 випускається ще з 2009 року. У той же час, в нашій країні цей паркетник з’явився не так давно – всього лише в 2013 році. У 2016 році стався рестайлінг, проте сильних змін в цьому кросовері не відбулося. У будь-якому випадку, китаєць-досить непоганий транспортний засіб у своєму ціновому діапазоні. Незважаючи на те, що компанія Geely є власником торгової марки Volvo з 2010 року, це ніяк не відобразилося на Эмгранде. Добре це чи погано, ми обговоримо далі.
Що являє собою автомобіль
Отже, Emgrand X7 є повнопривідних SUV одного з найбільш знаменитих брендів китайського автопрому. Активно про моделі почали говорити тільки після того, як шведська торгова марка Volvo була поглинена китайцями, проте ніяких впливів на кросовер не відбулося, так як його почали виробляти на рік раніше такого придбання.
Зовні автомобіль досить сильно нагадує Toyota RAV4, самі потужності з виробництва розташовані в Республіці Білорусь. На перший погляд може здатися, що китайське авто, зібране в Білорусі, – хороший привід для анекдотів, але з урахуванням нинішньої економічної ситуації авто розглядається як непогана альтернатива іншим популярним варіантами.
Що ми побачимо в салоні
Перше, що відчувається за кермом Емгранд Х7, це брак місця. Як і у випадку з більшістю китайців, людині вище середнього зросту не сильно комфортно сидіти в машині. Насправді, по ширині запас простору просто відмінний – так що невисокі люди будуть сидіти цілком себе комфортно. Ось тільки водійське крісло досить піднесено, так що голова може підпирати стелю. Ну, як альтернатива, можна відхилити спинку крісла назад. Для голови буде зручніше, але до керма доведеться трохи потягнутися (при цьому кермо можна відрегулювати по вильоту). Якщо говорити про транспортний засіб такої цінової категорії, то це не найкращий показник.
Але не все так вже і погано. Якщо за кермом автомобіля Джилі Емгранд Х7 досить тісно, то ось на задньому сидінні є де розвернутися. Сидіння досить м’які, зручні, все це прямо-таки розташовує до сну. Особливо, якщо взяти до уваги той факт, що задні спинки можна регулювати по нахилу. В результаті, можна встановити максимально зручне положення. Але і тут є недоліки. Коліна якось сильно стирчать, а від голови до стелі занадто багато простору – фактично, нічого поганого немає, але кілька перших поїздок буде незатишно.
В результаті, сміливо можна стверджувати, що дане авто розроблено не так для водія, як для пасажирів. Навіть у більш висококласних машинах не знайти стільки простору.
та й багажник авто досить місткий – цілих 580 літрів. В принципі, цілком достатньо, щоб розмістити все необхідне для заміської поїздки.
Особливості інтер’єру
Отже, сидіти за кермом не дуже зручно. Що ж подарує нам оформлення салону? Відразу варто сказати, що розраховувати на певний шик не доводиться. Дизайн трохи нуднуватий, можна сказати, навіть примітивний. Передня панель навіває тугу. Монітор аудіосистеми вузький, на ньому важко розгледіти всю необхідну інформацію. Також там розташовано три рядових регулятора кліматичної системи. При цьому вся панель виконана з непривабливого сірого пластику.
У той же час, все це можна розглядати і позитивно, адже не знайдеться нічого, що відволікало б водія від дороги (включаючи і незамінний в наш час USB-вхід). Дійсно, навіщо різноманітні дизайнерські новинки в досить бюджетному транспортному засобі?
Габарити
Зовні автомобіль трохи схожий на знамениту RAV4 своїми формами і розмірами. Всі автомобілі п’ятимісні, при цьому габарити моделі виглядають так:
- маса – 1560-1665 кілограм;
- довжина – 454,1 сантиметр;
- ширина – 183,3 сантиметра;
- висота – 170 сантиметрів.
Як авто веде себе під час їзди
Їде кросовер від даного китайського виробника не сильно краще, ніж виглядає. Щоб домогтися хоча б непоганий динаміки, необхідно добре маніпулювати важелем МКПП і зчепленням. А ось якщо пересісти за кермо шестиступінчастого автомата, то ситуація стає ще гірше. Незважаючи на мотор об’ємом в 2,4 літра, а також потужність в 149 кінських сил, розвинути хорошу швидкість або різко розігнати автомобіль не вийде.
Але тут є й інша сторона медалі – Джилі Ікс 7 йде дуже м’яко. Ніяких претензій до плавності ходу не висунеш. Це особливо комфортно для пасажирів. Даний факт ще раз підтверджує вислів про те, що Емгранд створений, в основному, для них. За самим кермом ж задоволення в рази менше. Перш за все, варто відзначити досить незручне і незрозуміле Рульове управління, що зводиться до непробленого гідропідсилювача. Яка б швидкість була, кермо скрізь має однакову середню тяжкість, при цьому авто абсолютно не реагує на похитування рульовим колесом. Гальма теж мають поганий зворотним зв’язком, крім того, вони ще й досить тугі.< / p> < p>до роботи підвіски особливих сперечань немає. Особливо, якщо їздити по нормальних дорогах. Невеликі тріщини і нерівності абсолютно не відчуваються, але от якщо потрапити на бездоріжжі, то підвіска починає відверто пасувати. З інших мінусів варто виділити досить великі крени на поворотах і погану шумоізоляцію. Навіть не на занадто великих швидкостях, які може розвивати автомобіль, всередині салону доводиться трохи кричати, щоб розчути один одного.
Витрата палива
Джилі Емгранд Ікс 7 – не самий економічний варіант. Згідно з даними виробника, автомобілі з дволітровим двигуном беруть 8,6 літрів бензину на 100 км, машини з агрегатом у 2,4 л – 10,8 л/100 км. насправді ж для роботи автомобілю потрібно набагато більше бензину, особливо, якщо говорити про їзді по місту.
Надійність і міцність
Всі кросовери для того і створені, щоб добре переносити їзду по практично будь-якому дорожньому покриттю. Як кажуть відгуки власників, даний автомобіль досить непогано почуває себе в будь-яких умовах. Завдяки гарному запасу міцності, транспортний засіб придатний для експлуатації практично в будь-яких погодних умовах, що особливо актуально для нашої країни. Показники безпеки також досить непогані. Якщо вірити національній китайській методиці C-NCAP, то автомобіль заслужив високі оцінки, залишивши позаду інших представників свого класу, таких як Brilliance V5 і Lifan Х60.
Ціни і комплектації
Для вітчизняних користувачів доступні автомобілі з 2-літровими моторами, що йдуть в парі з п’ятиступінчастою механікою, а також 2,4-двигуни, які оснащені шестиступінчастою автоматичною коробкою передач. Є комплектації Comfort (для обох варіантів), Luxury (для двигуна з механічною трансмісією) і Prestige (для автомата). При цьому модифікації не сильно відрізняються (єдине, у випадку з Luxury авто оснащене однозонним клімат-контролем, у випадку з Prestige – звичайним кондиціонером). Такі авто обійдуться в суму близько 650-760 тисяч рублів.
Після рестайлінгу 2016 року випустили ще й автомобілі з двигуном 1,8 літра, з якими в парі йде тільки механічна трансмісія. Це дозволило знизити ціну до 600 тисяч рублів. При цьому варто відзначити, що навіть базовий набір китайця досить непоганий. Тут є все необхідне, щоб більш-менш комфортно почувати себе всередині. Крім того, додатковим плюсом виступають стильні легкосплавні диски діаметром в 17 дюймів.
Який автомобіль в цілому
Отже, ми ознайомилися з ключовими характеристиками даного транспортного засобу. Але навіть тепер залишається питання про те, брати чи не брати Джилі Ікс 7. Тут важко відповісти однозначно. Для тих, хто відрізняється досить спокійним ритмом життя, а також у кого немає стереотипів щодо китайської техніки і, зокрема, автомобілів, можна придивитися до цієї моделі. Крім того, варіант буде непоганим також для сімейних людей. Адже вартість кросовера відносно невисока, а в результаті ви отримаєте просторе і комфортне транспортний засіб, оснащений задньою підвіскою.
Звичайно, без повного приводу і кольорового сенсорного мультимедійного дисплея все виглядає не так райдужно, але і звикнутися з такими нюансами не дуже й важко. Особливо людям, які не мають наміру отримувати величезного задоволення від самого проведення часу за кермом. Для тих же, хто любить швидкість та максимальний комфорт водія, кросовер не дуже підходить – в принципі, це більше сімейний автомобіль з просторими задніми сидіннями, містким багажником, і відсутністю претензій на певну оригінальність.
А далі відео тест-драйв Джилі Емгранд Х7: