Фольксваген Пассат Б6 – автомобіль, який відмінно управляється, чітко їде по прямій, навіть якщо на дорозі є нерівності. На великій швидкості машина добре реагує на рухи кермом. Машину Фольксваген Пассат Б6 не кренить і не качає, відчувається, що є задатки спортивного автомобіля.
Підвіска для Машини Фольксваген Пассат Б6 досить жорстка і міцна, а потужності мотора 2,0 вистачає, щоб машина розганялася швидко, утоплюючи пасажирів в крісло автомобіля. У Пасатів завжди була жорстка, але пружна підвіска, навіть на більш ранніх поколіннях.
Американський Пасат Б6
Попередні покоління Пасатів Б3 і Б4 вважалися еталоном надійності, у них була проста конструкція, мінімум електроніки, механічна коробка передач. Тому ці машини Фольксваген Пассат Б6 служили довго, не створюючи серйозних проблем своїм господарям. Випускали Б4 до 1996 року.
Зараз на ринку можна ще зустріти ці екземпляри Фольксваген Пассат Б6, але їх стан буде бажати кращого. Все таки стільки років минуло відтоді. Тому є сенс придивлятися до Пассату Б6 або більш новим поколінням.
Зараз можна в більш-менш нормальному стані взяти Фольксваген Пассат Б6, у якого буде солідний Пробіг. Правда ці машини Фольксваген Пассат Б6 не можна вважати такими ж надійними, як і Б4.
Якщо пощастить, то можна стати власником американської версії Пасату Б6, у нього більш м’яка підвіска, та й в салоні все по-іншому. Під капотом стоять мотори більш потужні – 2-х літровий TFSI і VR6 з об’ємом в 3,6 літрів. Всі американці укомплектовані 6-ти ступінчастою коробкою автомат або роботом DSG. Виглядають американські комплектації особливо стильно, а якщо ще на ці Фольксвагени поставити красиві диски, то такий Пасат буде виглядати просто шикарно, до речі, диски для Фольксвагенів краще купувати в інтернеті.
Відео огляд про Фольксваген Пассат Б6:
Кузов
Чим хороші Пасати Б 3 і всі наступні, так це тим, що вони оцинковані і стійки до корозії. Навіть на особливо старих версіях Фольксваген Пассат Б6 складно знайти іржу на кузові. Це ще говорить і тому, що фарба і лак високої якості. Хромована решітка радіатора Фольксваген Пассат Б6 з часом облазить і виглядає не так круто, як нова, але її можна перефарбувати в інший колір.
Для тих, у кого велика сім’я – є можливість покупки версії Пасату Б6 в кузові універсал. Таких машин чимало продається – приблизно 40%.
Вартість універсалів не особливо вище вартості седанів.
Фольксваген Пассат Б6 та популярні мотори для нього
Коли купуєш Фольксваген Пассат Б6 з серйозним пробігом треба пам’ятати, що мотору може скоро прийти кінець. Тому обов’язково треба мотор Фольксваген Пассат Б6 перевірити. Вивчити всі сторонні звуки мотора Фольксваген Пассат Б6. Особливо часто чутно, як шумить Ланцюг ГРМ після 100000 км. пробігу, хоча вона вважається вічною на 1,8-літрових моторах TFSI з об’ємом 1,8 літра.
Така ситуація не особливо небезпечна, якщо взяти і поміняти привід ГРМ і ланцюг. Вартість такої процедури складе 200 євро. Якщо цього не зробити, то будуть дуже сумні наслідки, і дуже дорогий ремонт мотора, простіше буде на розбиранні взяти мотор від іншого Пасату.
Пассатовский мотор TFSI 1,8 л. – це самий ненадійний двигун в історії Пасатів. TFSI і FSI – це означає, що мотори з безпосереднім уприскуванням, що працюють на бензині, на морозі вони погано працюють, а також голосно працюють. А якщо частенько їздити на підвищених обертах, то доведеться доливати близько півлітра масла на 1000 км. пробігу.
Є ще й більш проблемний мотор TFSI з об’ємом в 2 літри, який після 150000 км пробігу почне серйозно поїдати масло – приблизно 1 літр на 1000 км. Тому доведеться міняти масловіддільник, маслос’емниє ковпачки, а через деякий час доведеться міняти кільця в моторі.
До цього пробігу доведеться міняти не тільки це, ще приходить кінець котушок запалювання і форсунок системи упорскування. Не варто забувати і про заміну ременя ГРМ раз в 45000 км., тому що якщо він порветься, то настане кінець мотору Машини Фольксваген Пассат Б6.
Мотори з безпосереднім уприскуванням
Є й інші мотори: 1.6 FSI і 2.0 FSI з безпосереднім уприскуванням, так вони взимку при сильних морозах показує себе далеко не з кращого боку. Ситуація тільки посилиться, якщо не дотримуватися чистоти і дати засмітитися фільтру бензонасоса, який міняти не дуже зручно, тому що він знаходиться в бензобаку під заднім сидінням. Але благо, що є майстри, які можуть поміняти цей фільтр на машині Фольксваген Пассат Б6 без заміни насоса. Така послуга звичайно обійдеться не особливо дешево-80 євро. А також раз на 50 тис. км. треба чистити форсунки, а це ще більш дорога робота і потягне вона на 250 євро.
Окрім цього, треба пам’ятати, що мотори FSI погано переносять короткі поїздки взимку при морозах, а також, як і багато інші автомобілі – не люблять, коли машина довгий час стоїть на холостих обертах. Якщо їздити на непрогрітому двигуні, то свічки запалювання будуть швидше виходити з ладу вже після 12000 км. пробігу. Несправні свічки збільшують витрату палива, а також, завдяки ним раніше терміну вийдуть з ладу котушки запалювання. Свічки на Пасат Б6 коштують приблизно 25 євро.
Але є і більш надійні мотори для Фольксвагена Пассата Б6, але їх дуже мало, всього 6% автомобілів з такими моторами.
Це старий двигун з розподіленим уприскуванням, його обсяг дорівнює 1,6 літрів.
Але у цього двигуна не особливо вражаюча потужність – всього 102 кінських сили, тому динаміка розгону у такого автомобіля нікуди не годиться, але зате двигун надійний і прослужить досить довго, довше, ніж двигуни з безпосереднім уприскуванням.
Дизельні мотори
Що стосується дизельних моторів, то вони більш надійні, та й продається чимало дизельних Пасатів Б6 – близько 40% автомобілів. Для тих, хто любить Фольксваген Пасат Б6 дизелі треба брати серії CBA і CBB з системою живлення common rail, які були випущені після 2008 року, а обсяг дизельного мотора повинен бути 2 літри.
Це дійсно вийшли надійні мотори, єдине, що доводиться міняти – ущільнення форсунок раз в 100 тис. км. Але це недорогі витрати – всього 15 євро за комплект.
Серед дизельних моторів є ще й 8-ми циліндрові комплектації з різними обсягами – 1,9 і 2,0 літрів. Правда в ці мотори встановлені більш дорогі форсунки в системі живлення. Кожна така насос-форсунка обійдеться в 700 євро, що зовсім не дешево.
Мотори серій BMR, BMA, BKP з п’єзоелектричними насос-форсунками – ще більш ризиковані варіанти-ці форсунки стоять по 800 євро. Та й служить вони замало-всього 60000 км.
Трансмісія і деякі складнощі з її довговічністю
Найнадійнішою трансмісією У авто Фольксваген Пассат Б6 вважається система повного приводу 4Motion, яка йде разом з муфтою Haldex. Щоб вона продовжувала служити вірою і правдою – досить просто раз в 60 тис. км. міняти трансмісійне масло. Зазвичай без проблем трансмісія служить не менше 250 тис. км.
Механічна коробка передач теж може похвалитися надійністю для автокара Фольксваген Пассат Б6. На версії з мотором в 1,6 літрів йдуть 5-ти ступінчасті коробки, а на більш потужні комплектації ставляться 6-ти ступінчасті коробки. Особливих проблем механічні КПП не доставляють, єдине, що треба робити-це міняти сальники раз в 80 тис. км. тому що вони до цього пробігу починають текти. А на автомобілях, випущених до 2008 року в коробках передач стоять досить слабкуваті підшипники валів.
Що стосується автоматичних коробок, то вони можуть доставляти деякі проблеми своїм власникам. Вони перегріваються при серйозній їзді, що недобре впливає на гідроблок і підшипники, які не люблять підвищеної температури.
І приблизно після 80 тис. км. передачі почнуть переходити з ударами – це перші ознаки того, що пора міняти гідроблок, який коштує недешево – 1100 євро. Можна заощадити і відновити старий за 400 євро, якщо знайти майстрів цієї справи.
Але АКПП-це ще пів біди, найпроблемнішою вважається Нова роботизована коробка DSG, яка встановлюється на американські комплектації VR6.
Дизельні версії з моторами на 1,4 і 1,8 літрів укомплектовані 6-ти ступінчастими BorgWarner DQ250, в якій працюють муфти зчеплення в масляній ванні. Правда, ванна досить велика – її обсяг дорівнює 7 літрів, і в неї треба заливати дороге масло ATF DSG, яке коштує 22 євро за 1 літр.
А це масло треба міняти раз в 60 тис. км., щоб ця коробка не вийшла з ладу раніше запланованого терміну. Загалом, проблемні це коробки, краще і надійніше брати машини з механікою або автоматом в крайньому випадку.
А найпроблемнішою коробкою, яку треба просто уникати, вважається робот на 7 ступенів-DSG DQ200, з особливою технологією сухого зчеплення Luk. Така технологія стала впроваджуватися на автомобілі, випущені після 2008 року. Ремонт такої коробки дуже дорогий, а проблеми з’являються з гідроблоком управління, а новий такий обійдеться в 2000 євро, з фрикціонами теж будуть виникати неполадки, які призводять до смикань і ривків під час перемикання.
Підвіска
На Фольксвагені Пасаті Б6 використовується досить міцна підвіска, але не обійшлося і без слабких місць, таких як сайлент-блоки передніх важелях, стійки стабілізаторів, кермові наконечники і верхні опори амортизаторів. Все це після 100000 км. пробігу дасть про себе знати.
Так що, Passat B6 з пробігом має чимало слабких місць, але дивлячись на них, цю машину купують, і ціна на ці моделі не сильно падає з кожним роком. Багато що залежить і від попереднього власника, від того, як він за нею доглядав. Якщо жваво їздив і вчасно не міняв розхідники, то машина швидко може перетворитися на справжній непотріб.
Для тих, хто все ще не проти стати володарем такої машини як Фольксваген Пассат Б6 – треба придивлятися до версій, випущених після 2008 року з дизельним мотором і механічною коробкою. Ці комплектації самі довговічні, та й ціна на такі машини складе приблизно 10000 уе.
Відео про Фольксваген Пассат Б6: