Хоча наші співвітчизники ще не перейнялися любов’ю і всеосяжним довірою до китайських автомобілів типу кросоверів Чері, група відданих фанатів азіатського автопрому вже успішно сформувалася. Якраз вони і були більше всіх раді виходу нового Great Wall Hover H3.
Після рестайлінгу позашляховик отримав значний вид, а також став більш досконалим з технічної точки зору. Як стверджує сам виробник, інженерам китайської компанії вдалося зробити модель надійніше і безпечніше, що повинно позначитися на рівні продажів машини. У будь-якому випадку, фото Ховер Н3 свідчать про те, що фахівці дійсно на славу попрацювали над його доопрацюванням.
Ціна моделі коливається від 775 до 820 тисяч рублів. Серед базових опцій варто відзначити системи ABS, EBD, гідропідсилювач рульового управління, датчики світла, дощу, клімат-контроль.
Зовнішній вигляд
Зміни в образі позашляховика починаються вже з його зовнішнього вигляду. Видно, що це китайський позашляховик. Фронтальна частина корпусу придбала кілька зайвих сантиметрів. Пояснюється це установкою потужного двигуна під капот. Куполи фар головного світла стали більш округлими. У них проглядається опціональні світлодіоди. Противотуманки все так само розташовані в глибоких колодязях поблизу нижньої кромки авто. Новий Ховер отримав бампер збільшених розмірів. Вражає величезна решітка радіатора, обрамлена хромом.
У профіль Ховер Н3 залишився фактично колишнім. Знайомі рейлінги, витягнута корми, великі колісні арки і похиле лобове скло. Відзначити варто збільшений дорожній просвіт. Тепер він становить не менше 240 мм, відповідно позашляховик орієнтований на екстремальні умови експлуатації. Втім, в місті на цьому автомобілі буде не менш комфортно, ніж на бездоріжжі. З таким кліренсом можна забути про вибоїни і проблемних ділянках розбитих доріг.
Задня частина корпусу Hover H3 New характеризується компактною світлотехнікою і значних розмірів дверима багажного відділення. Нижню кромку інженери вирішили закрити посиленим пластиком, що захищає вихлопні труби від пошкоджень.
Підріс позашляховик і в своїх габаритах. Після рестайлінгу його довжина склала 4651 мм, ширина – 1806 мм, а висота – 1744 мм. При цьому колісну базу залишили без змін – 2699 мм. В базовій комплектації машина важить майже 1,9 тонн. Фахівці Great Wall виконали серйозну роботу, щоб хоч трохи знизити масу моделі.
Інтер’єр і опції Great Wall Hover H3
Цілком логічно, що оновлення зазнав і салон позашляховика. Китайці перейняли прагнення японців до використання технологічних новинок в автомобілебудуванні, тому Ховер Н3 New також отримав масу корисних систем і помічників водія. Звичайно, в базовій комплектації функцій не так багато, як хотілося б, але ціна авто повністю виправдовує це. Але для початку розберемося в обробці салону, а вже потім перейдемо до опцій.
Перше, що зробили конструктори, щоб якісно оновити Hover H3, – замінили матеріали обробки. Це стосується не тільки тканинної оббивки сидінь і дверних прорізів, але також і пластика центральної консолі. Все стало виглядати приємніше і дорожче. З’явилося навіть кілька вставок під хром і метал. Самі крісла зручні і місткі. У них буде цілком комфортно навіть водіям в тілі. Широкий діапазон регулювань сидінь у Great Wall Hover H3 дозволяє підібрати оптимальне положення будь-якого. На другому ряді крісел місця цілком вистачає для трьох. Ноги є куди поставити, голова в стелю не впирається.
Посередині центральної консолі красується компактний дисплей мультимедійної системи. В наявності барометр і альтиметр (вимірює висоту над рівнем моря). Камера заднього виду допоможе вдало припаркуватися. Штатна аудіосистема з декількома динаміками гарантує хорошу атмосферу в салоні. Робити музику голосніше або тихіше можна кнопками на ободі рульового колеса. Незважаючи на всі нововведення, Ховер Н3 Нью з технологічної точки зору далекий від досконалості. Екран світиться слабо, через що в денний час на ньому складно що-небудь побачити. Сенсор погано реагує на дотик.
Багажник позашляховика залишився без змін. При бажанні його місткість можна збільшити в 2,5 рази, якщо розкласти другий ряд сидінь. Втім, на рівну платформу при цьому краще не розраховувати.
Технічні характеристики
Мабуть, головна зміна Great Wall Hover H3 New полягає в тому, що тепер він пропонується не тільки з одним двигуном, а вже з двома. Звичайно, вибір не широкий, але тепер у автолюбителів хоча б вибір є. Базовий агрегат – 2-літровий бензиновий атмосферник 4G69S4N, потужністю 116 л. с. Його максимальний крутний момент – 175 Нм. Він працює в парі з п’ятиступінчастою механічною коробкою передач. Явний недолік цього двигуна-завищена витрата палива. По місту моделі потрібно близько 11 літрів на сотню (і це тільки за паспортом, а на ділі показники ще вищі). Мінімальне споживання не опускається нижче 8,5 літрів на трасі.
Другий агрегат випущений концерном Mitsubishi. Його обсяг теж становить 2 літри, а от потужність вище – 177 к. с. і майже 250 Нм крутного моменту. Шестиступінчаста механіка стала більш чуйною, а її передачі довше. Як результат, Новий Ховер Н3 повинен демонструвати кращу прохідність на пересіченій місцевості. 5 МКПП раніше не завжди справлялася з серйозними навантаженнями, але цей агрегат з оновленою трансмісією зобов’язаний бути кращим. Однак 13,5 літрів на сотню фактично зводять нанівець всі переваги мотора.
Фото Ховер Н3 свідчать про те, що конструкція шасі особливо не змінилася. Рама сходового типу проводиться із загартованої сталі. Поперечний стабілізатор стійкості Great Wall Hover H3 в парі з двома важелями гарантує рівномірний рух на будь-якій поверхні. Звукоізоляція не найкраща. У салоні шуми мотора часом чутні досить чітко.
Відгуки
Як показують відгуки, Ховер Н3 нового покоління став трохи краще своїх попередніх версій, однак зміни не настільки суттєві, щоб констатувати повноцінну зміну поколінь. Так, позашляховик могутніше, зручніше і надійніше, проте власники цього дива кажуть, що пластики зовсім не стали краще. Фарбування кузова легко злазить і дряпається. Кліренс на ділі виявляється не настільки великим. Якщо згадати ціну позашляховика, то в принципі можна закрити очі на ці недоліки. Відгуки Ховер Н3 також свідчать про те, що машина на ділі витрачає менше бензину, ніж очікувалося.
Подивитися, як машина поводиться на бездоріжжі, можна в наступному відео, де Great Wall Hover H3 долає смугу перешкод з каменів, ярів та пагорбів: