Хендай Крета – це стильний кросовер з комфортним салоном, якісної і недорогої обробкою, з надійною підвіскою і ціна його досить низька, базова комплектація коштує трохи більше 800 000 рублів. Але в базовій версії встановлений досить слабенький дизельний мотор.
Hyundai активно випускає свої нові автомобілі, захоплюючи російський ринок, і не тільки російський, машини досить недорогі, відмінний варіант ціна/якість. Гарантія на корейські автомобілі більше, ніж на німецькі, що важливо. Дуже багато продається дешевих Хендай Солярисов, також користується попитом Елантра, Соната і кросовери – Туксон і Санта Фе. Всі ці машини дуже часто оновлюють. З рейстайлінгами намагаються не затягувати, щоб залучати якомога більше покупців.
У кожному автомобілі від Хендай є сучасний дизайн, чимала кількість корисних опцій, збірка автомобіля якісна, а ціна не особливо висока. А багатьом автомобілістам і не потрібен розкручений бренд, їм би просто їздити, і рідше заглядати під капот.
Кросовери Хендай вже зарекомендували себе на ринку з хорошого боку. Тому корейці вирішили випустити нову модель – компактного кросовера, який буде ще менше, ніж Туксон. У своєму класі ця машина може зайняти лідируючі позиції з продажу.
Зовнішній дизайн
Hyundai Creta виглядає, в плані дизайну, приблизно, як і Санта Фе, тільки значно менше за розмірами. Дизайн поєднує в собі європейські та японський риси. Технічні характеристики Хендай Крета досить непогані, як для такого маленького кросовера. Передок автомобіля зроблений в традиційному для Хендай стилі – великий бампер, цікаві фари, велика хромована радіаторна решітка. Загалом, дизайн впізнаваний.
Салон
В салоні все виглядає сучасно, оригінальна форма центральної панелі, мультимедійне кермо, 5-ти дюймовий дисплей системи мультимедіа. Загалом, машина як машина, дешево і сердито.
Передні крісла регулюються, є бічна підтримка. Подушка досить довга, тому навіть великі і товсті люди легко і комфортно зможуть їздити на цьому автомобілі. На задніх сидіннях поміщаються 3 людини, звичайно, їм доведеться трохи потіснитися, але в цілому, вони зможуть проїхати, ну і ще залежить від розмірів пасажирів.
Розміри Хендай Крета досить компактні, як раз, як у Ауді Кью 3:
- довжина – 4 270 мм;
- ширина 1 780 мм;
- висота – 1 622 мм;
- довжина колісної бази – 2 590 мм.
Є комплектації з переднім або повним приводом, дорожній просвіт дорівнює 180 мм. А це чимало, можна спокійно заїжджати на бордюри і злегка покататися на помірному бездоріжжі.
Технічні характеристики
Лінійка моторів для Хендай Крета не сильно Довга – всього 4 мотора, 2 дизельних і 2 бензинових.
Бензиновий:
- 1,6 з потужністю 124 л. с.;
- 2,0 з потужністю в 160 к. с.
Дизельний:
- 1,4 з потужністю в 90 к. с.;
- 1,6 з потужністю в 128 к. с.
Коробка передач може бути або 6-ти ступінчаста механіка, або 6-ти ступінчастий автомат.
Підвіска
У підвісці немає нічого складного, класика-стійки МакФерсон спереду, а ззаду-многоричажка, якщо Повний привід, а комплектації з переднім приводом будуть оснащені торсіонної балкою.
У базовій версії буде кондиціонер, подушки безпеки, іммобілайзер, аудіосистема на 4 динаміка і сталеві диски 16-го радіусу.
Вартість Хендай Крета
Ціна Hyundai Creta починається з 825 000 рублів. Це буде базова версія з дизельним 1,6-літровим мотором і механічною коробкою передач. Якщо до цього ж мотору замість механіки поставити коробку-автомат, то ціна складе 860 000 рублів. Є і більш дорогі комплектації, в них будуть входити системи безпеки, шкіряний салон, дорожча система мультимедіа, підігрів та вентиляція сидінь, диски 17-го радіусу. Найдорожча комплектація Hyundai Creta коштує 1 340 000 рублів, сюди входить 2-х літровий мотор, коробка автомат і всі можливі корисні плюшки.
Відчуття від їзди
Під час їзди на Hyundai Creta відчуваєш себе комфортно, тому що підвіска досить добре відпрацьовує всі нерівності. У лісі і по заміській грунтовці машина їде добре. Але в базових версіях немає електронної системи стійкості, тому машину може заносити на слизькій дорозі, але зате можна буде подрифтить. Також можуть бути крени при поворотах на великій швидкості. Але треба не забувати, що це не спорткар, а бюджетний кросовер, але вибратися на ньому в ліс на шашлик можна запросто або дістатися до роботи, а що ще потрібно від машини? Управління у автомобіля нормальне, трохи не чуйний кермо, і немає зворотного зв’язку, але в такому авто вона і не потрібна. Це щось на зразок кросовера Лади Х-Рей, яка теж коштує приблизно тих же грошей, що і Крета.
Якщо їздити по місту, то потужності вистачає з головою, якщо потрібно прискориться – будь ласка, так тут немає спорткаровских 4-х секунд до сотні, та й кому вони потрібні, машина їздить, і це добре. А чим менше потужність, тим надійніше машина. Але краще брати механічну коробку передач, тому що мотор з нею краще сумісний, автомат трохи тупить. Дизельна версія з мотором 1,6 літра розганяється з нуля до сотні за 10,8, а бензинова з таким самим об’ємом мотора за 11,7 секунд. Цілком адекватні цифри для міського автомобіля.
Hyundai Creta – цілком непоганий сучасний автомобіль, який не гірше, ніж німці і японці, хороша ціна зробить цей автомобіль дуже популярним в Росії і в інших країнах. Конкуренти дорожче, наприклад, Ford EcoSport з мотором 1,6 і механікою коштує 1 070 000 рублів, а Форд з автоматом, в який треба заливати масло 5w30 буде ще дорожче.
Є й інший гравець на ринку любителів дешевих машин – Рено Дастер, ось це справжній автомобіль економ-класу. У ньому салон дешевий, багато жорсткого дешевого пластику, але нічого, теж їздить і його купують. Тому з ним доведеться поконкурувати. Тим більше у Дастера краще керованість і розганяється до сотні він швидше. Передньопривідна Крета з “механікою” коштує стільки ж, скільки і повнопривідний Дастер з механічною коробкою. Але виглядає Крета все-таки більш стильно.
Далі відео тест-драйв про Хендай Крета: