Зміст
Новачки бувають різні і в багатьох виникає питання: який вибрати мотоцикл. У цій статті ми не будемо говорити про тих новачків, які не можуть визначитися, що їм вибрати Ямаху Р1 або Сузукі GSXR1000. Це небезпечні люди:) Розглянємо реальних новачків, які вже серйозно вирішили стати мотоциклістом, але поки не знають з якого саме мотоцикла варто почати.
Якими якостями повинен володіти перший мотоцикл
1) Спокійний: такий мотоцикл буде прощати помилки, а саме різку роботу з газом, не зовсім правильне застосування зчеплення і гальма. Приміром, навіть Ямаха R6, не досвідченому новачкові не пробачить навіть зайвій сантиметр відкритого газу, по недосвідченості можна полетіти дуже далеко разом з мотом, або дива стантрайдером:)
2) Не дорогий при падінні: вибравши мотоцикл, багато звертають увагу на його красу, але не думали про те, скільки вся ця краса буде коштувати… наприклад, пластикові обвіси на Suzuki RF або Kawasaki ZZR коштують не малих грошей, а слайдери (відбійники, які виступають за габарити мота) і дуги не завжди зможуть врятувати мотоцикл, а саме обважування від пошкоджень. А падати іноді доведеться, так як не падає тільки той, хто не їздить.
3) Надійний в механічному плані: ідеальний мотоцикл для новачка винен від’їздити один сезон, після чого його можна продати. Тому, у нього з двигуном і коробкою передач повинно бути все чітко. Візьмемо приклад: на Kawasaki ZZR400 – вилітає друга передача, вся справа в тому, що розробникі вбудували в КПП цього мотоцикла «полегшений пошук нейтрального положення», тому ця коробка – супер, альо з іншого боку, для новачка така вона не підійде.
та й взагалі, на зизере (Kawasaki ZZR400) об’єднання з об’ємом мотора до 400 кубів первосезонникам і навіть второсезонникам їздити буде складно. На такому мотоциклі зможе їздити тільки досвідчений мотоцикліст, який буде чітко встромляти передачі і не буде біті коробку. Тому до нас в країну приїжджає новий Зизер, з відмінно працює КПП, а через один сезон на ньому вже не буде другої передачі. Продати його вже буде складніше, і така ситуація досить часта, а ремонт коробки коштує дорого…
Ще розглянємо інший варіант: Bandit 400/GSXR400/RF400, у якого часто бувають проблеми з карбюраторами, а також їх налаштуванням. Особливо часто під час дощової погоди Бандит не заводитися і цю ситуацію виправити дуже складно. бандита, який при дощовій погоді, просто може відмовитися заводитися. Не лікується практично ніяк.
Honda CB 1 – гарний апарат, альо смороду вже дуже старі, так як випускалися до 90-х років. У цих мотоциклів зазвичай вбити підвіска і двігуні злегка втомилися. Тому треба вибирати дуже уважно. Але продати його буде досить складно.
Honda CB400SF – це просто ідеальний варіант для новачків, у цього мотоцикла дуже надійний двигун, коробка передач відмінна. Недоліків немає, крім можуть горіти регулятори напруги, так як вони знаходяться погано охолоджуваному місці. І на ньому краще не падати, тому що дорого, тому відразу ж треба поставити дуги, вони будуть захищати бічні кришки. Головними плюсами цього мотоцикла є те, що при правильному обслуговуванні він відкатає сезон і легко його можна продати. Детальніше про цей мотоцикл ми поговоримо далі.
Головна порада по вибору мотоцикла для новачка
При виборі першого мотоцикла, треба пам ” ятати ті, що це мотоцикл на один сезон. Такий мотоцикл повинен вас просто навчити їздити, дати навички їзди по місту, найголовніше, дати зрозуміти, чого ви хочете від мотоцикла, доставити менше проблем і бути проданим в кінці сезону. Не варто ганятися за пластиком, блиском, краще взяти мотоцикл 90-х років в хорошому стані, головне брати не рідкісній мотоцикл, тому що його складно ремонтувати і продавати.
Крім того, не треба брати китайський мотоцикл, хоч китайпром стрімко розвивається і скоро будуть з’єднання являтися якісні мотоцикли, але не зараз. Сьогодні, як для новачка, краще купити 10-річний японський мотоцикл, ніж китайський новий. Тім більше, при продаж, річний китайський апарат стане дешевше на 60%. А далі перейдемо до вибору конкретного мотоцикла для початківців.
Honda Shadow RS
Почнемо мабуть з круїзерів, а саме з Honda Shadow RS, це недорогий круїзер від Honda, у якого рідинне охолодження, V-Twin мотор об’єднання об’ємом в 745 кубів. Honda Shadow RS задовольнить вимоги шкірного байкера, а тім більше новачка. Тім більше, що цей мотоцикл знаходиться в сегменті круїзерів, тому його можна сміливо вважати безпечним мотоциклом.
Shadow RS – солідний і масивний мотоцикл, і при цьому, він простий в управлінні, адже у нього легке і нейтральне рульове управління, великий кут нахилу, хороші гальма, високий кліренс та інформативна панель приладів. Honda Shadow RS видає дивно потужне ревіння, відразу видно і чути, що цей мотоцикл з характером. Витрата палива становить 6,5 літрів на 100 км, що досить економічно. Так що, цей апарат відмінно можна вважати мотоциклом для початківців, який на ньому попрактикуется і зросте у досвідченого байкера.
Для тих, у кого з грошима все гаразд, можна розглянути альтернативу:
Harley Davidson 883L (Low)
У Harley Davidson і у Honda Shadow є багато чого спільного, але Харлей вважається нішевим мотоциклом завдяки своїй низькій посадці, тому цей мотоцикл дуже популярний серед жінок-байкерш. Але зате, у цього Харлея дуже маленький дорожній просвіт, що при простому повороті на перехресті можна зачепитися подножной об асфальт, того ще треба пристосуватися.
А в цілому, Harley Davidson 883L – це дуже лояльна машина по відношенню до байкеру. Купуючи даний апарат, ви витратите гроші даремно.
Kawasaki KLR650
Kawasaki KLR650 – це повна протилежність маленькому Харлею 883 Low якщо порівнювати з висотою до сідла. Тому даний мотоцикл від Кавасакі відмінно підійде людям з високим зростанням, висота до сідла дорівнює 88,9 см, цього достатня для насолоди їздою, зручно витягнувши ноги. Крім того, KLR650 – це мотоцикл подвійного призначення, він підходить для подорожей на далекі відстані по звичайним дорогам і для розсікання по бездоріжжю.
Передня і задня підвіски дозволяють цього мотоцикла відмінно себе почувати на будь-якому бездоріжжі. Цю модель Кавасакі можна вважати відмінним вибором для подорожей за місто, там де дорога дуже поганої якості або її взагалі немає.
Така підвіска робить KLR злегка хитким при поворотах, а під час різкого гальмування заносити заднє колесо, але так як вага цього мотоцикла всього 196 кг, то він досить слухняний в управлінні.