Кофри в мотоциклі – це те що відрізняє туристичний мотоцикл від будь-якого іншого. Кофри – це такі великі багажники, які зазвичай встановлюються в задній частині мотоцикла. В них можна покласти все що завгодно: їжу, теплі речі, інструменти, тобто все, що можливо, знадобиться під час тривалої подорожі.
Кофри для мотоцикла бувають різні
Кофри знадобляться не тільки з турінгу, а й в будь-якому іншому мотоциклі. Кофри для мотоцикла бувають різної форми, а також бувають зроблені з різних матеріалів. Також можуть бути різні типи кріплень. Зараз ми більш детально розберемося з тим, як правильно вибирати кофри для свого мотоцикла.
Матеріали з яких виготовляють кофри
Кофри для мотоциклів бувають м’які або жорсткі. Зазвичай м’які кофри зроблені зі шкіри або текстилю, а жорсткі – з металу або пластику. Які краще – складно сказати, це все індивідуально. М’які кофри краще жорстких тим, що вони коштують дешевше, в них можна більше помістити вантажу, їм простіше зробити ремонт, конструкція кріплень більш проста, менше вага, можуть використовуватися як додатковий захист в разі ДТП.
Але не всім подобаються м’які кофри для мотоциклів, любителі жорстких варіантів вважають, що жорсткі кофри краще м’яких ось з яких причин: у жорсткому кофрі можна зберігати фотоапарат або ноутбук, вони добре захищають від вологи і від дрібних ударів; кріплення важкі і тому їх важче вкрасти; їх легше мити.
Загалом, у кожного виду кофрів свої плюси і мінуси: жорсткі кофри більше і важче, але зате в них краще збережуться речі, які в них покладеш. М’які кофри не особливо добре захищають від вологи, їх легко можна відновити, але зате їх простіше вкрасти.
Які бувають типи кріплення
Бортові мотокофры
До бортових можна віднести кофри, які кріпляться з 2-х сторін мотоцикла ременями або іншими кріпленнями. Добре підходять для далеких дистанцій.
Задні кофри для мотоцикла
Задні кофри можна найчастіше зустріти на туристичних мотоциклах, зовні схожі на 2 великих скрині, які встановлені за сидінням з боків мотоцикла. < strong>відмінно себе зарекомендували пластикові задні кофри, вони і міцні і місткі. Металеві варіанти можуть перевантажувати заднє колесо, тому вони повинні бути з легкого металу, або мотоцикл повинен бути великий і вантажопідіймальний.
Кофри в скутер
У скутер великі кофри не поставиш, в більшості випадків, це один задній пластиковий варіантів, можна і тканинний кофр поставити, все залежить від уподобань.
Хто виробляє кофри для мотоциклів
Багато фірм займаються виробництвом кофрів для мотоциклів, але однією з найкращих вважається італійська фірма GIVI. Кріплення вони теж випускають, вони теж затребувані. Кріплення бувають monokey і monolock у яких є свої відмінності. Monokey-це просте кріплення, використовується один ключ, за допомогою якого можна і відкривати кофр, і знімати його з мотоцикла. Ціна за кофр з таким кріпленням знаходиться в межах 18000 рублів.
А Monolock більше підходить для скутерів, у нього 2 кріплення до мотоцикла. Варто кофр з таким кріпленням до 24000 рублів.
Далі не менш відомий бренд у виготовленні спортивних сумок – це Kappa, у них теж є кофри на будь-який смак і колір.
Ціни приблизно такі, кріплення ті ж, але є і незвичайні кофри – Fixed. Відрізняються вони тим, що тут немає опорної пластини. А кріпиться кофр до мотоцикла завдяки кріпленню з 2-ма точками кріплення, а опорою служить дно.
А далі відео про те, що потрібно класти в кофри для мотоцикла: