Зміст
Рамні позашляховики завжди були популярні в Росії і в світі. Це легко пояснити поєднанням в їх конструкції міцності, надійності, прохідності і брутального вигляду. Багато автовиробників прагнуть зробити кращий джип, який втре ніс всім конкурентам за всіма показниками. За минулий рік рейтинг кращих позашляховиків виглядає таким чином.
Toyota Land Cruiser 200
Змінила на ринку Land Cruiser 100 і вже пережила один рестайлінг. Улюблена нашими автовласниками за міцну раму, надійні бензинові і дизельні двигуни V8, автоматичну коробку передач, постійний повний привід і багатий список додаткового обладнання.
Ця модель від японського виробника вдало поєднала хорошу прохідність на бездоріжжі (є штатна блокування заднього мосту) і комфортабельний салон, оброблений натуральними матеріалами. Популярний позашляховик, який однаково добре відчуває себе на асфальті і за його межами.
Toyota Land Cruiser Prado 150
Молодша модель знаменитого «кукурузника». Чудове поєднання стилю, практичності, прохідності. А наявність в лінійці простих двигунів об’ємом 2,4 і 3 літри і механічною КПП робить автомобіль доступним.
Відмінний пройдисвіт завдяки кліренсу в 220 мм і сучасної трансмісії. Топові комплектації оснащуються самим потужним восьмициліндровим двигуном потужністю 282 к. с. А далі цікаві покатушки, де бере участь новий Ленд Крузер Прадо:
Mitsubishi Pajero
Ще один класичний рамний позашляховик з країни висхідного сонця, знаменитий своєю багатою історією і перемогами на Дакарі. Конструкція постійно зазнає поліпшення, а справжнє четверте покоління втілило все найкраще. Родзинкою Pajero вважають трансмісію Super Select, здатну самостійно адаптуватися під різні типи бездоріжжя.
Двигуни на вибір: трилітровий дизель і бензинові об’ємом 3,0 і 3,8 літра потужністю 178 і 250 л. с. Дорожній просвіт на штатних колесах – 235 мм, а ціна на найкращий позашляховик Mitsubishi починається від 1,6 млн. рублів.
Nissan Patrol
Patrol від Ніссана випускається давно, а всесвітнє визнання отримав з появою на ринку кузова Y60 і Y61. Сучасні моделі оснащуються бензиновим двигуном об’ємом 5,6 літра і потужністю 405 к. с., що разом з семиступінчастим автоматом забезпечує витрата по трасі 12 літрів на 100 км. Відмінний результат для тритонним машини.
Впевнено почувати себе на бездоріжжі допомагає гнучка рама, адаптивна трансмісія із заниженою передачею і системи допомоги водієві. У деяких рейтингах Патруль називають кращим джипом у світі, особливо він любимо на Близькому Сході і в ОАЕ.
Lexus GX, LX
Люксовий бренд міцно займає свою нішу на ринку рамних позашляховиків. Модель GX базується на платформі Prado, а LX на шасі від Land Cruiser 200. До обох моделей доклали руку американські фахівці з дизайну, що зробило джипи Lexus впізнаваними і запам’ятовуються.
Преміальні позашляховики оснащуються двигунами 4,6 і 5,7 літра, всілякими електронними помічниками, а якість обробки салону і доступні опції нікого не залишать байдужими. Надійність марки дозволила вивести Lexus GX в кращі джипи серед інших рамників.
Jeep Wrangler
Американська марка Jeep веде свій родовід від легендарного Вілліса. Зазнавши безліч удосконалень, машина трансформувалася в нову модель Wrangler. Це втілення брутальності і прохідності, а весь вигляд автомобіля і кожна деталь в ньому сприяє подоланню бездоріжжя.
Потужний тяговитий турбодизель, автоматична коробка із знижуючим рядом, блокування всіх коліс, великий запас міцності — все це неодноразово виводила Jeep в топ класних позашляховиків і найбільш продаваних джипів.
Модифікація Rubicon вважається найкраще пристосованою до бездоріжжя і участі в змаганнях. Всі версії мають варіант виконання зі знімним дахом.
Ford F-150
Цей повнорозмірний за мірками Північної Америки пікап вважається родоначальником цілого класу автомобілів. Концерну Ford рамний позашляховик приносить чималий прибуток, а кількість проданих рік пікапів всіх модифікацій перевищує 100 тис. Оснащується бензиновими і дизельними двигунами V8 і об’ємом 5 літрів і вище. Максимальна потужність – 360 к. с.
Автомобіль вражає насамперед своїми розмірами: довжина майже 6 метрів і ширина 2, штатні колеса розмірністю 33″ – не помітити його на дорозі просто неможливо. Салон форда по-американськи розкішний і оснащений усіма доступними опціями. Підвіска не допустить пробоїв навіть на самій розбитій дорозі, а в кузов з легкістю поміститься вантаж масою більше тонни. Відмінне рішення для наших доріг.
Chevrolet Tahoe
Ще один представник американської школи автомобілебудування. Значні габарити, семимісний салон, оброблений натуральною шкірою, потужні восьмициліндрові мотори 5,3 і 6,2 літра. Все це встановлено на міцній рамі і має повнопривідну трансмісію.
Цей позашляховик, популярний за океаном, завжди мав успіх на російському ринку. Його вибирали за статусність, місткий салон, надійність і відмінні ходові якості. На платформі останнього Тахо базуються й інші моделі концерну GM.
Land Rover Defender
Британське втілення пройдисвіта — це Defender. Він випускається в трьох варіантах кузова: тридверний, п’ятидверний і чотирьохдверний пікап. На всіх встановлюється турбодизель з високим крутним моментом, що знижує передача і всі колісні і міжосьові блокування. Таке поєднання дозволяє забиратися в саму глушину, не боячись залишитися там.
Компонування автомобіля класична для рамних позашляховиків: нерозрізні мости, рама, квадратний кузов, який без зміни випускається з 1983 року.
Merсedes G-class
У рейтингу Кращі джипи 2017 року не можна обійтися без самої харизматичної машини від компанії Мерседес. Зовнішній вигляд залишається незмінним протягом 35 років. Почавши свій шлях армійським джипом, Гелендваген перетворився на розкішний іміджевий позашляховик. У ньому вдало поєднується проста і надійна конструкція, кліренс 235 мм з потужними двигунами V8 і V12 в модифікації G63. У салоні панує комфорт і спокій на будь-яких швидкостях і покриттях.
G-клас популярний у спецслужб, охорони президента і любителів покатушек по бездоріжжю. Культовий автомобіль продовжує випускатися з мінімальними змінами, щоб не відлякати шанувальників марки.
Porsche Cayenne
Найкращі позашляховики рейтингу завжди будуть дорівнювати на цю модель від відомої німецької компанії. Незважаючи на відсутність рами і жорстких мостів, Cayenne може подарувати своєму власникові унікальне відчуття від управління спорткаром в образі джипа. Потужність турбомоторів легко перевалює за 500 л. с., всі машини оснащується розумною пневмопідвіскою із змінним кліренсом і роботизованою восьмиступінчастою трансмісією, а його зовнішній вигляд нікого не залишить байдужим.
Унікальність Кайена в здатності промчати по треку на швидкості за 200 км/год, залишивши позаду більшість легкових автомобілів. А після спокійно проїхати по розбитій грунтовці, не спасувавши перед серйозними перешкодами.
Можливо, до цих найкращих позашляховиків у світі кожен додасть свої улюблені моделі. Не буває універсальних автомобілів навіть серед преміальних марок, у кожного з них свої сильні і слабкі сторони.