Позашляховик Крузак 200, як його прозвали в Україні, має багату історію, адже перша модель була представлена ще в 1951 році. З тих пір концепція автомобіля не змінилася. Він як і раніше є рамним. Виробник не планує від неї позбавлятися і переходити на модульну конфігурацію в найближчому майбутньому.
Кожна наступна модель в значній мірі перевершувала попередню за технічними можливостями, надійності і, звичайно ж, комфортності.
Враховуючи те, що випробування першого покоління тривали цілих 4 роки – з 2004 по 2007, а з моменту запуску Тойота LC 200 два рази зазнала модифікації (в 2012 і 2015 роках), можна сказати, що для Toyota Motor Corporation – це авто є найбільш показовим і навіть знаковою. Саме завдяки Тойоті LC 200 в 2007 році було перервано 77-літній лідерство американської компанії General Motors Corp, яка за обсягами продажів займала перше місце.
В ногу з часом
Останні зміни були внесені в 2016 році. Зовнішні габарити Ленд Крузер 200 значні. Довжина Ленд Крузер 200 досягає 5 метрів (без 5 сантиметрів), а ширина – 1970 мм Такі розміри дозволяють максимально комфортно розміститися семи пасажирам. При необхідності надана можливість транспортування великогабаритного вантажу.
Обсяг багажника Ленд Крузер 200 дорівнює 2315 літрів при складеному положенні останніх двох рядів сидінь, а при розкладеному – 909 літрів, що також досить багато. В останній модифікації його екстер’єр продовжує виглядати традиційно дуже потужно. Інженерами були внесені деякі зміни в конструкцію габаритних вогнів і передню частину авто.
Розглядаючи технічні характеристики Тойота Ленд Крузер 200, слід зазначити, що вага Ленд Крузер 200 сягає понад 2,5 тонн, однак це не заважає йому легко розганятися до сотні за 9 і менше секунд в залежності від встановленого силового агрегату, а також долати максимальну позначку в 200 км/ч. Хороші аеродинамічні характеристики лише сприяють цьому. Коефіцієнт лобового опору гіганта всього 0,35.
Не останню роль грає, звичайно ж, мотор. В останній модифікації об’єм двигуна Ленд Крузер 200 досягає 5,7 літрів, а потужність-381 к. с. Новий V8 в поєднанні з восьмиступінчастою автоматичною коробкою передач надає можливість здійснювати буксирування з показником в 3,6 тонн. Авто з таким мотором поставляється в ОАЕ та інші країни Близького Сходу.
Випускаються і більш скромні варіанти – бензинові V-подібні “вісімки” з об’ємом 4,7 літра, (інжектор і з електронним уприскуванням в кожен циліндр) з потужністю 288 л. с. кожен. Також представлені традиційні 4,5 літрові дизельні агрегати TD AT і D-4D меншої потужності – 235 і 286 л. с.
< strong>заслуговує на увагу новинка V8 об’ємом 4,6 літра. У нього потужність 318 кінських сил, а витрата в змішаному режимі обіцяє не перевищувати 9,5 літрів. Проте на потужності ця інновація не вплинула, навпаки, вона збільшилася на 21 л. с. Не позначилися такі зміни і на динаміці авто. Цього вдалося домогтися за рахунок установки шестиступінчастої коробки передач. Авто з восьмиступінчастою коробкою випускається в правобічної версії і призначена тільки для Японського ринку. Слід зазначити, що вона також встановлена на Lexus LX570.
Розміри Ленд Крузер 200-далеко не єдина якість, якою він може похвалитися. В останній модифікації інженери особливу увагу приділили системі безпеки.
Була встановлена Toyota Safety Sense P, яка включає:
- оновлену систему запобігання можливого зіткнення;
- система контролю за дорожньою розміткою;
- круїз-контроль з динамічним радаром;
- постійний контроль за тиском в шинах;
- автоматична система управління фарами дальнього світла.
Для водія і пасажира на передньому місці, крім основних подушок безпеки, встановлені airbag для колін. Для збільшення безпеки пасажирів на крайніх сидіннях другого і третього рядів встановлені шторки безпеки (Curtain Airbags). Всього в салоні їх налічується 10 штук. Особлива система Isofix дозволяє не хвилюватися про безпеку дитини, що знаходиться в дитячому кріслі.
Крузак 200 і його прохідність
Незважаючи на те, скільки важить ЛЕНД КРУЗЕР 200, і досить значні габарити Ленд Крузер 200, його позашляхові якості продовжують залишатися на висоті. Дорожній просвіт Ленд Крузер 200 становить 230 мм і в сукупності з 18-дюймовими колесами і електронними помічниками, кількість яких вражає уяву, дозволяє долати будь-які перешкоди.
За стійкість відповідають:
- ESP (курсова стійкість машини);
- автоматичне регулювання положення кузова.
За рух по складній поверхні:
- HHC і HDC – при початку руху в гірку;
- регульована адаптивна підвіска AVS;
- ASR (система антипробуксовки).
За зупинку:
- EBA (система допомоги при раптовому гальмуванні);
- ABS – антиблокування гальмівної системи;
- EBD – розподіл зусиль гальмівної системи.
При русі по бездоріжжю не можна обійтися без постійно включеного повного приводу (у межах ця опція багатьом здається зайвою). Використовуючи систему Multi Terrain Select, водій може швидко вибрати один з п’яти режимів (пісок і бруд, могул, каміння і бруд, щебінь, великі камені) і без проблем подолати складний ділянку.
В автоматичному режимі надана можливість низькошвидкісного пересування (до 10 км/год). Crawl Control дозволяє не турбуватися про натисканні на педаль акселератора або гальма, а повністю сконцентруватися на управлінні позашляховиком.
Слід зазначити, що особлива конструкція переднього та заднього бамперів в поєднанні з досить великим кліренсом Ленд Крузер 200 дозволяє долати кут підйому в 24 градуси в задній частині і 32 – в передній.
Інтер’єр
Салон зроблений в кращих традиціях японських авто. Місце для водія зручно. Має 8 положень і пристрій пам’яті для трьох осіб. Інженери всі налаштування оснастили електроприводом. Також це відноситься і до рульового колеса. Один з мінусів – відсутність бічної підтримки переднього ряду. Між передніми сидіннями розташований підлокітник, величезного розміру з охолоджувальної камерою для напоїв.
Для високих водіїв відстань до даху могло бути трохи більше, як наслідок – обмежений огляд. Хоча на дисплей можна виводити зображення з задніх і кругових камер. На задньому ряду можуть комфортно розташуватися пасажири, незважаючи на конфігурацію другого і третього ряду, які відформовані на дві людини.
Відсутність центрального тунелю в днищі також є великим плюсом. Задній ряд має електропідігрів з індивідуальним клімат контролем. Більшість моделей обладнані доступом без ключа і наявністю кнопки запуску авто.
З минулого покоління дісталася бездротова зарядка смартфона і навігація з жорстким диском, подібна встановлена на Land Rover Range Rover Evoque.
Оновлений Ленд Крузер 200 і його характеристики дозволяють віднести позашляховик до люкс-класу. Він є ідеальним транспортним засобом для щоденної експлуатації і далеких подорожей.дуже важливо, що автомобіль максимально безпечний, місткий і здатний долати будь-які перешкоди на своєму шляху, тому його можна сміливо віднести до позашляховиків-лідерів.
А ось відео про те, як втопили Ленд Крузера 200: