Зміст
Лада Х-Рей – перший кросовер від ВАЗа, якщо не вважати Ладу Ниву. Нива – це справжній позашляховик. А Lada Xray – це повноцінний компактний кросовер для їзди по місту. Автомобіль вже пару років, як офіційно випущений, були концепти, виставки, зараз же, вже можна навіть на дорозі зустріти такі автомобілі.
Виглядає Лада Х-Рей в цілому прикольно, дуже нагадує Ладу Весту, видно, що ці 2 автомобіля зроблені під одним керівництвом. Є різні кольори кузова, цікаво виглядає помаранчевий, яскраво-червоний. Є кілька комплектацій: з мотором 1,6 і 1,8 літрів. Коробка передач буває Механіка як на Ладі Ларгус, а буває АМТ, тобто, коробка-робот.
Мотор досить хороший, на низах тягне добре, є система курсової стабілізації, яка не дозволяє колесам буксувати, тому якщо раптом перед цим автомобілем належить звивистий і слизький підйом, то вона на нього залізе.
Але все одно, тут поки що немає повного приводу, тому автомобілю не завжди буде вдаватися проїжджати більш-менш складні позашляхові перешкоди, а іноді і взагалі не вдаватиметься. Звичайно, все залежить від ситуації.
Також в роботизованій коробці є функція ручного перемикання передач, яка теж рятує у важких ситуаціях. Щоб цей режим включити-треба потягнути важіль вліво, в положення «м».
Управління Lada Xray
Кермо в Ладі Х-Рей з електро-гідропідсилювачем, це велика рідкість для такого бюджетного автомобіля використовувати такі технології. Роботизована коробка в цілому не тупить, хіба що під час різкого розгону трохи замислюється і під час перемикань бувають поштовхи, спочатку це сильно помітно, але якщо якийсь час поїздити, то можна звикнути і не помічати цих поштовхів і подтупливаний.
Це такі характерні особливості роботизованої коробки Лади Х-Рей, але якщо перемикати передачі вручну, тоді не буде таких подтупливаний.
Електронні помічники в Lada Xray
Крім системи курсової стійкості ще є противідкатна система, яка не дає машині відкотитися в ситуації, коли треба заїхати на круту гору, чий похил більше 4%. Працює система так: використовується датчик нахилу, якщо він дає сигнал, що машина намагається рушати на крутій гірці, то блок керування автомобілем самостійно затискають гальма і колеса стають нерухомими і не дають автомобілю скотитися вниз.
Але ненадовго колеса блокуються, просто для того, щоб машина не котилася вниз. Але щоб включити цю систему треба інтенсивно натискати на педаль гальма.
Система навігації та інші сучасні опції
Крім цього, є ще у Lada Xray навігаційна система, автоматичне включення фар, датчик дощу, датчик заднього ходу, завдяки якому включається задній двірник, коли здаєш назад. Крім того, коли їдеш назад – ще включається і камера заднього виду.
Що стосується конструкції автомобіля, то видно, що над аеродинамікою серйозно попрацювали, заднє скло і камера заднього виду не брудняться, це говорить про те, що аеродинаміка якісно опрацьована.
Повного приводу поки немає, але він був би дуже до речі, можливо в подальшому зроблять комплектації з повним приводом, тоді машина буде ще впевненіше себе почувати на слизькій дорозі. Тим більше керівництво Автовазу стверджує, що повний привід є в планах для цієї моделі.
Є комплектація більш скромна: під капотом мотор з об’ємом 1,6 літра, механічна коробка передач. Тут теж спільна розробка Рено і Ніссан, збирають Лади Х-Рей, як зазвичай, в Тольятті. У цій комплектації вже більше залежить від водія, тут менше електронних помічників, коробка передач механічна, на ній можна зробити перегазовку або навпаки раніше переключитися.
Звичайно коробка-робот виправляє помилки водія, тим самим подовжує термін служби агрегатів, але це все дрібниці, звичайно, тут вже кому як більше подобається їздити.
Що стосується зручності, то трохи тісно в педальному відсіку, про це повідомили розробникам, будуть думати, як виправити такий недолік.
Лада Х-Рей в цілому непогана машина, що з коробкою роботом, що з механікою, хороша в управлінні, зайвих шумів немає. З коробкою роботом автомобіль звучить інакше, він більш басистий, зі спортивними нотками.
Гальма
Спереду стоять дискові гальма, а ззаду – барабанні гальма, це, звичайно, кам’яний вік, але президент Автовазу каже, що в майбутньому замість барабанних гальм будуть ставити дискові, все як годиться. Дискові гальма вже поставлять відразу в комплектацію Lada XRAY Cross, можливо після цього дискові гальма будуть встановлювати і в звичайні Лади Х-Рей.
Лада Х-Рей – це компактний міський кросовер, машина на кожен день, саме так її творці позиціонують.
Який автомобіль краще? Рено Дастер або Лада Х-Рей? Відповідь у відео:
Технічні характеристики і ціни Лади Х-Рей:
Це все говорить про те, що машина, в цілому конкурентоспроможна. На ринку у Лади Х-Рей такі конкуренти: Кіа Ріо хетчбек, Хендай Соляріс хетчбек, Рено Сендеро і Рено Сендеро Степвей. Загалом, звичні бюджетні автомобілі.
Далі відео про Lada X-Ray Cross: