Не так давно світ побачив новий автомобіль від вітчизняного бренду АвтоВАЗ. Універсал Лада Веста СВ Крос вийшов досить цікавим, при цьому викликавши безліч суперечок і обговорень про себе. В принципі, транспортний засіб відрізняється непоганими технічними параметрами, стильним дизайном і дуже доступною ціною.
За це машину і люблять. У той же час, відгуки про роботу АКПП на LADA Vesta SW Cross вельми неоднозначні. Про те, що ж являє собою автоматична трансмісія на цьому авто, ми і поговоримо зараз.
Особливості автоматичної трансмісії
Варто відзначити, що на новому вітчизняному автомобілі не варто класична автоматична коробка передач. Щоб здешевити конструкцію, виробниками вирішено було використовувати АМТ (або, як її ще називають, роботизовану трансмісію). Варто відзначити, що автомат йде виключно разом з двигуном 1,8 літра, 1,6-літрові мотори комплектуються поки тільки механічною КПП.
АМТ на Ладі Весті СВ Крос – це не щось надзвичайне, така трансмісія вже встановлювалася на ряді вітчизняних машин, таких як Пріора, Калина, Х-рей та інші. До випуску автомобіля багато хто вважав, що розробка сайту буде довірена партнерам з Ніссана, але в цьому транспортному засобі ми побачимо рідну Вазівську коробку.
Робот виготовлений на основі стандартної для АвтоВАЗу МКПП 2180, а також німецьких електронних актуаторів ZF, які призначені за роботу зчеплення і вибір режиму КПП. Крім того, в агрегаті можна побачити також датчик обертів валів. В результаті, і вийшла наша АМТ, якій присвоїли індекс ВАЗ-2182.
Основні переваги роботизованої трансмісії
Перш за все, варто відзначити, що плюсів у такої коробки чимало. Згідно відгуками власників, до основних переваг необхідно віднести:
- низька витрата пального (Механіка вимагає трохи більше бензину);
- простоту обслуговування (масло не потрібно міняти, диск зчеплення має ресурс, відповідний спільного ресурсу коробки перемикання передач);
- Наявність захисту від хаотичного перемикання передач, що запобігає передчасному зносу вузла;
- можливість переходу на ручний режим;
- ефективну роботу вузла (затримки не перевищують 120 мс);
- Наявність алгоритму жорсткого старту і помічника старту з ухилу.
Кілька слів про недоліки
Але і мінуси тут є:
- невелика втрата тягового моменту при перемиканні режиму;
- кілька знижена реакція при агресивній їзді (коли акселератор вичавлюється до упору), що призводить до ривків при зміні передачі;
- укорочена перша і занадто довга друга передача. В результаті, не можна уникнути підвивань і спаду прискорення.
Відгуки про роботу АМТ Лади Вести СВ Крос
Варто відзначити, що автовласники неоднозначно оцінюють роботу роботизованої трансмісії на новому вітчизняному універсалі. З одного боку, достоїнств у АМТ досить багато, так що вони переважують недоліки. У той же час, багато упереджено ставляться до російських автоматів, так що негатив теж трапляється. Загалом, вибір залежить тільки від вас.
З іншого боку, поки ще рано говорити про різні поломки сайту. Адже машина надійшла в продаж не так давно. Основні проблеми, на які скаржаться автовласники, є фактично тими ж, що і в разі механіки-не дуже плавне перемикання, дещо різка і незручна робота вузла. Правда, це можна і пробачити, адже навіть роботи на крутих іномарках не працюють настільки ефективно, як би хотілося.
Показники передавального числа
Хоча АМТ Лади Вести СВ Крос і схожа на аналоги з попередніх автомобілів АвтоВАЗу, виробники дещо більше приділили увагу налаштуванням вузла. Таким чином, передавальне число зросло з 3,7 до 3,9. В результаті, набравши швидкість до 120 кілометрів на годину, тахометр покаже 3200 оборотів в хвилину, тоді як на Калині, Пріорі та інших авто показник досягав 3 тисяч оборотів.
Вартість автомобіля з АМТ
Як вже говорилося, такою коробкою перемикання передач комплектуються виключно автомобілі з об’ємом двигуна в 1,8 літра і потужністю в 122 кінські сили. Вартість робота становить 25 тисяч рублів. В принципі, в наш час це не є така вже й велика сума. Тим більше, що Ви заощадите на бензині, маслі і обслуговуванні. Таким чином, даний варіант є досить вигідним в плані фінансів.
Далі докладна розповідь про Ладу Весту СВ Крос з роботизованою коробкою:
Доступні комплектації
Купити автомобіль з автоматом можна в разі вибору таких збірок:
- LUXE. Вартість трохи більше 820 тисяч. Автомобіль вийде вельми непоганим, радують високі показники безпеки і підвищений комфорт водія і пасажирів;
- Luxe Multimedia. Ціна зросла майже до 850 тисяч. Основна відмінність з попереднім варіантом полягає в поліпшеній мультимедійній системі. У звичайному люксі є тільки аудіо і 4 динаміка, тут же встановлюють 6 динаміків, а також мультимедіа;
- Luxe Prestige. Ключова відмінність-посилене Тонування скла, задній підлокітник, Підігрів задніх сидінь, а також наявність вбудованої силової розетки. Мультимедіа як і в попередньому варіанті. Ціна питання – 867 тис. руб.
Особливості розгону Лади Вести СВ Крос з АМТ
Ця інформація особливо стане в нагоді тим, хто любить вичавлювати педаль газу на максимум. Згідно із заявами виробника, перша сотня на такому автомобілі береться за 13,3 секунди. Як видно, машині далеко до спорткарів і родстерів, але як для універсала, тим більше вельми бюджетного, показник не такий вже й поганий.
Підіб’ємо підсумок
Таким чином, на нову Ладу Весту СВ Крос встановлюють не класичну АКПП, а роботизовану трансмісію. При цьому подібна коробка доступна виключно на моделях з 1,8-літровим силовим агрегатом. На даний момент переважна більшість відгуків про роботу АМТ є позитивними.
З іншого боку, пройшло ще не так багато часу, щоб встигли проявитися основні проблеми з вузлом. З переваг слід виділити економічність і непогану ефективність пристрою. Ключовий недолік-вельми різкий перехід між передачами. В принципі, поки АМТ Лади Вести СВ Крос виглядає цілком непоганим варіантом, але перед прийняттям рішення обов’язково посидьте за кермом автомобіля як з механікою, так і машини з автоматом.
А далі на відео реальний відгук власника Лади Веста Крос з коробкою робот: