Зміст
Ставлення наших співвітчизників до моделей марки Лада, відверто кажучи, неоднозначне. З одного боку є люди, які лають Калину, Пріору і інші авто, а з іншого є й патріотично налаштовані особистості, які вірять в те, що російський автопром ще здивує світ. Лада Веста-саме той випадок, коли здивувати вдалося.
У будь-якому випадку на черзі поява довгоочікуваної Lada Vesta. Вона повинна прийти на заміну рядовим седанам і хетчбекам, яким так і не вдалося завоювати широку популярність. Неодноразово в мережу потрапляли відео і фото з тест-драйвів автомобіля, тому попереднє знайомство з цим авто вже відбулося.
Перші натяки на появу Вести давалися ще в 2012 році, коли Стів Маттін розробив концепт Лади Х-Ray. Варто сказати, що нова модель обіцяє бути як мінімум симпатичною. За зовнішнім виглядом вона цілком зійде за іномарку. Деякі люди стверджують, що дизайн був повністю списаний з японських седанів, однак підтвердити це так ніхто і не зміг.
Екстер’єр Лада Веста
Нова Lada Vesta отримає шикарну світлотехніку. Куполи фар головного світла злегка звужуються у напрямку до стійок даху. На покатом капоті помітні явні рельєфні дуги. Вони не тільки підвищують аеродинамічні показники, але також і створюють деякий спортивний образ авто. На компактній фальшрадіаторній решітці розміщений логотип виробника. По нижній кромці пластик трохи висунутий вперед в кращих традиціях люксових моделей. Ходові і протитуманні вогні знаходяться в знайомих колодязях.
Збоку Лада Веста виглядає дійсно добре, є деякі подібності з Ладою Ларгус, тюнінг якої дуже популярний останнім часом. Хто б що не говорив про це авто, але зовні воно виглядає більш ніж пристойно. Плавний перехід лобового скла в лінію даху, а потім в корму тільки підкреслює динамічність образу машини. Помітні на профілі седана і рельєфні вибоїни. Диски в колісних арках не настільки великі, але проблем це ніяких не створює.
Красиві ліхтарі і величезний бампер з пластиковою накладкою-найпримітніші деталі корми цього седана. Не вистачає хіба що спойлера. Нова Lada обзавелася захистом, яку чіпляють в основному на позашляховики і кросовери. Відповідно про надійність машини говорити не доводиться.
Що стосується габаритів, то тут авто можна назвати класичним представником свого класу. Довжина – близько 4,6 м, ширина – 1,75 м, висота – 1,5 м. При цьому колісна база також стандартна – 2,7 м. Місткість багажника – 500 літрів. Якщо розкласти сидіння другого ряду, то цей показник збільшується в 2 рази. Маса моделі коливається від 1,3 до 1,4 тонн в залежності від обраної комплектації. Кліренс досягає 17 см.
Внутрішнє оздоблення та салон
На перший погляд може здатися, що інтер’єр Лада Веста 2017 зробили на славу. Тканинна оббивка чорного і бежевого кольору, жорсткуваті пластики відразу розвіють це враження. Салон як салон, не більше того. Сидіння цілком зручні, але компактні. Рельєфна спинка гарантує хорошу посадку людини в кріслі. Пасажирам на задньому дивані може не вистачати місця для ніг.
Серйозну роботу інженери виконали щодо звукоізоляції. Раніше моделям Лади ніяк не вдавалося впоратися з проблемами, створюваними побитими вітчизняними дорогами. Пасажири і водій їздили в шумі, відповідно про комфортне проведення часу можна було забути. Тепер же конструктори використовували комп’ютерні програми для проектування ізоляції в салоні, що дозволило істотно знизити рівень вібрації і сторонніх звуків в машині.
Пакет опцій в базовій комплектації мінімальний. Це кондиціонер, магнітола, електросклопідйомники і кілька помічників водія. У люксовій версії покупці можуть розраховувати на появу мультимедійної системи, сенсорного екрану бортового комп’ютера і навіть примітивного клімат-контролю. Як для бюджетної моделі навіть дуже не погано, тим більше що випускатися вона буде у вітчизняних умовах.
Технічні характеристики
За різними версіями Нова Лада Vesta буде доступна з одним з 2-3 бензинових двигунів по 1,6 літра. Їх потужність коливається від 86 до 116 кінських сил, а обертовий момент від 138 до 158 Нм при 4000-4200 оборотах в хвилину. Число клапанів у всіх випадках однакове – 16. Чотири циліндри розташовані в ряд. Подейкують, що один з агрегатів буде 1,8-літровим, та ще й з турбіною, хоча виробник цього ще не підтвердив. Точні відомості надійдуть вже у вересні 2017 року, коли стартує серійний випуск. Коробка передач – п’ятиступінчаста механічна. Доступний буде і аналогічний автомат.
Ще одна приємна новина – можливо, будуть випускатися версії з вже встановленою газовою установкою. При такому стрімкому зростанні цін на бензин така конструкційна особливість буде надзвичайно корисною. Витрата палива в межах між 7 і 10 літрів на сотню в залежності від режиму експлуатації. Не виключено, що заявлені паспортні показники виявляться ще нижче.
Технічні характеристики Лада Веста гарантують впевнене пересування по місту. Дискові гальма присутні на кожному колесі. На допомогу водієві надані системи ABS, EBD, ESP і BAS. Підвіска стандартна-комбінація торсіонної балки і стійок МакФерсон. Привід передній. Установка повного істотно б відбилася на вартості авто. Управління спрощується за рахунок наявного електропідсилювача керма.
Ціни і комплектації
Спочатку керівництво концерну стверджувало, що ціна Lada Vesta повинна знаходитися на рівні 400 тисяч рублів. На сьогоднішній день така цифра вже далека від реальності, тому треба чекати, що в базовій версії седан обійдеться в півмільйона рублів. За такі гроші автомобілісти отримають скромно укомплектовану машину з 5-ти ступінчастою АКПП і найпростішим двигуном.
Доплативши ще 100 тисяч рублів, можна купити Весту в комплектації Люкс. Покращений агрегат, додаткові опції і системи. Вартість версії G-Люкс досягне 700 тисяч рублів. В ній автомобіль отримає максимальний набір функцій і велика кількість помічників водія, шкіряну оббивку, всілякі корисні примочки в салон. Надалі також планується випуск моделі в кузові хетчбек. Це буде свого роду спортивний аналог авто, але він побачить світ тільки в тому випадку, якщо Vesta виявиться успішною.