Мazda 6 в цьому кузові з’явилася в 2008 році, виглядала вона тоді сучасно, спортивно і навіть агресивно. Мазда 6 2008-це красиві фари, в салоні багато місця, широка лінійка доступних моторів. Це друге покоління Мазди 6, яке випускалося з 2008 до 2012 роки, зараз повним ходом випускається 3-е покоління і, по ідеї, готується 4-е покоління.
На вторинному ринку друге покоління Mazda 6 користується гарним попитом, це видно за цінами, вони тримаються на хорошому рівні, це говорить про те, що автомобіль надійний. Можна почитати чимало відгуків про Мазда 6 2008 і в більшості випадків, автовласники вважають, що машина добре служить якщо вчасно проходити ТО, то проблем не доставляє, що характерно серед японських автомобілів. В Мазді 6 2008 року навіть у базовій комплектації є 6 подушок безпеки, помічник при гальмуванні, система АБС і багато іншого.
Головні критерії вибору Мазда 6 2008
Ось на ці речі треба звертати увагу під час покупки, також від цих параметрів буде залежати ціна автомобіля:
- який кузов: універсал, седан або хетчбек;
- який стан мотора, які у нього обсяг і потужність: бувають 5 моторів – 4 бензинових і 1 дизельний, потужність варіюється від 120 л. с. до 222 к. с.;
- яка встановлена коробка передач: буває механіка або автомат;
- в якому стані салон автомобіля і які спочатку є опції в салоні;
- в якому стані підвіска.
Мазда 6 для покупців доступна в трьох видах кузова:
- седан;
- хетчбек;
- універсал.
Самий базовий двигун – бензиновий 1,8 з потужністю 120 л. с. З цим двигуном машина далеко не жвава, але зате цей мотор надійний і невибагливий, служить довго, якщо вчасно міняти масло. Також є 2-х літровий 141-сильний двигун, він теж надійний і проблем не доставляє, далі йде мотор з об’ємом 2,5 літра з потужністю 170 л. с. і самий топовий мотор – 3-х літровий, 222-сильний двигун. Є ще дизельний мотор з об’ємом в 2 літри і потужністю в 136 л. с.
Краще брати 2-х літровий або 2,5-літровий мотори, вони і надійні, і дають хорошу динаміку, а також витрата палива на них досить низький.
Незважаючи на безліч плюсів, які є в цьому автомобілі, у нього є і свої недоліки, про які також пишуть у відгуках. Зараз ми про них і поговоримо.
Головні недоліки Мазди 6 2008-2012 років
- Рульова рейка з часом починає гриміти, змінювати її дорого, тому довгий час ще можна їздити з рейкою, яка гримить, але свою функцію виконує;
- шумоізоляція залишає бажати кращого, це ж стосується і Мазди СХ-7;
- фарба з часом починає облазити, через слабке лакофарбове покриття;
- перестають працювати склопідйомники через неполадки в блоці управління.
Для тих, хто купує Мазду 6 2008 року треба уважно стежити за тим, щоб рейка вже була змінена або була в хорошому стані, тому що у чималої кількості автомобілів, випущених до 2009 року був виявлений дефект в рейці.
Що стосується шумоізоляції, то багато власників самостійно її поліпшили, тому що спочатку вона була зовсім нехитрою. Але якщо вібропластом обклеїти підлогу і двері, то шуму стене в салоні значно менше навіть на великій швидкості.
Крім цього, підвіска в Мазда 6 2008-2012 досить жорсткувата, видно що зроблені під спорт і їзду на великих швидкостях. Але комфорт від цього страждає, тому ями доводиться об’їжджати. Лакофарбове покриття слобоватое і відколи з’являються і треба їх зафарбовувати, тому що може з’являтися іржа.
Переваги Мазди 6 2008 року
Серед достоїнств в Мазді відразу помітні:
- відмінна керованість;
- просторий салон;
- гідна динаміка розгону;
- стильний зовнішній вигляд.
Завдяки жорсткій підвісці Мазда 6 2008 отримала відмінну керованість, машина впевнено входить в круті повороти навіть на великій швидкості. У машині багато місця, що в салоні, що в багажному відсіку, навіть люди з ростом в 190 см. спокійно і з комфортом поміщаються на задніх сидіннях. У багажник теж можна багато чого покласти, також можна згорнути задні крісла, після чого багажний відсік ще більше збільшиться.
Динаміка розгону в Мазді 6 2008 – це також один із достоїнств автомобіля, в залежності від мотора він відрізняється – 9-11 секунд до 100 км/ч. Сьогодні такою динамікою нікого не здивуєш, але все одно її вистачає для впевненої їзди по місту і трасі. Мотор під час розгону видає приємний звук і відчувається швидкий відгук на педаль газу, звичайно не такий швидкий, як на Теслі, але все ж.
Загалом, Мазда 6 2008 гідний автомобіль на вторинному ринку, для тих, хто вирішив заощадити – відмінний варіант. Ціни на Мазду 6 у другому поколінні варіюються від 350 000 до 900 000 рублів. Все залежить від стану, комплектації і року випуску автомобіля. Ясна річ, що Мазда 6 2011 року буде коштувати дорожче, ніж Мазда 6 2008 року. Але за ці гроші ви отримуєте досить надійний автомобіль, стильний зовнішній вигляд, адекватні характеристики і низьку вартість обслуговування.
Далі відео тест-драйв Мазди 6 2008 року: