У нашій країні у легендарного авто Гелендваген репутація особлива. Дану модель на російських дорогах поважають. Цього вездеходу поступаються місце в суцільному потоці машин, у багатокілометрових пробках, на автостоянках, словом, усюди. І чи не кожен автолюбитель мріє одного разу поставити в свій гараж Мерседес Гелендваген. Характеристики та еволюцію цього апарату ми розглянемо нижче. Новий Гелендваген зовні не відрізняється від попередників, але кожен власник Геліка завжди знає чим новий автомобіль відрізняється від старого.
Трохи історії про Мерседес Геледваген…
Мало хто знає, що якщо б не ісламська революція 1979 року в Ірані, «Геліка» б сьогодні не існувало. Передчуваючи наближення соціальну смуту, шах Мухаммед Реза-шаха Пехлеві зробив німецьким автовиробникам багатомільйонний персональний замовлення на розробку абсолютно нового позашляховика для штабних військових. І фахівці з ФРН з честю впоралися з відповідальним завданням. Так з’явився цей тип з закритим кузовом, який у 70-ті роки був нетиповий для армійських позашляховиків.
До речі, в перекладі з німецької G-klasse і означає не що інше, як автомобіль підвищеної прохідності. Але великими мінусами цього по тим часам автомонстра були божевільна собівартість і відсутність серійного випуску, хоча під виробництво даної моделі навіть довелося організувати спеціальний завод в Австрії!
У 1978 році Іран подав заявку на поставку 20 тис. цього виробу, який тоді збирав автоконцерн Puch. Тим часом у згаданій державі почалася революція. Події розгорталися стрімко, монарх втік, а радикального уряду новий армійський позашляховик був не потрібен. В результаті грандіозна операція не відбулася, а проект був заморожений. Тільки через десятиліття бундесвер зацікавився Гелендвагеном.
Нестаріючий «Кубик»
Джип Гелендваген з кузовом W463 присутній на російському ринку, починаючи з 2000 року. З тих пір він переніс 3 рестайлінгових оновлення (останнє – в 2015 році). У нашій країні ціни на Мерседес Гелендваген в 2015 році починалися з ք5 млн 400 тис. за дизель G350 BlueTEC і з ք 6 млн 900 тис. за «бензо» G500. В цьому році за турбодизелек 245 л. с. просять вже ք6 млн 650 тис. А за «повний фарш» G65 AMG і G63 AMG доведеться викласти ք17 млн 500 тис. і ք9 млн 700 тис. відповідно. У суперлюксовом варіанті передбачається кнопка «старт/стоп», кузовний стайлінг, спорткаровский вихлоп, 20-дюймовий радіус дисків, підігрів всіх сидінь, посилена гальмівна система та ін
У машині спочатку простежується військова виправка, правда, на тлі сучасної армії цивільних всюдиходів вона виглядає явно старомодно, але це справа смаку, тим більше що «ретро» зараз в моді. Суворі квадратні форми надають «Гелику», з одного боку, певну офіційність, а з іншого – навіть деяку частку комізму. Як би те ні було, це автомобіль в стилі unisex.
Разом з тим ця дорога іграшка напхана сучасним обладнанням та апаратурою. Передусім маються на увазі прожектори-світильники ксенонового типу, LED-«підводки» ходових вогнів, рельєфні, виразні бампера. Салон – повна протилежність зовнішності. Тут немає рубаних кубічних ліній, все витримано в м’яких пропорціях і тонах.
Довжина моделі не перевищує 4662 мм разом з «запаскою» на багажнику. Ширина 1760 мм або 2055 мм разом з дзеркалами. Висота досягає 1950 мм. Передня вісь відстоїть від задньої на інтервал у 2850 мм, а кліренс під днищем в районі бензобака відповідає 205 мм. Кращих параметрів і бажати не треба…
Mercedes-Benz Gelandewagen-2017: модернізація при збереженні традицій
Mercedes-Benz G-class 2017 р. автоконцерн з Німеччини планує представити в кінці поточного року. Як зазвичай цей всюдихід останнього покоління, на відміну від інших серій бренду, збереже свій класичний екстер’єрний дизайн незалежно від модифікації. Дорожні випробування новинки вже завершилися. Новий Гелендваген скоро буде доступний до купівлі.
Mercedes Gelandewagen 2017-го модельного року збавив у власній масі аж 400 кг, бо спроектований на іншій платформі. Не секрет, що за незмінного протягом майже 40 років зовнішнього вигляду, кузов має посередньою баллистикой. Тому велику увагу розробники приділили саме його аеродинамічним властивостям. Комплекс відповідних заходів дозволить зменшити фронтальне опір, збільшити швидкохідність, а також скоротити витрату пального.
Новий Гелендваген і характеристики двигуна
Новий Гелендваген буде мати бензиновий двигун з фантастичною потужність – 360 к. с. Топ-менеджмент на одній з прес-конференцій озвучив намір також створити 6-циліндрову дизель-версію до 313 к. с. Крім того, не секрет, що саму «тягову» модифікацію Mercedes Gelandewagen забезпечать 2-турбінним бензиновим движком V8 об’ємом (увага!) 4000 см3.
А далі відео про старий Мерседес Гелендваген, що з ним треба робити після покупки: