Сьогодні поговоримо про Мерседес S-класу в кузові W140 1997 року випуску. В хорошому стані навіть сьогодні можна знайти такий автомобіль. Відчуття від їзди на Мерседес W140 просто неймовірні, і щоб зрозуміти, наскільки класний цей автомобіль треба спочатку прокотитися на новій БМВ 7 – ке, на Рендж Ровере, на фаетоні, і тоді можна зрозуміти наскільки W140 комфортний автомобіль.
Кабан – це останній представник тих часів, коли не було маркетингу і виробники робили автомобілі, які повинні були стати найкращими і найбільш комфортними у всьому світі. У Мерседесі тих часів поставили завдання зробити кращий автомобіль в світі, тому що вони лідери в класі, і тому автомобіль повинен відповідати.
Мерседес W140 важить близько 2 тонн, щоб машина нормально їздила, в неї встановили мотор V8. На ранніх роках встановлювали 4-х циліндрові мотори, але після 1994 року їх вже не встановлювали, тому що вони слабкі і залишили тільки V6, V8 і V12.
V8 5-ти літровий розганяє машину до 100 км/год за 7 секунд. Але для цієї машини швидкість не так важлива, коли вона стоїть на світлофорі, то викликає трепет у всіх інших учасників руху, особливо так було в 90-е роки. Зараз вже дивляться на цей автомобіль з посмішкою. Мотори тут дуже дорогі, якщо з ними щось трапиться. Капітальний ремонт такого мотора робити невигідно – він потягне на 500 000 рублів. Хоча самі деталі не настільки дорогі, але їх дуже багато, навіть в 1997 році вже є фазообертачі. Дуже складні мотори, по 4 клапана на циліндр. Але самі мотори живуть практично вічно, вони вважаються дуже надійними, але якщо з ними щось трапиться, то на цьому все закінчується.
Салон Мерседес W140
Є подвійний склопакет. Якщо раптом рука застрягне в скло, то система почне опускати скло. Таке з’явилося тільки після 1994 року. Підлокітник зручний з нішею. Навіть дзеркала складаються. Величезна кількість кнопочок, майже як в літаку. Є підігрів сидінь і регулювання жорсткості задніх амортизаторів. 5-ти ступінчастий автомат. Парктронік і електрична задня шторка. Відмінне освітлення в салоні. Електрорегулювання крісел з підсвічуванням.
Панель приладів в Мерседес W140 досить красива, в ній величезна кількість. На задніх сидіннях величезна кількість місця, є бічні механічні шторки. Алюмінієві пороги і багато інших красивих і корисних фішечок S-класу: великий підлокітник з нішею. А задній праворуч пасажир може рухати праве переднє крісло.
Відчуття за кермом W140
Їде Мерседес W140 плавно і рівно, відчувається велика вага, відмінна шумоізоляція, не чути як проїжджають інші автомобілі. Машина розрахована саме на комфортну їзду, якщо натиснути різко на педаль газу, то вона почне плавно розганятися. Хід педалі газу великий.
Якщо в Мерседес W140 пересісти з таза або будь-якого іншого земного автомобіля, то відразу буде нічого не зрозуміло, ясно буде те, що все дуже круто. А щоб зрозуміти чому так круто, треба покататися на W220 та інших більш сучасних і дуже комфортних автомобілях. І після цих автомобілів сісти в W140 і тоді прийде усвідомлення, що справжній комфорт саме в W140.
А все тому що це автомобіль останнього року випуску епохи W140, тому розробники зробили максимально комфортну машину, не замислюючись над тим, скільки ця машина буде коштувати. На ті часи вона коштувала космічних грошей. В машині комфортно незважаючи на велику швидкість. Що 60 їдеш, що 160 – машині все так само комфортно, тільки швидше змінюється картинка в бічних дзеркалах.
А весь секрет в тому, що тут є дух Майбаха. Коли почали випускати W220, то він явно не відповідав такому високому рівню 140-го. І тоді стали випускати Майбахи, які і тримали цю високу планку.
Але є і недоліки у цього автомобіля теж – всі кнопки з W124, Куліса коробки передач теж. Хочеться, щоб в S-класі не було нічого спільного з E-класом. І звичайно ж, вартість експлуатації цього автомобіля настільки висока, що вже забуваєш про весь той комфорт, який вона приносить. А комфорт на висоті – навіть на поганій дорозі машину не трясе, а відчувається легке погойдування. Машина дуже широка, довга, але її габарити відмінно відчуваються.
Тобто можна зробити дуже круту і комфортну машину, але вона буде коштує великих грошей. І виробник почав здешевлювати нові автомобілі, вони стали коштувати дешевше, але і якість погіршилася. W140 не дуже добре продавався в свої роки, продажі були явно нижчими, ніж у конкурентів. W220 став дешевше і складніше технологічно, але якість явно не те.
Але культовою машиною W140 стала вже в 2000-х роках, а в 90-ті вона була дуже дорогою і недоступною. Як сьогодні Майбах, який дуже рідко зустрінеш на дорогах. А далі відео, де Жорик Ревазов взяв Кабана за 90 000 рублів і почав його воостанавливать і ще вклав у нього купу грошей: