Один з найпопулярніших кросоверів світу – Opel Mokka впевнено завоював велику частину Європи і непогано себе почуває на території України. Так, тут у нього є конкуренти в особі того ж Nissan Juke, та й ті, хто купив би Мокка, часто вибирають Дастер, або китайські авто.
Але ми зараз хочемо обговорити не те, чим краще інші машини (хоча і це теж), а те, що погано в цьому німецькому кросовері.
Про Opel Mokka відгуки зустрічаються найрізноманітніші.
- почнемо з найболючішого. Ціна. Це стосується кожної дрібниці. Пройти ТО буде дуже дорого. Запчастини – ну це ж «німець»! Якщо ви, не дай Бог, потрапите в аварію, то навіть зі страховкою вийде дуже навіть серйозна сума.
- зі спостережень власників-на багатьох Мокка дуже погано закриваються двері. Так-так, потрібно голосно плескати, як в старому “Жигулі”, матюкаючись на виробника, і зовсім не розуміючи, за що віддав такі гроші. За обслуговування і ремонт багато власників ставлять три бали з п’яти.
- Стартує з місця мляво. Маршрутка на світлофорі робить це швидше. Німецька якість, надійність і міць? Да ладно! У Opel Mokka двигуни відверто слабенькі.
- Вкрай незручні задні підголівники, які замість того, щоб створювати комфорт, просто впираються в шию, створюючи швидше масу неприємних відчуттів при їзді.
- Стуки зчеплення – явище масове. І це не жарт. Вже на 2000 тисячах пробігу водії починають помічати подібну проблему. Що робити? А хто його знає. У сервісних центрах кажуть, що все в порядку.
- Бампер дуже низький. Навіть у місті краще так не робити.
- Швидкий знос матеріалів салону. Навіть, якщо ви дуже акуратний, не возите в ньому вудки і собаку.
- Витрата по місту далеко не економний – до 13 літрів! Це для невеликої машинки, яка вся така економічно-екологічна.
- Повний привід ніякий. Якщо ви стартуєте з парковки, засипаної снігом, доведеться знову голосно посваритися на виробника і казки про 4х4.
- Стійкість така ж ніяка, як і попередній пункт. Мабуть, її перевіряли на шикарних покриттях німецьких автобанів. Але на наших купинах машина розгойдується. Що не дуже приємно за ті гроші, що ви заплатили.
Опель Мокка: і знову про сумне
Продовжимо вже без списків «жахів», а просто обговорюючи те, чого не вистачає цій машині. Наприклад, всередині дуже тісно. І справа не в тому, що перевіряли це люди великі. Навіть, якщо ви середніх габаритів громадянин, вагою в 70-75 кг і звичайного росту, то вам буде не дуже комфортно всередині. А машинку складно назвати жіночою. Вона така собі цілком універсальна в цьому плані. Тому, складно зрозуміти, що мав на увазі виробник. Якби це ще для азіатського ринку збиралося, де люди за природою рідко бувають великими-стало б хоча б зрозуміло.
Ще один незручний момент – великий радіус розвороту. У деяких містах це реально справжня біда. А уявіть у вузьких вуличках якоїсь Праги, чи Львова? Ось тут ви починаєте щиро ненавидіти того, хто це диво на колесах збирав.
Кросовер Opel Mokka не пристосований для подібних умов. Але для кого тоді його збирали? Для гігантських мегаполісів? Навряд. Якщо вже їздити по Росії, то за менші гроші більше підійде кросовер Х Рей від Лади. Правда це вітчизняний автомобіль, який не всім припаде до смаку.
Так, ще одна біда машинки в тому, що багажник у неї просто критично малий. Нормальні сумки туди просто не увійдуть, бо просто нікуди. Або половина вашої родини їде маршруткою, поки ви везете речі. Підходить? Якщо ні, то навряд чи ви купите цей автомобіль.
Так, дизайн всередині чисто жіночий. Як і кліренс/бампер не сильно схожі на справжній міський крос для чоловіка. Навіть сидіння замалі. Відчуття всередині таке, що сидиш за кермом Лачетті хетчбек, який хтось помилково назвав кросовером, та так і залишив.
А ще хто придумав, що дизельний двигун продають тільки на передньопривідній машині? Весь сенс повнопривідного кросовера перекреслили за раз.
Підвіска жорстка, а на наших дорогах це означає одне – кожну купину ваш хребет відчуває на всі 100%.
За що віддані гроші? Нагадуємо – за «це ж німець!»
По суті, це «Корса», тільки дорога і зі зміненим дизайном. І так, якщо у вас зріст 180 і вище, то можете навіть не підходити близько. Відчуття, як у «горбатому» Запорожці.
По суті, Мокка однокласник Ford EcoSport, до речі в нього треба заливати масло 5w30 Форд. Але останній виглядає куди переконливіше там, де потрібно проїхати, не відірвавши бампер і не чіпляючи днищем нічого. При цьому, за можливостями Опель ближче до того ж Juke і Tiguan.
А якщо знову згадати про те, що у Opel Mokka привід такий повний, як дельфін – риба, то стає взагалі сумно. Особливо, дивлячись на ціни топових комплектацій. Ніяке «це ж німець» вже не звучить переконливо.
Заходимо на офіційний сайт. Дивимося комплектацію Enjoy за замовчуванням. На момент написання статті російськомовний Опель-сайт пропонував її від 1 250 000. За «космо» ще мінімум на 90 тисяч. І це стартові ціни. Якщо поставити на Мокку все дійсно потрібне, то грошей піде набагато більше.
Професійний тест-драйв Opel Mokka ви можете побачити в нашому новому відео: