Під брендом Тріумф існували відразу 2 абсолютно різних компанії. Перша – Triumph-Werke Nürnberg AG з Німеччини. Компанія існувала з 1896 року по 1956, коли була розформована.
Другий виробник родом з Великобританії. Це не менш славний завод Triumph Motorcycles Ltd. Свою історію ця марка веде не з 19 століття, але популярності це не зменшує.
Хвилинка історії
Британці відкрилися в 1984 році в Хінклі, Лестер, на заводі, який є правонаступником більш старовинної мануфактури Bonneville Ковентрі ТОВ, яка випускала техніку ще з 1902 року.
Перша модель цього виробника випускалася з 1902 по 1904. Вона використовувала привізні деталі. У 1905 році був зібраний перший власний двигун потужністю 3 кінські сили.
Перша післявоєнна модель – Triumph Grand Prix 500 cc OHV. Відмінний 500-кубовий мотоцикл, що випускався з 1947 по 1949 роки.
На липень 2012 компанія була офіційно визнана найбільшим у Британії виробником мотоциклів. На заводі працюють 1600 осіб.
Спочатку у засновників компанії були великі проблеми з конкуренцією японської техніки. Тому, вони особливо не розраховували відродити славу провідних європейських виробників, якою володіла Бонневіль Ковентрі. Були укладені угоди з низкою компаній, таких як Харріс – виробник гоночних запчастин, і випущені мотоцикли Харріс Бонневіль. Ця техніка ніколи не імпортувалася.
Були в історії компанії і зовсім важкі часи. Але, з іншого боку, у кого їх не траплялося. Навіть така потужна компанія, як Honda відчувала злети і падіння, коли випускала свої мотоцикли.
О 21.00 15 березня 2002 року, поки компанія готувалася відсвяткувати своє 100-річчя як виробник мотоциклів, основний завод був знищений пожежею, який почався в задній частині об’єкта. В гасінні полум’я на величезному підприємстві брали участь понад 100 пожежних розрахунків. Але, на жаль, їм не вдалося вчасно локалізувати пожежу, що знищила більшу частину виробничих потужностей.
Тим не менш, компанія швидко перебудувала центральний завод і повернулася у виробництво у вересні того ж року. Крім того, в 2003 році, Тріумф почав будівництво нового складального заводу в Таїланді, відкритого в 2006 році принцом Ендрю, герцогом Йоркським.
У вересні 2008 року Тріумф оголосили, що вони розширюють своє виробництво в Таїланді для збільшення пропускної здатності понад 130 000 мотоциклів.
Детальніше про продукцію компанії
Мотоцикли Тгіимрһ випускаються у всіх основних класах. Це шикарні спортбайки, такі, як Daytona 675R, дорожні моделі (street), серед яких особливою популярністю користуються моделі на зразок Speed Triple R.
Не забуваємо і про спорт-туризм. Тут домінує шикарний по дизайну і не менш прекрасний за характеристиками Triumph Sprint GT.
Ось про останній ми розповімо трохи докладніше.
У «Спринту» надійна алюмінієва рама. І хоча він не призначений для стрибків у дусі фрістайлу, або суперкросу, міцність конструкції досить непогана.
Радує і підвіска цього мотоцикла. Хід передній-127 мм, задній-152 мм.
Гальма тут дискові. Спереду стоять два плаваючих, з супортами від Nissin, а ззаду один, з двухпоршневым супортом плаваючого типу.
Довжина-2,26 метр, ширина-76 см, а висота 1,21 м. загалом, виглядає машина переконливо, як і личить в її класі.
Якщо хтось скаже, що такий мотоцикл для справжніх чоловіків, він буде прав. Адже Тріумф мотоцикл для людей, яких не лякає 270 кг під сідлом і 1050 кубів, потужністю 131 к. с. Це справжній звір, король доріг. На такому мотоциклі можна проїхати половину країни, зупиняючись лише для дозаправки і покупки провіанту. Надійність деталей тут така, що про Ремонт ви згадаєте дуже нескоро.
Охолодження двигуна в цьому туристичному мотоциклі рідинне. Все таки коли під вами щось нагрівається до 90-100 градусів, стає дещо не комфортно. Тут все трохи краще, ніж в якомусь старому Харлеї, який підходить тільки для поїздки від будинку до бару.
При всьому цьому витрата пального у цього монстра невеликий. На сотню км шляху він витрачає всього лише близько 6 літрів. Середнє споживання – 5,8. Він забезпечений сучасною антиблокувальною системою.
У світі діє клуб любителів мотоциклів Тріумф. І в ньому числиться чимало членів, в тому числі і відомі люди. Втім, це не дивно. Адже навіть мотоцикл Урал має всесвітні фан-клуби.
Ще одна популярна модель в турінг-класі, це Pacific Blue Triumph Trophy SE. 3-циліндровий двигун DOHC з рідинним охолодженням, об’ємом 1210 см3, відмінна 6-швидкісна коробка і просто чудові ходові якості зробили цю модель 2013 року дуже привабливою для покупців.
Модель Sprint GT дуже популярна не тільки у Великобританії, але і далеко за її межами. У мережі можна знайти чимало цікавих оглядів по Triumph Sprint GT. Зокрема тут ви можете подивитися рев’ю від moto USA: