Різних моделей мотоциклів дійсно безліч, але щоб їх можна було відрізняти і орієнтуватися в них і якось класифікувати, треба уважно вивчити які бувають типи мотоциклів.
Для початку почнемо з того, що бувають дорожні та позашляхові мотоцикли. Дорожні мотоцикли – це машини, стихія яких – дороги, як міські, так і траси. Позашляхові-це мотоцикли, здатні розсікати там, де дорогами і не пахне, наприклад, по піску, глині та іншого бруду.
Круїзер-істинний дорожній мотоцикл
Круїзер дуже схожий на корабель на дорозі, якому властивий не агресивний, а спокійний і впевнений характер. У цьому мотоциклі є дух свободи. Відмінні риси-пряма посадка, з винесеними підніжками, низьке сидіння, серйозна вага, безліч деталей виконаних з хрому.
Також Круїзер злегка обмежений в маневреності, адже він не призначений для великої швидкості і бездоріжжю, також в ньому немає великої кількості кінських сил, але зате двигун у Круїзерів володіє дуже приємним звуком, можна сказати, що він гарчить. Крім того, на низьких оборотах двигун круїзера володіє великим крутним моментом.
Спортбайк
Про спортбайки можна багато чого розповісти, але буду лаконічним. Спортбайки вважаються самими технологічними мотоциклами, в яких максимально ефективно підібрано співвідношення потужності і маси. Спортбайк призначений для тих, хто без швидкості і адреналіну не може жити.
Спортбайки настільки швидкі, що це не вкладається в голові – до 100 км/год середньостатистичний спортбайк здатний розігнатися за 3 секунди. А максимальна швидкість дорівнює 300 км/год, при тому, що варто обмежувач швидкості на мотоциклі, якщо його вимкнути, то спортбайк здатний їхати ще швидше.
Спортбайки оснащені потужними 4-х циліндровим 16-ти клапанними бензиновими двигунами об’ємом від 125 до 1800 кубів. Потужності у спортбайків варіюються від 40 до 230 кінських сил. Найоптимальніший варіант вважається спортбайк з 1000-кубовим двигуном, саме такий апарат доставить масу задоволення, адреналіну, а для деяких – масу проблем. Але в хороших руках, спортбайк здатний творити чудеса.
Суперспорт (Гипербайк або Супербайк)
Суперспорт(Супербайк) – це найпотужніші мотоцикли, які випускаються серійно, в більшості випадків, вони навіть потужніше ніж спортбайки, а головна відмінність у них в тому, що вони володіють великими габаритами і відповідно у них і маса збільшена, але мотор стоїть дуже потужний, тому супербайки здатні розганятися до швидкостей, що перевищують 300 км/год.
Їздити на таких мотоциклах можна тільки по рівній дорозі, адже при швидкості в 300 км/год якщо наїхати на ямку, то можна опинитися в лікарні. Але не буде про сумне. Супербайки виглядають просто чудово, володіють серйозним агресивним характером, тому їх треба використовувати на гоночних змаганнях, в місті на таких апаратах їздити вкрай небезпечно.
Спорт-туризм
Спорт-туризм – такий тип мотоциклів, який включає в себе всього потроху, він поєднав у собі спортбайк з туристичним мотоциклом і вийшов свого роду універсал, але є свої підводні камені. Спорт-туризм поєднав у собі фішки спортбайка: відмінну керованість, невелику вагу і потужний двигун і якості від туризму: відмінний вітрозахист та інші туристичні причендали, що забезпечують підвищений комфорт. Але в підсумку вийшов мотоцикл з не дуже яскравим комфортом, як у справжніх туризмо і при цьому, спортбайка не наздогнати. Щось середнє.
Стрітфайтер
Стрітфайтер – це той же спортбайк, тільки без пластику і з незвичайним передком з цікавими фарами. Ці мотоцикли також володіють хорошими швидкісними характеристиками, але як правило, двигуни у них коштують не дуже потужні – близько 600 кубів, і матеріали недорогі, тому стритфайтеры більш доступні, ніж спортбайки.
Туризм
Туристичні мотоцикли – мотоцикли призначені для дальніх поїздок, вони надають підвищений комфорт байкеру і пасажирові. Відрізняються мотоцикли типу туризм зручною прямою посадкою, хорошою вітрозахистом, великим об’ємом бака. І взагалі ці мотоцикли виглядають досить солідно і на них їздити дуже приємно, і немає особливого бажання сильно ганяти, що відповідно більш безпечно.
Чоппер
Чоппер-це легендарний мотоцикл, він володіє довгою базою, довгою вилкою, хромованими деталями, здоровенним V-подібним мотором, глибокими крилами. Також чопери відрізняються високим рогатою кермом, низькою посадкою, зручним шкіряним сидінням, винесеним вперед переднім колесом великого діаметру, підставками для ніг, які забезпечують плавну посадку водія. Дівчата на мотоциклах дуже люблять чоппери.
Кастом
Кастом байк – це свого роду витвір мистецтва, адже ці мотоцикли унікальні і в більшості випадків виготовляються в одному экземляре. Ці мотоцикли містять в собі унікальні деталі, тому кастоми володіють чудовими естетичними якостями.
Забарвлення, матеріали, аксесуари та інші деталі підбираються з однією метою – повністю задовольнити бажання господаря.
Дрэгстер
Дрэгстер – від слова дрег – коротка дистанція довжиною в 402 метри (чверть милі). Дрегстер відрізняється своїм дуже потужним мотором, вискокім кермом і великими колесами. Відмінний апарат для гонок на коротких відстанях.
Дистанцію в 402 метри дрэгстера пролітають за кілька секунд, ще б, потужності найшвидших апаратів досягають 1000 кінських сил, тому на фініші фіксується швидкість в районі 400 км на годину. Практично весь весь мотоцикла спрямований на заднє колесо, тому воно таке масивне, на переднє колесо навантаження незначна.
Взагалі дрег-рейсинг – дуже видовищне заняття-величезні швидкості, шокуюча динаміка розгону, саме тому дрегстери виглядають дуже небезпечно і серйозно, а головне-видовищно, як і сам дрег-рейсинг.
Класик
Мотоцикли типу Класик вважаються найбільш універсальними мотоциклами, на всі випадки життя. Класик байк забезпечує пряму посадку мотоциклісту. Відрізняються телескопічною вилкою, задньою підвіскою з двома амортизаторами, нерозвиненою вітрозахистом, круглою фарою.
Класик відмінно підійде для мотолюбителів з невисокими вимогами до техніки. В цілому, мотоцикли типу Класик досить невибагливі і коли їдеш на такому, то можеш не чекати різних сюрпризів на дорогах.
Неоклассик
Неоклассик – тип мотоцикла, який не особливо відрізняється від Класик, такий же універсальний, з прямою посадкою і без обтічників. Відмінності лише в тому, що у цього мотоцикла перевернута вилка, прямокутна і еліпсоїдна фара і моноамортизатор.
Трайк
Трайк – триколісний мотоцикл, у якого в більшості випадків встановлено автомобільний мотор, а біля цього мотора встановлюється рама, до неї приєднується передня частина від чоппера. Також обов’язково в трайку повинна бути серйозна аудіосистема та інше навісне обладнання. Такий мотоцикл не дуже-то і корисний, але зате він відмінно виглядає і привертає увагу інших учасників руху та пішоходів.
Туристичний ендуро
Туристичний ендуро-симбіоз туристичного та кросового мотоциклів. Як відомо, що повноцінно поєднати 2 різних типи мотоциклів не дуже вдається, так і в цьому випадку, по серйозному бездоріжжю цей апарат особливо не поїздить, а по сільській місцевості, по протоптаній доріжці з ямками він запросто поїде. Комфортність також злегка підвищена. Тут також радує великий бак, чудовий захист під час падінь, кофри і зручна посадка.
Нэйкед (Naked)
Нэйкед – це мотоцикли, які не одягнені в пластик, але за своїми характеристиками нічим не поступаються спортбайкам. Але з боку такі мотоцикли виглядають більш серйозно, так як мотор завжди на виду, також видно масивні вихлопні труби та інші деталі, які тільки підкреслюють м’язистість Нейкед-байків. До речі, ще однією відмінністю є те, що фара в більшості випадків кругла.
Минибайк
Минибайк – це мотоцикл із зменшеними розмірами, як видно з назви, зазвичай на них встановлюються двотактні двигуни з невеликим об’ємом (до 50 кубів) і ланцюговою передачею. Але все одно цей апарат здатний їхати зі швидкістю в 80-120 км / ч. так що адреналін можна отримати незважаючи на крихітні розміри даної машини.
Конструкція минибайков дуже проста, і у них немає пружин і амортизаторів, тому на великій швидкості якщо наїхати на купину, то можна запросто впасти. Зате у цих мотоциклів маленька витрата палива. Що ще дуже цікаво, так це те, що мінібайки заводяться як бензопила, за допомогою шнура, який намотаний на шкіф.
А далі відео про найкрутіші дорожні мотоцикли 2018 року: