Для тих, хто вирішив стати джипером і вибирає собі позашляховик для покатушек і не може визначитися з тим, чи варто купувати Ніссан Патрол у61, і написана ця стаття, в якій ми детально розберемося з усіма достоїнствами і недоліками Nissan Patrol Y61.
Зазвичай в інтернеті всі говорять про цей Патрол 61, як про легендарний позашляховик, надійний, прохідний і безпечний. Таким він був ще в 90-ті роки, зараз мало ймовірно, що вдасться знайти дійсно стоїть автомобіль, але при бажанні і наявність грошей, можна це зробити.
Позашляхові характеристики Ніссан Патрол у61
Для тих, хто збирається помісити бруд і взяти участь в покатушках, треба правильно підготувати машину. Для початку треба знайти в більш-менш хорошому стані Патрол y61 і доопрацювати його до стану позашляховика. Купувати краще стоковий автомобіль, який ще не брати участь в покатушках по бездоріжжю, у нього стан буде краще. А потім треба буде просто докупити позашляхове обладнання і встановити його на автомобіль.
Але треба розуміти, що стоковий Патрол, як і будь-який інший джип не поїде по м’якій бруду, в якій шосейна гума буксує. Крім того, є ймовірність, що машина сама себе закопає, тому що важить Патрол приблизно 2,5 тонни і у нього довга колісна база. Ось навіть відео є на цю тему, як складно виїхати потім з такої м’якої бруду:
Загалом, щоб такого не сталося, треба ще Ніссан Патрол 61 доопрацювати, а це буде коштувати чималих грошей — приблизно половина вартості автомобіля. Ось що треба буде докупити і зробити:
- збільшити дорожній просвіт — зробити ліфт;
- встановити 35-і дюймові колеса;
- встановити шноркель, для тих, хто збирається в болото заїхати;
- поставити бампер з лебідкою;
- захист кузова і днища;
- треба поміняти головні пари, щоб 35-е колеса нормально функціонували.
Коштує все це позашляхове обладнання досить великих грошей, якщо ці деталі не китайські і робота по установці теж буде коштувати грошей. Але для справжніх джиперів — це все дрібниці і життєві проблеми, які легко усунути.
Ніссан Патрол 3-х дверний з короткою колісною базою
Для тих, хто вирішив підкорювати непрохідне бездоріжжя, то краще підійде короткобазний Ніссан Патрол 61 кузов, у нього і маса поменше, тому в болоті і бруду у нього більше шансів не застрягти. Також він добре їздить по дорогах загального користування, по снігу і т. д. Майже всі позашляхові характеристики залежать від гуми, якщо вона зубатая, то у машини є всі шанси проїхати по бруду.
В цілому, Ніссан Патрол у61 об’єднав в собі утилітарність, комфорт, агресивний зовнішній вигляд і можливість для серйозного тюнінгу. Але все одно, як машину не тюнінгуй, майже все залежить від навичок водія їздити по бездоріжжю.
Надійність мотора
Багато хто вважає, що Дизельний 4,2-літровий мотор, який стоїть в Ніссані Патрол у61-мільйонник, але насправді це не так. Це 6-ти циліндровий двигун, але його ресурс реально не перевищує 500 000 км. Крім того, він не надто потужний, і машина з ним їде мляво, єдине, що в ньому добре — це крутний момент і невибагливість до якості палива, що роблять цей мотор ідеальним для покатушек по бруду. Є комплектації зі звичайним дизельним мотором TD42, турбованими моторами TD42T і TD42Ti.
Переваги на бездоріжжі
Відмінним варіантом для покупки вважається дизельний арабська Ніссан Патрол 61 кузов 2010 року з мотором TD42, для бездоріжжя відмінно підходить, але в ньому мало опцій, варто механічна коробка передач.
Крім того, у арабських дизельних Патролов є такі опції, як додатковий паливний бак, буває обсяг 45 і 90 літрів. Це означає, що машина зможе проїхати по трасі близько 1500 км.
Що стосується місткості салону, то завдяки 2-м лавкам, які стоять за другим рядом сидінь, в машині можуть поміститися не менше 9-ти чоловік.
Крім цих дизельних моторів в Ніссан Патрол у61 ще можна зустріти і дизельні мотори з об’ємом в 2,8 і 3 літри. Але у них потужності і тяги ще менше, а в плані надійності — вони не відрізняються від 4,2-літрового мотора.
В 2,8-літровому моторі RD28T — 6 циліндрів і турбіна, але потужності цього мотора не сильно вистачає для такого великого автомобіля. Але для 3-х дверного Патрола у61 — такий мотор в самий раз. Також у цього мотора є недолік — якщо він перегріється, то починає вести голову. Тому часто можна зустріти комплектації, в яких встановлений цей мотор і інтеркулер. Але для тих, хто спеціально не вбиває мотор, не перевантажують його на бездоріжжя, і не допускає перегріву, є хороші новини — він буде служити досить довго, не менше 500 000 км.
А ось 3-х літровий мотор ZD30-вважається по істині легендарним. Його історія почалася ще з 1999 року, в ті роки цей мотор вважався одним з найбільш просунутих дизельних моторів. Цей мотор встановлювався на багатьох інших автомобілях, він постійно вдосконалюється. Але коли він вперше вийшов у світ, у нього теж була маса косяків. Траплялося, що він прогоряв, а також були випадки, що руйнувалася поршнева група, тому часто такі браковані мотори відкликали і переробляли. В Ніссан швидко намагалися виправити всі ці недоробки, щоб не було тотального провалу. Вже в 2000 році збільшили масляний піддон з 5,5 літрів до 8,2, а також масляний щуп подовжили.
Але все одно проблеми з мотором тривали у власників Ніссана Патрола у61, тому інженери вирішили змінити конструкцію поршневої групи, це сталося аж у 2004 році. Також були зроблені й інші доопрацювання. Але поки вони цей мотор покращували, він вже став морально застарівати. Тому інженери прийшли до висновку, що треба зробити щось більш глобальне і в 2006 році зробили мотор ZD30CRD з системою Common-rail. Він вже зроблений більш продумано, потужність стала трохи більше, але зате він став значно надійніше.
Характеристики дизельного мотора ZD30 дійсно кращі в лінійці моторів для Патрола у61, потужності і моменту якраз вистачає для такого важкого позашляховика. Саме що вистачає, а хочеться, щоб потужності було в надлишку. Також є деякі складності в обслуговуванні ZD30, конструкція не така проста, тому якщо цей мотор доведеться ремонтувати, то знадобляться тільки кваліфіковані фахівці.
Витрата палива Патрола з цим мотором нижче, чого в інших двигунів, які встановлюються в Патрол, але все одно, по місту витрата може доходити до 20 літрів на 100 км дуже спокійно. Також мотор хороший ще й тим, що він працює тихо.
Цей мотор адаптований під Євро 4 і добре працює поки у нього маленький пробіг, вже після 100 000 км. пробігу за ним треба придивлятися, а коли пробіг став більше 250 000 км, то вже швидше за все треба буде поміняти головку блоку циліндрів або взагалі доведеться робити капітальний ремонт.
Звичайно, бувають і мотори ZD30 у яких пробіг понад 300 000 км, а капіталка не робилася, але це досить рідкісні випадки. Але якщо вдасться знайти живий мотор і правильно за ним доглядати надалі, то він прослужить довго.
До речі, багато власників Нісанів Патрол у61 знають, що мотор ZD30 відмінно піддається тюнінгу, можна зробити чіп-тюнінг, завдяки якому потужність збільшиться до 200 л. с. При цьому, шкоди для мотора не буде, а податки сплачується виходячи з базової потужності — 160 л. с.
В Україні Патролов у61 з мотором ZD30 досить багато, тому що ці комплектації офіційно продавалися, тому знайти машину з хорошим мотором можна. Для тих же, хто взяв машину з убитим мотором, можна зробити ось ці речі, щоб впевнено їздити по бездоріжжю:
- зробити капремонт;
- знайти новий мотор і просто старий поміняти на новий;
- можна зробити свапо, наприклад, поставити тойотовский мотор.
Але всі ці способи оживити убитий мотор досить дорогі, потягнуть на 2000 — 4000 доларів. Тобто, приблизно половина вартості автомобіля. Найдешевшим варіантом буде зробити капремонт самостійно, але для цього треба вміти це робити.
Загалом, не варто купувати Ніссан Патрол з мотором ZD30 якщо машина старше 2004 року, також якщо пробіг-більше 200 000 км, то теж не варто брати таку машину. Якщо погано розбираєшся в дизельних моторах, але збираєшся їздити в екстремальних умовах. Не варто брати машину з таким мотором, якщо у Вашому регіоні немає якісного палива і сервісу немає хорошого.
Купувати можна Патрол у61 з цим мотором якщо його рідний пробіг менше 100 000 км, не збираєшся їздити на бездоріжжі, розбираєшся в дизельних моторах або можеш зробити свапо.
Бензинові двигуни в Ніссан Патрол у61
Крім дизельних моторів є ще й бензинові, але справжні джипери, звичайно, їздять на солярці. Бензинових моторів 3 і всі вони 6-ти циліндрові з рядною конструкцією:
- TB42S;
- TB45S;
- TB48DE.
Надійність нічим не гірше, ніж у дизельного TD42. Але бензинові комплектації досить рідкісні і у них велика витрата палива.
Надійність Ніссана Патрола у61 з бензиновим мотором
В цілому, 61-й Патрол досить надійний джип, але все одно є деякі особливості.< / strong > ось вже 8 років як цей кузов знятий з виробництва. Тому купити такий автомобіль можна тільки подержаным, а як правило в хорошому стані рідко його можна знайти, тому що таку машину зазвичай купують тільки ті люди, які піддають її постійної навантаженні.
Якщо їздити часто по бездоріжжю, то вже після 3-х років таких покатушек машина може перетворитися в дуже ушатанний мотлох. Також пробіг тут легко можна скрутити. Купуючи такий автомобіль треба ще й дивитися на власника, тому що який власник, такий і автомобіль. Якщо він жадібний, значить і на обслуговуванні машини економив. Якщо неохайний, значить і до машини так само ставився.
Перед покупкою треба обов’язково подивитися в якому стані ходова і кузов, щоб він був не іржавий. Що стосується ходової, то щоб її вбити — треба ще постаратися, але все одно треба перевірити.
Недороге обслуговування Ніссана Патрола у61
Чим ще хороший Патруль, так це недорогим цінником на обслуговування, на нього запчастини коштують недорого, але за роботу майстрів все одно доведеться платити. Тому буде великим плюсом, якщо ти сам розбираєшся і можеш відремонтувати машину самостійно.
Багато запчастини до Патролу підходять навіть від вітчизняних автомобілів та інших іномарок, тому можна трохи заощадити. Але ось витрата палива у машини величезний, тому все одно на неї витрачатися доведеться.
Але автомеханіки більше всіх будуть розводити на гроші, тому що вони бачать, що машина дорога, значить у її власника є гроші і будуть розводити на серйозні гроші, а якщо поїхати до офіціалів, так взагалі обдеруть до нитки, скажуть, що треба робити капремонт.
Тому з цими чортами головне не бути лохом, бо вони можуть копійчану деталь впарити за серйозні гроші, якщо ти не розбираєшся в своєму автомобілі. А більш-менш грамотний фахівець таку деталь може зробити за 5 хвилин або знайти недорогий аналог.
Наприклад, сервісники якщо побачать помилки паливної системи, то легко можуть почати пропонувати поміняти ТНВД, це буде коштувати 250 000 рублів, а проблема може бути дуже банальна — пропав десь контакт або в системі повітря утворився. Та й взагалі ТНВД можна відремонтувати, головне, щоб майстер був нормальний. Тож треба не поспішати платити гроші, а спробувати хоч трохи розібратися. А ще краще знайти друзів-майстрів, який тебе не будуть розводити.
Найголовніше, не купувати таку машину за останні гроші, а тим більше не треба влазити в борги. Треба розуміти, що якщо купуєш старий автомобіль, у тебе повинно залишитися на всяк випадок ще стільки ж грошей на ремонт і заміну витратних матеріалів.
Яку коробку передач вибрати: автомат чи механіка?
Для цього джипера краще брати машину з механічною коробкою передач, але якщо машина береться не тільки для бездоріжжя, а ще і для повсякденної їзди, то можна взяти і з автоматичною коробкою передач, тим більше під час їзди по місту на такій великій машині буде не солідно смикати ручку кожен раз.
Також на бездоріжжі в багнюці рушати простіше з АКПП. Крім того, 4-х ступінчаста автоматична коробка вважається надійніше, ніж механічна коробка, в якій частенько доводиться міняти зчеплення, а також маховик не дуже надійний.
Крім того, 4-х ступінчаста коробка автомат — адаптивна і запам’ятовує стиль їзди водія. Якщо коробка справна, то у неї не буде поштовхів або стусанів. Загалом, краще брати Патруля з автоматом. Але у механічної коробки теж є свої плюси — машина з механікою може буксирувати 3,5 тонни ваги, а автомат — 2,5.
Також, якщо машина на механіці, то її можна спокійно буксирувати, а також заводити з штовхача, з автоматичною коробкою таке не пройде.
Які бувають комплектації Ніссана у61
Всі комплектації 61-го Патруля досить хороші, навіть базові комплектації йдуть з електропакетом. Сама топова комплектація з повним фаршем йде з бензиновим 4,8-літровим мотором, як правило вони поставлялися в Арабські Емірати, а в Росії і СНД рідко їх зустрінеш, хоча вони офіційно поставлялися.
У цій арабській комплектації з 4,8-літровим мотором встановлена нова по тим часом 5-ти ступінчаста коробка автомат з типтроніком. Також є Круїз-контроль, 2 бензобака, Система навігації та інші корисні опції.
Комплектації дизелів
З дизельними комплектаціями трохи по-іншому йдуть справи в Росії продавалися тільки 2 комплектації: базова Luxury і максимальна Elegance. Для бездоріжжя краще брати Luxury, в ній ганчірковий салон, механічна коробка і купа пластика. А ось Elegance більш комфортна комплектація, в ній є шкіра, дерево, автоматична коробка, є люк. ТЕХНІЧНІ характеристики у обох комплектацій однакові.
Найкраще виглядає комплектація Elegance зі світлим салоном, але топова бензинова версія все одно буде краще.
Пара порад при покупці
Не варто купувати Ніссан Патрол 61-й кузов якщо:
- немає грошей на обслуговування і немає друзів, які зможуть ремонтувати машину;
- і взагалі якщо не збираєшся їздити по бездоріжжю, для міської їзди є інші більш цікаві автомобілі.
Купувати таку машину варто тим, хто:
- себе вважає джипером або вирішив стати джипером;
- часто їздить на полювання або риболовлю в далекі ліси;
- любить займатися тюнінгом і доопрацюванням автомобілів, в цьому авто завжди є що допрацьовувати;
- давно мріяв про цей автомобіль.
А якщо ти мажор І любиш поганяти по нічному місту, то краще брати Гелік або інший спорткар. Патрола беруть саме джипери і ті, хто нікуди не поспішає.