Оновлений УАЗ Патріот 2017 модельного року приніс з собою ряд змін. У першу чергу, з лінійки силових установок випав 2,2-літровий дизельний двигун ЗМЗ-51432 з-за того, що модифікації з ним користувалися вкрай малим попитом, а продажі склали менше трьох відсотків від загального числа реалізованих «Патриків».
Це не так вже й дивно, враховуючи той факт, що він встановлювався тільки на самі топові комплектації, які за ціною перевалювали за мільйон, що для УАЗа, погодьтеся, жирновато. Ще однією причиною, по якій оновлений УАЗ Патріот 2017 відмовився від турбодизеля-занадто витратна модернізація мотора під номи Євро-5.
Втім, УАЗ Патріот стиль 2017 року буде оснащуватися дизелями у варіанті на експорт, який за заявами представника заводу буде в посиленому темпі розвиватися. Вже до наступного року планується підгонка вітчизняного дизеля під посилилися європейські вимоги, після чого модель буде представлена на ринках цілого спектру країн.
Зовнішній вигляд оновленого УАЗ Патріота 2017
Є обіцянки оснастити цим мотором новий УАЗ Патріот в новому кузові 2017 і для російських покупців, в тому випадку, звичайно, якщо на таку пропозицію буде попит. Також ведуться серйозні роботи з оновлення бензинового мотора. Очікується робочий об’єм у межах від 2 до 2.5 літра для УАЗ Патріот 2017, характеристики при цьому повинні перевершувати наявний зараз 2,7 літровий атмосферний мотор.
Незважаючи на те, що тюнінг УАЗ Патріот 2017 модельного року в новому кузові, від виробника все так само вписується в тенденцію виробника максимально наблизити своє дітище до міського використанню, контингент покупців залишається незмінним. В основному кістяк аудиторії УАЗоводов все так само залишається мисливці, рибалки, підкорювачі бездоріжжя і, звичайно ж, силові структури, які обов’язково зацінять оновлений УАЗ Патріот 2017.
Що стосується співвідношення вартості, розміру і базового оснащення, сьогодні об’єктивно немає серйозних конкурентів у УАЗ Патріот 2017. Технічні характеристики для своєї вартості також вражаючі. Втім, місцевий попит на ці автомобілі продовжує бути не дуже серйозною, так що виробник покладає чималі надії на експорт.
Оновлений УАЗ Патріот 2017 та його салон
З-за кризи ми навряд чи побачимо у продажу радикально новий кросовер вітчизняного виробництва раніше 2020 року, однак УАЗ Патріот 2017 модельного року в новому кузові вже зараз планується обладнати автоматичною коробкою передач, надавши сучасну альтернативу механіці. Подробиць щодо фірми виробника поки що немає, втім, нас запевняють, що апарат буде повністю відповідати сучасним вимогам.
Зміни в новій моделі за зовнішнім виглядом виявилися мінімальними – трохи змінився дизайн радіаторної решітки, та з’явилися датчики системи парктронік, вмонтовані у передній бампер. Крім того, у зв’язку з історією про відірвану ручку дверей, їх було вирішено зміцнити, так що тепер замість колишніх вісімдесяти кілограмів, вони зможуть витримати аж 120.
На фотографіях покриття приладової панелі виглядає непогано, проте Наживо воно такого ж враження не справляє. Пластик твердий, та й виглядає так, що на його тлі старий дорестайлінговий варіант здається якісніше. За те шумоізоляцію помітно підтягнули за рахунок застосування більш якісних матеріалів і кріплень.
А ось найзначніші зміни дозволяє помітити огляд УАЗ Патріот 2017 модельного року за технічними показниками. Виробник нарешті позбувся пари металевих баків, замінивши їх одним, але пластиковим, так що нарешті не треба буде крутитися у бензоколонки, щоб залити обидва бака окремо. Плюс вдалося позбутися від проблем з міжбаковим насосом, банально викинувши його за непотрібністю. Загалом, в цьому плані – суцільний позитив.
УАЗ Патріот стиль змінив і по приладовій панелі. Нові шкали приладів з нейтральним підсвічуванням білого кольору виглядають нехай і не багато, за те вельми інформативно і не ріжуть око. На рульове колесо були виведені кнопку управління круїз-контролем і музикою. Показник безпеки автомобіля також пішов вгору, адже тепер у ньому встановлюються дві подушки безпеки японського виробництва, а ремені оснащуються системою попереднього натягу.
Так, не густо, але на тлі того що було – вже не так і погано. Плюс до цього на УАЗ Патріот 2017 «тюнінг» був проведений і в плані переробки посилень кузова, що в доповненні з травмозахисною рульовою колонкою дозволило показати набагато кращі результати краш-тестів, у порівнянні з предшестенниками.
Також варто відзначити, що оновлений УАЗ Патріот 2017 отримав собі систему ESP, і не просту, а виробництва компанії Bosch, що наштовхує на світлі думки. В цілому, комплектація з електронним пристроям сильно пішла вперед в порівнянні з попередніми модифікаціями, адже тепер на Уазі ви знайдете ще й протибуксовочні системи, контроль гальмування при повороті, позашляхова функція для антиблокувальної системи і асистент при початку руху в гору. Загалом, УАЗ Патріот 2017 модельного року технічні характеристики отримав дуже навіть смачні, особливо на тлі ще доступного цінника.
Пройшовшись по інших дрібницях, варто відзначити нову систему управління клімат-контролю. Збільшений розмір шайб зробив їх в рази зручніше і інформативніше. Вище розташували кнопки управління стабілізацією і позашляховим антиблоком.
В автомобілі присутня електронна імітація міжколісних блокувань, що дозволяє більш впевнено почувати себе на бездоріжжі. До більшої радості “джиперів”, на догоду електронним системам виробники не позбулися старої-доброї Блокування заднього диференціала примусовим шляхом, від компанії Ітон. присутня система у всіх комплектаціях.
Всередині також були проведені косметичні роботи, що призвело до зміни дизайну приладової панелі, ручок керування КПП і ручника, а також появи оббивки комбінації з натуральної і штучної шкіри.
Далі відео огляд нового УАЗ Патріота 2017: