Ми пропонуємо вашій увазі огляд легендарного трицикла Мураха. Цей радянський вантажний мопед з трьома колесами заслужив широку популярність серед жителів нашої країни практично з моменту його виходу в світ. Перш за все, транспортний засіб високо оцінили завдяки його доступній ціні і багатофункціональності. Крім того, вигідно виділялася працездатність байка. При масі в 240 кг транспортний засіб міг перевозити вантажі вагою в 250 кг, в результаті чого він став незамінним помічником в сільському господарстві.
І сьогодні моторолер Мураха високо цінується серед наших співвітчизників. Його функціональні параметри не втратили своєї актуальності і в наші дні. В результаті, на сільських або дачних ділянках можна досить часто зустріти такий трицикл.
Що собою являє модель
Мотоцикл Мураха відрізняється надійним металевим трайком, зробленим у формі платформи з заднім бортом. При цьому такий причіп досить великий, так що в нього поміститься багато різних предметів. Транспортний засіб широко використовується для транспортування:
- саджанців;
- будматеріалів;
- добрив;
- бджолиних вуликів і т. д.
З іншого боку, мото Мураха досить маневрений і невибагливий. Радіус повороту байка сягає 3,5 м. В гаражі транспортний засіб займає не так вже й багато місця.
У зимову пору року в мопед Мураха слід заливати суміш моторного масла і 76 бензину. Влітку він їздить на пальному марки М8В.
Порівняно з колясочну мотоциклами, це байк не тільки легше, він ще й бере менше пального. У той же час, назвати транспортний засіб економічним не можна. Для роботи Мураха 2 потрібно близько 8 літрів суміші, а після зносу поршневої системи даний показник виростає і до всіх 10 л.
Вантажний моторолер Мураха відрізняється досить простою конструкцією.
В результаті, для його ремонту не потрібно володіти особливими знаннями і вміннями. Крім того, ремонт можна виконати практично де завгодно, не обов’язково їхати в майстерню. Водночас, ламається такий пристрій, як і більша кількість пострадянських транспортних засобів, досить часто.
При цьому виглядає транспортний засіб досить скромно. Фото моторолера Мураха демонструють нам стандартний трицикл з невеликою платформою ззаду. Ніяких особливих елементів дизайнери моделі не додавали – все лише найпотрібніше і практичне.
Доступно було кілька різних комплектацій, включаючи транспортні засоби з додатковим пасажирським сидінням, а також мопед з критим кузовом. На даний момент існує багато аналогів мотоцикла Мураха, фото яких сильно нагадують оригінальне транспортний засіб. Особливо це стосується східних країн. В силу збільшеного трафіку, саме триколісні мотоцикли стали в Азії найбільш популярним засобом пересування.
Відео тест-драйв потужності моторолера Мураха:
Скільки коштує моторолер Мураха
На момент випуску такий пристрій коштував близько 775 руб. (радянських).
Ціна була досить невисокою, завдяки чому транспортний засіб і набуло широкого поширення серед наших жителів. Зараз вартість не сильно пішла вперед, так що придбати мотоцикли Мураха можна за досить доступною ціною. З іншого боку, випуск подібних байків давно припинився, так що зараз можна підібрати підходящу модель виключно на вторинному ринку.
Моторолер Мураха: технічні характеристики
З найважливіших параметрів такої техніки варто виділити наступні:
- довжина – 268 см;
- ширина – 125 см;
- висота – 107,5 см;
- габарити кузова – 125*113 см;
- максимальна вантажопідйомність – 250 кг;
- тип силового агрегату – двотактний, одноциліндровий;
- об’єм мотора – 199 см куб.;
- потужність – 11 коней;
- гранична швидкість – 60 кілометрів на годину.
Багато прихильники вітчизняних транспортних засобів впевнені, що характеристики моторолера Мураха нічим не поступаються європейським аналогам.
Кілька слів про причіп
Виготовлення трайка можна провести і своїми руками. Про місткість кузова говорять фото моторолера Мураха. Стандартний причіп складається з:
- колясочної рами;
- Г-образного сталевого кронштейна;
- двох хомутів;
- трубчастих підкосів.
Під час роботи над трайком дуже важливо зробити так, щоб оболонка причепа не стикалася з кронштейном. Для підвищення жорсткості кузова можна приварити сталеву косинку. Крім того, важливо зробити саморобний трайк з відкривається і знімається заднім бортом. Боки і днище обшиваються дошками. Додатково причіп оснащують світло-технікою (габарити, стоп-сигнал, поворотники).
Основні переваги моделі
Серед причин, чому мотоцикл Мураха користувався і користується широкою популярністю, можна виділити:
- функцію заднього ходу, яка сильно підвищуємо маневреність транспортного засобу (особливо актуально при парковці і виконанні інших складних маневрів);
- мотор, що запускається за допомогою стартера;
- невеликий радіус повороту в 3,5 м. Таким чином, їздити на трициклі можна навіть по вузьких сільських вуличках;
- невелика вага, якщо порівнювати з колясочними мотоциклами;
- доступну ціну на транспортний засіб.
Серед недоліків виділяється велика витрата палива, досить часті поломки, а також погана прохідність по м’якому грунту (особливо при завантаженому кузові).
Невеликий підсумок
Отже, мопед Мураха – це справжня радянська класика. На момент випуску даний транспортний засіб був одним з кращих варіантів в плані ціни/якості. І зараз такий байк демонструє непогані технічні параметри. Але, оскільки мотоцикл давно не модернізувався, витрата палива у нього дуже великий.
Таким чином, зміст такої робочої конячки обійдеться у велику суму, так що байк більше підійде любителям раритетних моделей, ніж для людей, які шукають транспорт для щоденної експлуатації.
Відеоогляд моторолера Мураха: