Зміст
Повнопривідні мотоцикли не є чимось новим і незвичайним. Їх створили досить давно, при цьому використовували такі транспортні засоби, в основному, для участі в мотогонках ралійного типу. Перш за все, це пояснюється тим, що такі моделі набагато краще справляються з поворотами на високій швидкості.
Проте, на відміну від машин з повним приводом, повнопривідний мотоцикл не має повноцінного ведучого переднього колеса. На найпоширеніших моделях такого типу від торгових марок Ямаха і КТМ на переднє колесо передається тільки 20 % потужності. Компанія Кристини змогла створити байк, на переднє колесо якого передається 50 відсотків потужності, але це сильно збільшило вагу транспортного засобу. Що ж всьому цьому може протиставити вітчизняні моделі? Про всі переваги і недоліки повнопривідного мотоцикла Урал ми і поговоримо зараз.
Коли з’явився перший повнопривідний мопед
Вперше модель була продемонстрована в 1924 р. в Британії. Довгі роки це був єдиний екземпляр. Лише через майже 3 десятка років був виготовлений відомий байк Рокон. Його принцип роботи базувався на передачі моменту на переднє колесо за допомогою двох ланцюгів.
Незважаючи на те, що була відсутня Підвіска, мотоцикл відмінно відчував себе на важкопрохідних ділянках дороги. Вага такого транспортного засобу не досягав навіть 100 кг. Даний мотобайк користується широкою популярністю і в наш час.
Відеоогляд мотоцикла Урал з приводом на коляску:
Вітчизняні моделі
< blockquote>вперше наші інженери почали роботу над подібними транспортними засобами за часів Другої світової війни.
Тоді ж придумали і мотоцикл з приводом на коляску. Подібні байки в нашій країні користуються широкою популярністю серед жителів сільських територій, які використовують транспорт для перевезення різних вантажів.
А що ж щодо повнопривідного Уралу?
В принципі, подібний транспортний засіб ніколи офіційно не випускався. Таким чином, придбати серійну модель не вийде. Тим не менш, один російський умілець зумів самостійно створити Урал з приводом на коляску, який відмінно справляється з важкопрохідними ділянками дороги. На такий транспортний засіб монтується радіатор з ВАЗ 2106, а також два додаткових електровентилятора. Також знадобиться акумуляторна батарея на 63 ампера і саморобний передавальний механізм.
Варто сказати, що такий варіант приводу на коляску Урал є найбільш універсальним і дозволяє добитися відмінних параметрів прохідності і надійності. В результаті, багато почали наслідувати і копіювати подібне творіння, так що зараз можна побачити досить велику кількість подібних транспортних засобів.
На жаль, виробники не завжди прислухаються до побажань клієнтів, так що поки мотоцикл Урал з приводом на коляску не надійшов у серійне виробництво. Що ж, можливо, через кілька років його почнуть випускати масово, поки ж слід задовольнятися саморобними моделями.
Переваги та недоліки транспортного засобу
Серед основних причин, чому Урал з провідною коляскою користується величезною популярністю, можна виділити:
- відмінну прохідність (ймовірність де-небудь застрягти практично дорівнює нулю);
- хороші показники вантажопідйомності;
- покращене управління;
- більш плавну і м’яку динаміку.
Але є у повнопривідного мотоцикла Урал і деякі мінуси. Перш за все, тут більш складний пристрій ходової. Крім того, відсутня можливість від’єднати коляску. Водночас, плюсів явно більше. Особливо для тих, хто любить їзду по важкопрохідних ділянках дороги.
Ще одна вітчизняна модель
Дніпро-16 – це ще один радянський байк з приводом на коляску. Модель вигідно виділяється завдяки прогумованим ресорам коляски і вантажопідйомності в 200 кг. Подібне транспортний засіб стане відмінним варіантом для відпочинку і роботи.
Невеликий підсумок
Отже, повнопривідні мотоцикли є незамінними транспортними засобами для тих, кому потрібно часто їздити по важкопрохідним ділянках дороги. Вони відрізняються підвищеною прохідність і надійністю. Серед наших моделей тут вигідно виділяється Урал з повним приводом.
Такий транспортний засіб здатний з легкістю долати практично будь-які ділянки дороги. Проте, в серійне виробництво байк не поступив, так що слід або купувати його на вторинному ринку, або модернізувати самостійно.
Крутий відео тест-драйв повнопривідного мотоцикла Урал: