Зміст
Вийшов недавно Універсал Лада Веста СВ крос з двигуном 1.8 врахував безліч недоліків, які були в звичайному седані. Одним з найоригінальніших нововведень тут виступає вбудований підлокітник. Про всі особливості такого пристрою ми і поговоримо зараз.
Особливості підлокітника
Варто сказати, що пристрій вийшло досить практичним і функціональним. Кришка в елементі відкидна, завдяки чому в підлокітнику можна заховати кілька корисних речей. Так, обсяг не дуже великий, але для різної дріб’язку місця вистачить цілком, так що не доведеться шукати всі ці предмети по салону.
В плані ергономіки і комфорту підлокітник Лада Веста СВ Крос є просто необхідним нововведенням. Для водія тепер набагато комфортніше їхати за кермом, адже руку можна покласти на цей елемент, чого дуже не вистачало в останніх седанах Автовазу.
Чи існує можливість придбати підлокітник
Власники седана LADA Vesta все частіше задаються подібним питань, адже подібна доопрацювання є дуже вдалим рішенням. Існує кілька способів придбання такого елемента інтер’єру салону:
- звернутися до офіційного дилера. Якщо оплатити додаткові послуги, можна навіть замовити монтаж у професійних майстрів. Правда, ціна тут буде досить високою;
- підшукати необхідні елементи в інтернет-магазинах або у виробника Лади Вести, після чого самостійно зібрати підлокітник;
- придбати підлокітник в зборі (як правило, інтернет-магазини продають лише окремі комплектуючі, готовий сайт продається в спеціалізованих міських автомагазинах). Правда, для цього доведеться їхати у велике місто, так як в регіонах такі запчастини ще навряд чи можна купити.
Артикул підлокітника в зборі виглядає так: 8450031230. Знаючи ці цифри, ви набагато швидше знайдете для себе відповідний товар. Слід зазначити, що вартість готового виробу обійдеться вам приблизно в 10 тисяч рублів.
Як виконати монтаж підлокітника
Ми вже відзначали, що встановити подібний елемент можна і в седані. Виконати це не так вже й складно. Все, що потрібно, це лише слідувати представленої нижче інструкції:
- знімаємо старий підлокітник. Для цього необхідно викрутити гвинти з боків, після чого потягнути елемент на себе;
- біля місця монтажу ручного гальма знаходимо і демонтуємо кронштейн, після чого міняємо його на нове кріплення;
- виконуємо збірку підлокітника за допомогою таких пристосувань, як гвинти, фіксатори і засувки, які йдуть в наборі;
- проводимо монтаж підлокітника. Якщо відсутні необхідні кріплення, варто використовувати клей.
Ніяких особливих доробок не потрібно. Єдине, доведеться дещо підрізати ковролінове покриття. Отворів свердлити не потрібно, всі необхідні дірки вже є в кузові.
чи Є необхідність в монтажі підлокітника
Щоб відповісти на дане питання, необхідно, перш за все, оцінити переваги подібного елемента. Серед переваг установки нового підлокітника в седані можна виділити:
- підвищену естетичну привабливість салону;
- додаткове місце для зберігання дрібних предметів;
- комфорт для водія.
Основний мінус – необхідність витратити близько 5 тисяч гривень. Можливо, сума не така вже й велика, але чи є потреба в подібних витратах? Крім того, не кожен зможе виконати монтаж елемента правильно, адже тут треба трошки підганяти седан під нове пристосування. Та й важливо купити все необхідне, при цьому, не замовивши нічого зайвого. А якщо звертатися до професіоналів за установкою, вартість такого підлокітника ще більше зросте. Таким чином, вирішувати все тільки вам.
Підбиваємо підсумки
Як результат, підлокітник універсала Лада Веста СВ крос є багатофункціональним елементом, якого сильно не вистачало в попередніх автомобілях. Проте, подібне пристосування можна встановити в свій седан без особливих проблем. Правда, доведеться витратити близько 10 тисяч, так що чи є сенс поспішати? Можливо, з часом на ринку з’явиться кілька аналогів з більш доступною вартістю? Вибір залежить тільки від вас.
Далі відео про те як собі поставити такий зручний підлокітник в машину: