Питання про те, що краще: Прадо або Туарег, звучить вже досить давно. Відразу варто сказати, що шлях до успіху у цих автомобілів був досить різним.
Як японський автомобіль, так і продукт німецьких автоконцернів змогли стати лідерами на вітчизняному авторинку. Тим більш актуально поговорити про це протистояння в силу того, що Тойота не так давно оновилася.
Що принесло оновлення Тойоти
Перш ніж порівнювати Туарег або Прадо, варто зупинитися на змінах у другому авто. Оновилася не тільки радіаторна решітка, яка стала більш масивною, але і світлодіодні фари. Крім таких візуальних змін, які відразу ж впадають в очі, варто зупинитися на модернізації внутрішніх елементів транспортного засобу. Новий монітор діагоналлю 4,2 дюйма додає шику для салону, змінилася також і центральна консоль.
Водночас, жодних революційних змін в інтер’єрі не спостерігається. Просто величезна кількість різних гаджетів, які не допомагали, а навпаки, відволікали людей, так і не скоротилося. А кріпляться всі пристрої до пластику, якого злегка забагато в цьому автомобілі.
Якщо дизайнери прагнули до максимальної витонченості, то домогтися цього вони, на жаль, не змогли. З іншого боку, всі кнопки зібрані в одному місці, що не може не радувати.
Та й багажник став більш ніж містким. Там знайдеться багато місця для чого завгодно, що підходить для всіх тих, хто любить долати в своєму авто великі відстані. Туди з легкістю поміщається плазмовий телевізор діагоналлю в 50 дюймів, при цьому немає потреби складати задні сидіння. Деякі нарікають на незручну праву двері багажника, яку треба постійно обходити, зупинившись біля тротуару, але це не така вже й біда.
Якщо треба порівняти Фольксваген Туарег і Тойота Прадо, варто відзначити, що друге авто є практично зручним кораблем, яке відрізняється напрочуд комфортною посадкою. Хоча цей кросовер і порівняно великий, але все в ньому розміщено досить компактно і зручно. Радує можливість регулювати водійське крісло всіма доступними способами. При цьому навіть привільно відсунувши його до упору, задні пасажири дискомфорту не відчують – для ніг залишиться достатньо місця. Чи є що протиставити для цього Фольксвагену?
Гордість німецького автопрому
Якщо проводити порівняння Фольксваген Туарег ” і ” Тойота Прадо, то варто зупинитися і на переваги першої моделі. Німецьке транспортний засіб пропонує нам трохи менший багажник, зате користуватися ним набагато зручніше. Регульована пневмопідвіска дозволяє змінювати верхню лінію заднього бампера. В результаті, вона може опуститися на 17 см нижче, ніж у конкурента з Японії. Крім того, присутні і 5 двері. Так що якщо ви любите відпочивати на природі, вибираючи Фольксваген Туарег або Тойота Прадо, перший варіант буде кращим. 5 двері не тільки допомагає отримати зручний доступ до авто, вона ще й стане непоганим парасолькою в разі дощу.
Крутий відео тест-драйв: Фольксваген Туарег або Тойота Прадо
Але з Фольксвагеном не все так ідеально. Заднім пасажирам тут не так комфортно, як у випадку з Тойотою, хоча назвати автомобіль тісним язик не повернеться. Диван відмінно підходить для двох великих чоловіків з ростом трохи вище середньостатистичного.
Якщо говорити про інтер’єр, то тут все на вищому рівні. Для обробки брали тільки кращі матеріали, та й ергономіка на висоті. Навіть зараз такий автомобіль є еталонним.
Як автомобілі відчуваються під час їзди
Якщо говорити про те, що краще: Тойота Прадо або Фольксваген Туарег, то варто зачепити питання з приводу їзди транспортних засобів. Для початку зупинимося на німецькому автомобілі. На ходу таке авто йде настільки ж легко, як і не настільки габаритні машини. При цьому шумоізоляція тут просто на висоті. В результаті, в салон потрапляє тільки тихий звук мотора. На поворотах крени є, але вони невеликі. Зворотній зв’язок на кермі працює без перебоїв, а тяга дизельного силового агрегату на 245 конячок просто вражає. У парі йде автоматична восьмиступінчаста коробка передач, яка перемикається дуже плавно. В результаті, навіть важко уявити, що ви перебуваєте за кермом позашляховика вагою в цілих 2 тонни.
Якщо ви думаєте: «Прадо або Туарег, що вибрати?», тоді відразу варто сказати, що у японського автомобіля їзда буде не настільки ж плавною. Хоча за кермом відчувається, що автомобіль дуже надійний, але ось веде він себе досить незграбно. В принципі, для позашляховика це можна пробачити, але постійні розгойдування зручності не додають. Та й в салоні постійно чути шум мотора, що говорить про прогалини в шумоізоляції.
Якщо порівняти Туарег і Тойота Прадо, то під час їзди на першому авто відчуваєш себе як на легкої прогулянки, а ось сідаючи за кермо японця варто бути готовим до серйозної і копіткої роботи. Недарма Ленд Крузер воліють люди, що володіють жорстким і прямолінійним характером. Водночас, з Тойотою можна бути впевненим у тому, що вона вас не підведе. З нею хоч у вогонь, хоч у воду – ніщо не стане перешкодою. В результаті, їзда по бездоріжжю дозволить розкрити всі достоїнства Прадо в повній мірі. Саме тут машина проявиться на всю міць завдяки жорстким блокуванням диференціалів.
Але, порівнюючи Туарег або Ленд Крузер, не потрібно думати, що німецьке авто здатне проявити себе виключно на асфальтовому покритті. Завдяки широкому позашляховому арсеналу, Фольксваген не поступиться для свого конкурента практично ніде. Але тут є один маленький нюанс. Лише одна комплектація Туарега володіє повними якостями позашляховика (Туарег 4Motion). Саме там ви знайдете жорсткі блокування в парі з пневмоподвесками. Але для цього доведеться ще розщедритися. А ось Прадо готовий до їзди по бездоріжжю вже зі стартової комплектації.
Основні переваги Тойоти
Вибираючи між Туарег або Ленд Крузер Прадо, варто виділити переваги другого авто:
- багато вільного простору для задніх пасажирів;
- доступна 7-ми місцева версія;
- просто величезний багажник;
- повнорозмірна запаска;
- 7 подушок безпеки;
- відмінне електрообладнання (кондиціонер, аудіосистема, Електросклопідйомники і т. д.);
- хороша прохідність.
З мінусів варто виділити не дуже витончений інтер’єр і відносну складність їзди по місту і трасі.
Особливості Фольксвагена
Роблячи вибір Тойота-Туарег, на користь останнього авто говорить:
- регульований задній диван;
- 6 подушок безпеки;
- наявність клімат-контролю;
- шкіряне оздоблення керма;
- сучасне електрообладнання;
- відмінна ергономіка;
- класичний і елегантний інтер’єр.
З мінусів тут те, що справжній позашляховик йде тільки за доплату.
Що ж вибрати
Якщо ви налаштовані вибрати Туарег або 150 Прадо, тоді варто сказати, що перше авто є універсальним легковим автомобілем, яке може стати позашляховиком лише за доплату. Тойота – позашляховик відразу ж, але от комфорт тут на порядок нижче.
Виходить, що Фольксваген дещо універсальне свого конкурента, але от чи варто за це переплачувати? Не спробувавши себе за кермом цих авто не можна однозначно відповісти на питання, адже у кожного свої переваги.
Відео-тест нового Туарег: