Зміст
ЗАЗ 968М тюнінг – це автомобіль, який зараз можна зустріти, нехай рідко, але можна. В цілому, деякі майстри тюнінгу можуть з нього зробити відмінний автомобіль, який буде навіть схожий на Міні Купера. А все починалося з далеких 70-х. Малометражний і малолітражний автомобіль ЗАЗ 968 випущений на Запорізькому автомобільному заводі. Виробництво почалося в 1972 році і тривало аж до 1994 року. В період з 1973 по 1979 відбулася перша модернізація ЗАЗ 968, після чого модернізація авто іменувалася як ЗАЗ 968А. У 1979 році на загальний огляд вийшов вдосконалений ЗАЗ 968М, в якому оновлений зовнішній дизайн і загальне оформлення авто.
Модель ЗАЗ 968М була забезпечена сучасними прямокутними ліхтарями, прямокутними покажчиками поворотів з окантовкою з чорного пластика, модернізованої панеллю приладів, опуклою передньою панеллю, збільшеним багажним відсіком, запасним колесом, яке знаходиться в багажнику праворуч від двигуна. А зараз з такого Запорожця роблять ЗАЗ 968М Тюнінг. Причому роблять все, у кого є бажання, тому що машина легко тюнінгується, також як і такий самий компактний автомобіль Ока.
В ЗАЗ 968, версії М може бути встановлений двигун МеМЗ – 968, який має потужність в 40 к. с., МеМЗ-968А з потужністю в 45 л. с., МеМЗ-968Г з потужністю в 50 л. с. і двигун МеМЗ-966 потужністю 30 л. с. Схема охолодження двигуна також була змінена, повітря надходить з штампової решітки даху капота. Бічні повітрозбірники були представлені у вигляді невеликих решіток для вентиляції рухової системи.
Чим гарний ЗАЗ 968М тюнінг
Зараз же автомобільні ринки переповнені продажем вітчизняних ретро автомобілів, популярність на такі ексклюзивні моделі виправдана проведенням цікавих модифікацій і поліпшень в автомобілі. Так як автомобіль ЗАЗ за десятки років свого існування сильно застарів в технічному плані і загальному дизайні, необхідно провести спеціальний тюнінг ЗАЗ 968м.
ЗАЗ ніколи не відрізнявся особливими технічними показниками, автомобіль просто був самим доступним для покупок, з відмінними показниками шуму, комфорту і надійності. Щоб виправити цю ситуацію проводиться Тюнінг облицювальних матеріалів і оновлення технічних можливостей авто. Варіант модифікації машини представлений на фото, ЗАЗ 968М тюнінг виглядає навіть цікаво.
Фото зовнішнього тюнінгу ЗАЗ 968М
Способи збільшення максимальної швидкості ЗАЗ 968М
Сучасні автолюбителі помітять, що ЗАЗ 968М має дуже повільні показники швидкості, деякі скажуть, що він майже не їде. Максимальну потужність, яку може розвинути автомобіль 70-х років, становить 50 л. с.
В той час, даний показник здавався достатнім, зараз же така потужність двигуна вважається неприпустимою. Тому просто необхідний тюнінг двигуна ЗАЗ 968М, який включає в себе не малих витрат сил і грошей. Щоб додати потужності двигуну, ремонтні роботи можуть обійтися вам у вартість ще одного такого автомобіля. Самий надійний і швидкий спосіб зміни характеристик двигуна – це заміна старого мотора на абсолютно нову систему. Всі проведені зміни в авто, необхідно заносити в технічний паспорт, в тому числі, заміну двигуна.
Один з варіантів установки – мотор від “вазівської” серії автомобілів, проте заводська трансмісія навряд чи буде добре взаємодіяти з новим мотором, тому пропонується також замінити коробку перемикання передач.
Для створення спортивного вигляду авто, встановлюють передній привід на ЗАЗ 968М. Тому необхідно вийняти двигун і встановити його на капот. Далі приєднуємо двигун до трансмісії переднього приводу і, можна переходити до практичного тестування системи.
Тюнінг авто обов’язково створює абсолютно новий дизайн салону. Так як зараз в машині стоїть своєрідний застарілий дизайн, необхідно зробити такий тюнінг авто, який зможе створити комфортне середовище проживання. Можливий варіант модернізації салону представлений в ЗАЗ 968 фото Тюнінг.
Фото тюнінгу салону ЗАЗ 968 М
Шляхи перетворення та підвищення комфорту салону
Автомобіль забезпечений малим простором в салоні, в якому важко розгортатися. Є два ряди сидінь, приладова панель з тахометром і спідометром. Починати Тюнінг авто рекомендують з установки якісної шумоізоляції, після чого переходять до установки нових зручних сучасних сидінь. Можна також модернізувати старі сидіння, однак такий вид тюнінгу займає більше часу і грошей.
Встановлюються сидіння від Таврії Славути 1102 моделі, вони відмінно підходять за розмірами в салон ЗАЗ 968М. Не забудьте про заміну керма на більш легку модифікацію. Є також на ринку спеціальні комплекти для установки нової приладової панель в ЗАЗ зробленої зі скловолокна.
ЗАЗ 968М тюнінг ходової частини авто
Нехай навіть тюнінг кузова ВАЗ 2114 роблять повсюдно і з найбільшою частотою, все ж зовнішній тюнінг ЗАЗ 968М найбільш цікавий модернізації. Ви можете відновити заводський вигляд ретро транспорту, або ж створити в автомобілі нову зовнішність з установкою спойлерів і обважень, а також можна зробити ангельські очі, буде виглядати дуже круто. Почніть фантазувати, і Ви створите автомобіль, який буде радувати Вас своєю оригінальністю і незвичністю. < strong > будь-який Тюнінг, в тому числі Тюнінг ЗАЗ не обходиться без установки оригінальних коліс. Встановіть маточини від моделі ВАЗ 2108, які йдуть з гальмами. Підвіска може бути з “восьмерочным” важелем і стійками.
Спробуємо зробити тюнінг ЗАЗ 968М своїми руками, а саме замінити дискові гальма. Для цього візьмемо вентильовані диски діаметром 14 дюймів від ВАЗ 2112, а гуму розміром 185/65 R14. Такі колеса дозволяють встановити великі гальмівні диски, вони можуть бути в діаметрі 260 мм. Були взяті передні супорти також від ВАЗ 2112. Задні дискові гальма діаметром 14 дюймів від ВАЗ 2108, і супорти даної моделі. В автомобілі повинно бути точне і дозируемой гальмування, тому необхідно взяти правильні колодки, наприклад ATE. Амортизатори обрані від моделі Мерседес, типу W123, W126.
Переходимо до установки деталей, в амортизаторі прорізаємо проточку для обтискного кільця кріплення опорної чашки пружини. Опорна чашка резервної конструкції, так як цільну чашку не можна надіти на корпус. З’єднуємо передній амортизатор з чашкою і пружиною. Для задніх гальм використовуємо газонаповнені амортизатори. Саме в задніх амортизаторах є додаткова проточка обтискного кільця, і піднесена чашка на 40 див. Дана конструкція спеціально зроблена так, щоб можна було встановити широкі колеса і підняти кліренс авто. До речі, підняти або приземлити можна і Пасат Б3 тюнінг.
Для переднього гальмівного вузла використовували рідну цапфу і підшипники. На вісь цапфи необхідно надіти класичну маточину. Потрібно доопрацювати вісь цапфи, для цього накручуємо на різьбу спеціальну гайку. Посадочну поверхню необхідно проточувати для виведення на одну площину. Кріпильні пластини супорти необхідно прикріпити на стандартне кріплення гальмівного щита. Отже, надягаємо маточину, потім гальмівний диск і другу проставку для корекції вильоту.
Щоб встановити задні дискові гальма – необхідно виточити новий корпус підшипника зі зміщеною кріпильної площиною, при цьому кріпильна пластина супорта затискається між важелем і корпусом підшипника. Була взята рідна маточина для задніх гальм, яка допрацьовується під запресовування перехідної пластини. Проставок між маточиною гальмівного і колісного диска не повинно бути.< / p> < p>отримані прокачані гальма не йдуть навіть у порівняння з барабанними. Відбувається точний контроль уповільнення з ефективною системою гальмування, не залежно від швидкості. Також було зменшено зусилля натискання педалі.
Якщо хочете розширити свої дизайнерські горизонти, то безліч нових модернізацій представлено у спеціальному випуску ЗАЗ 968М тюнінг відео: