Ті люди, у яких є ВАЗ 2110 обов’язково стикалися з ситуацією, коли не крутив стартер після того, як ключ був повернутий, причому чути деякі клацання, які говорять про те, що втягуюче реле працює. У такій ситуації відразу виникає питання де ж знаходиться реле стартера ВАЗ 2110 і як його швидше знайти. Таке питання також актуальне і під час тюнінгу ВАЗ 2111.
Але у нас є для вас цікаві новини: у ВАЗ 2110 просто немає реле стартера. Є втягуюче реле, до якого подається плюсовий контакт від замка запалювання. Реле встановлено на стартері, у нього розмір в 2 рази менше, ніж у стартера, і він круглої форми.
Далі ми висвітлимо деякі популярні несправності, які зазвичай виникають у ВАЗ 2110, пов’язані з реле стартера ВАЗ 2110 і зі стартером, до речі, багато чого використовується і в ВАЗ 2115, тому роблячи тюнінг цього автомобіля можна буде багато проблем уникнути.
Основні несправності стартера
Тягове реле не спрацьовує після того, як ключ в запалюванні був повернений, а також якір не обертається.
У даній ситуації це може бути через таких можливих проблем:
- зламався або розрядився акумулятор, рішенням цієї проблеми є-покупка нового акумулятора або його зарядка;
- контакти з плюсом окислилися-треба їх просто почистити;
- буває, що трапляється міжвиткове замикання на обмотки тягового реле – щоб виправити цю ситуацію треба поставити нове реле;
- обірвався ланцюг, яка живить тягове реле – треба перевірити дроти на цілісність, а також не від’єдналися вони від ланцюга?
- контакти «30» і «50» не замикаються – треба просто поміняти контактну частину вимикача запалювання;
- якір тягового реле погано працює – треба його зняти і розібрати, можливо проблема з мастилом.
Після повороту ключа стартер не запускається, якір повільно крутиться, а в тяговому реле чути клацання.
Така ситуація може виникнути через схожі раніше ситуації:
- акумулятор розрядився або від’єднався – треба перевірити і виправити ситуацію;
- замкнула або обірвалася обмотка тягового реле – також треба просто поміняти реле;
- кінці проводів серйозно піддалися окисленню – їх треба перевірити і очистити, починаючи з акумулятора.
Після повороту ключа якір стартера крутиться, але маховик не крутиться.
Така ситуація виникала з-за того, що:
- муфта вільного ходу буксує – треба на стенді продіагностувати стартер і замінити муфту, якщо вона вийшла з ладу;
- зносилися шестерінки на редукторі-треба просто їх замінити.
Сильно шумить стартер, коли якір крутиться.
Така проблема виникла тому що:
- відслужили свій термін служби вкладиші на підшипниках валів якоря або приводу – треба просто замінити деталі, які вийшли з ладу;
- не закріплений стартер належним чином, а також кришка могла зламатися – треба просто закріпити її або поміняти;
- вийшли з ладу шестерні на редукторі, вінці маховика або на приводі – треба просто їх поміняти, або відразу цілком замінити не працюючі деталі.
- шестірня постійно зацеплена з маховиком, якщо заїла муфта на валових шліцах, можливо, що якір тягового реле заїв – для вирішення цієї проблеми треба змастити шліци маслом. А якщо заїло тягове реле, то треба або змінити його, або певними способами позбутися від заїдання.
Реле стартера ВАЗ 2110: установка
А далі відео про те, як встановлювати додаткове реле стартера ВАЗ 2110: