Транспортні засоби є досить складними механізмами, що вимагають догляду за собою. Наприклад, іноді трапляється так, що необхідна термінова регулювання рейки на Тойота Авенсіс 250 кузов хетчбек або будь-якого іншого авто.
Варто відзначити, що не завжди доцільно звертатися в сервісний центр. Часто там можуть лише відстрочити несправність, при цьому за послуги візьмуть досить солідну суму. Таким чином, є сенс зробити ремонт рульової рейки Тойота Королла 120 своїми руками. Про те, як же це відбувається, ми і поговоримо зараз.
Як зрозуміти, що потрібне проведення ремонтних робіт
Визначити, що необхідно виконати ремонт рульової рейки Філдер 2005, можна за такими характерними ознаками:
- протікає масло;
- з системи підсилювача керма доносяться сторонні звуки;
- під час поворотів необхідно прикладати більше сил;
- виріс люфт рульового колеса.
У будь-якому з цих випадків варто провести ретельну діагностику, після чого зайнятися ремонтом рульової рейки Тойота Королла Е120.
Відео-рада з регулювання рейки на Тойота Авенсіс 250 кузов:
З чого почати
Найчастіше, проблеми проявляються в тому, що рульова рейка починає стукати. Саме про цю ситуацію ми і поговоримо в статті. Як правило, рульова рейка Тойота стукає всього в двох місцях: регулювальному вузлі, а також біля втулки, яка знаходиться з протилежного від боку водія боку (якщо кермо зліва, то втулка праворуч).
Якщо ви не знаєте, як зняти рульову рейку на Toyota Wish, то почати потрібно з демонтажу захисту рульового вала. Тут все відкручується руками. Для зняття не потрібні ніякі особливі зусилля.
Болт, за допомогою якого відбувається кріплення проміжного вала до хрестовини, повністю викручується. Важливо, щоб колеса стояли прямо, кермо був заблокований, а в запалюванні не було ключа. В іншому випадку кермо зможе провернутися після зняття рейки, що призведе до обриву проводки подушки безпеки.
Потім передок автомобіля вивішується, передні колеса знімаються. Далі приступаємо власне до зняття рейки. Витягнути її без попереднього розбирання досить складно, так що спочатку варто скрутити кермові наконечники і підрамник (він кріпиться за допомогою 4 болтів до кузова, а також 3 гайок і 3 болтів до задньої подушці). Якщо все зробити правильно, підрамник і рейка опустяться і повиснуть на важелях. Тепер відкрутити сам несправний елемент не складе праці.
Подальші дії
Коли агрегат буде знятий, відносимо його на верстат і приступаємо до розбирання елемента. Для початку, демонтується гумовий пильовик. Відкрутити болт допоможе ключ на 12. Після необхідно зняття проміжного вала. Контргайка відкручується за допомогою газового ключа. Викручуємо і дістаємо притискної стакан вала, знову надягаємо проміжний вал. За допомогою легкого удару мідного молотка, вал виймається разом з підшипником.
Рейка повертається, за допомогою ключа на 41 відкручується контргайка. Далі приступаємо до демонтажу регулювального склянки (для цього нам знадобиться будь плоский предмет). Потім виймається пружина з притискним поршнем.
Зняття лівого пильовика має проходити максимально акуратно, щоб елемент не порвався (ні в якому разі не варто використовувати гострі предмети). Потім приступаємо до відкручування лівої тяги. На зворотному боці послаблюється хомут, демонтується Пильовик. Скалка рейки виймається, її кладуть збоку.
З боку лівого торця ми побачимо притискну шайбу з алюмінію, за якою ховається втулка, що вимагає заміни. Шайба підчіплюється гачком, вибивається, після чого доступ до втулки буде вільним.
Як замінити втулку
Нову втулку можна зробити з фторопласту, при цьому важливо максимально точно дотримуватися вихідного креслення. Потім на елементі необхідно зробити поздовжній розпил, без якого втулку можна буде встановити в потрібне місце. Деталь повинна бути встановлена розпилом у напрямку руху машини, щоб знизити навантаження на елемент.
Втулка змащується, ретельно розправляється. За допомогою вільного кінця качалки перевіряємо якість посадки. Використовуючи шайбу з алюмінію, все запресовуємо.
Далі все відбувається в зворотному порядку процесу демонтажу рульової рейки.
Якщо ви хочете більш детально ознайомитися з тим, як відбувається Заміна рульової рейки Тойота Вітц, відео, розташоване на нашому сайті, допоможе вам з цим. У ньому за кілька хвилин докладно пояснюють, як виконати ремонт даного вузла своїми руками.
Що ж маємо в результаті
Таким чином, рульова рейка являє собою дуже важливий елемент транспортного засобу. У разі неполадки елемента, їзда на автомобілі буде утрудненою і навіть кілька небезпечною. Таким чином, важливо відразу ж зайнятися ремонтом вузла при виявленні його несправності.
Не завжди є необхідність звертатися в сервісний центр – як варіант, можна зробити і своїми руками. Ми підготували для вас докладну інструкцію, яка допоможе розібрати рульову рейку на Тойоті. Водночас, якщо відсутні необхідні навички та інструменти, краще довірити все в руки професіоналів.
Відео-огляд ремонту рульової рейки Тойота: