Рено Дастер дизель відрізнити дуже просто, дизельні комплектації бувають такі: Expression 4×4 1.5 Diesel і більш дорога — Privilege 4×4 1.5 Diesel з великою кількістю опцій. Мотори в обох автомобілях однакові — 1,5 літрові дизельні двигуни з потужністю 90 л. с.
Вони володіють хорошою тягою на низах, вже при 1750 оборотах в хвилину крутний момент дизельного Дастера становить 200 Нм. Така хороша тяга є перевагою на бездоріжжі, піску і гравію, завдяки тяговитому мотору на пересіченій місцевості Дастер дизель їздити більш ніж впевнено.
Крім мотора, обидві комплектації мають такі опції:
- тканинний салон;
- аудіосистема з блютусом і USB;
- системи безпеки типу АБС, AFU (відповідає за екстрене гальмування);
- триточкові ремені безпеки;
- кріплення для дитячих сидінь;
- гідропідсилювач;
- бортовий комп’ютер;
- передні електросклопідйомники,
- кермо, регульоване по висоті;
- центральний замок;
- сталеві 16-ти дюймові диски зі стильними ковпаками;
- іммобілайзер.
А ось Дизельний Дастер в більш дорогій комплектації Privilege 4×4 має такі опції, яких немає в Expression 4×4. А саме:
- кондиціонер;
- Підігрів сидінь передніх;
- регулювання сидінь по висоті;
- в задньому ряду сидінь-3 підголівника;
- бічні дзеркала з електроприводом і підігрівом;
- також є деякі відмінності в зовнішньому дизайні.
Ціни на Рено Дастер 1,5 дизель
Ціни на нові Renault Duster дизель відносно невеликі і приблизно однакові: комплектація Expression коштує 640 000 рублів, а Privilege 670 000 рублів.< / strong> ціни трохи можуть відрізнятися в залежності від дилерського центру. Також можна додатково в Дизельний Рено Дастер замовити додаткові опції, то ціна ще збільшиться.
Особливості їзди взимку на Рено Дастер дизель
Оновлений Рено Дастер дизель підготували для їзди в суворих зимових умовах, тому видно, що російські модифікації відрізняються від європейських модифікацій тим, що в російських варіантах встановлені інші свічки розжарювання, а також система вприскування була доопрацьована.
Крім цього, відрізняється радіатор і додані потужні тени для кращого обігріву салону. У Російських комплектаціях завдяки такому тену салон нагрівається швидше, ніж двигун. Загалом, навіть при -25 градусів машина все одно заведеться, для європейких модифікацій гарантованою температурою вважається -20 °С.
Тест-драйви з Duster дизель показують, що навіть за великим шару снігу машина їздить впевнено, муфта впевнено витримує всі складнощі при їзді по снігу.
Чим Рено Дастер дизель відрізняється від бензинового варіанту
У порівняння оновленого дизеля Рено Дастер і бензинового Renault Duster видно, що в бензинових комплектаціях шумоізоляція в салоні краще, ніж в дизельному Дастере. Добре чути в салоні як працює дизельний мотор. Що стосується динаміки розгону, то Renault Duster дизель не такий спритний, як Renault Duster бензин. Чувстуется брак в динаміці розгону. Тому при їзді по місту бензиновий Дастер виграє.
Що стосується сервісу, то після 10000 км. вже треба везти Дастер дизель сервіс для тих. огляду планового, а ось бензиновий Дастер треба везти на ТО після 15000 км. Але зате Duster дизель більш економічний, він витрачає 5,3 літрів солярки на 100 км. А бензиновий 1,6-літровий мотор — 7,8 літрів, є ще й 2-х літровий бензиновий мотор, так він витрачає — 8,2 літра на 100 км. Це мова йде про змішаний цикл. Більш докладно про витрату палива Дастера можна почитати тут.
Відео огляд Renault Duster дизель: