Базова комплектація Рено Дастер технічні характеристики має досить посередні. На неї встановлюється простий і малопотужний мотор, об’ємом 1.6 літра, а також мінімальний комплект додаткових опцій. Є легке тонування стекол, ходові вогні, гідропідсилювач керма. Спинка заднього ряду складається тільки одним шматком. Загалом, тут Рено Дастер характеристики показує очікувані для найслабшої комплектації.
Версія Expression Renault Duster технічні характеристики має вже більш серйозні. Так, наприклад, оснастити її можна вже будь-яким з переліку силових установок. Також машина оснащується рейлінгами, електричними склопідйомниками, підігрівом дзеркал, а також їх електроприводом настройки, центральним замком і простенькою за сьогоднішніми мірками аудіосистемою. Спинка заднього ряду Роздільна і може складатися в співвідношеннях 1 і 2 до трьох. Тих характеристики Рено Дастер в середній комплектації вже дозволяють задуматися про покупку. До речі, ще можна зробити тюнінг Рено Дастера.
Рено Дастер: технічні характеристики (таблиця)
Рено Дастер: технічні характеристики моторів
ТТХ Рено Дастер в комплектації Privilege – це вже практично максимум з того, на що розщедрився виробник. Тут передбачені фарбовані в колір кузова дзеркала та ручки, хромовані рейлінги, а також захист бампера і насадка на вихлопну трубу. Шкіри в салоні все одно немає, за те тканина використовується більш високої якості. Є Круїз-контроль, бортовий комп’ютер і кондиціонер, загалом, примочок маса. Рено Дастер в Luxe Privilege хромовані дзеркала, круту тонування шкіряний салон і, нарешті склопідіймачі в задніх дверях.
Автомобіль оснащується одним з трьох двигунів: турбодизель на 109 коней з хорошою тяговитостью і витратою всього в 5 літрів на сотню. Базовий бензиновий варіант тепер видає потужність 114 коней, а топовий дволітровий бензиновий мотор видає 143 коні, досить бадьоро розганяючи Рено Дастер. Вага машини в залежності від комплектації, коливається від 1190 до 1400 кг Рено Дастер 4х4 з МКПП технічні характеристики має більш високі, ніж варіанти з автоматом, що помітно на часі розгону до сотні і в умовах бездоріжжя.
Про ходову і підвісці особливих змін в новій модифікації не відбулося, а найголовніше-залишилася відмінна енергоємність, і висока прохідність, чому сприяє хороша геометрія і короткі звиси бамперів. При їзді вага Рено Дастер, не відчувається, та й сам автомобіль не схильний надто розгойдуватися при маневрах. В цілому по ходовій, враження дуже хороші.
Далі відео про технічну частину Рено Дастера: