Зміст
Красивий зовнішній вигляд, унікальні лінії і багата комплектація додаткових функцій сьогодні є для багатьох вирішальним фактором при оцінці автомобіля, однак, справжній позашляховик, в першу чергу повинен бути здатний вибратися з будь-якого болота. Як кажуть люди, які знають толк в цій області, справжній джип – це його ходові характеристики, а вже потім дизайн, начинка та інші дрібниці. Тому всі самі прохідні позашляховики світу зовні не особливо красиві, та й на бездоріжжі краса ні до чого.
Не дивлячись на чималі зусилля розробників, найбільш прохідні позашляховики на сьогоднішній день не можуть претендувати на якісь високі місця в конкурсах краси», однак це не означає, що всі вони виглядають як непоказні коробки, просто, замість пещених хлопчиків, вони асоціюються з брутальними чоловіками. Нижче ми склали рейтинг позашляховиків по прохідності. Список не найбільший і в ньому представлені тільки кращі, на нашу думку, автомобілі з підвищеною прохідністю.
Варто відзначити, що при виборі автомобіля подібного класу в першу чергу покупці звертають увагу на те, який позашляховик самий прохідний і надійний, особливо, якщо планується серйозне підкорення доріг за межами мегаполісів, а не розмірене «тошнилово» в пробках.
Сьогодні автомобільні технології значно пішли вперед, що дозволило створювати таку техніку, на якій бездоріжжя проходиться ще легше. Інноваційні знахідки і перевірені десятиліттями рішення, що доповнюються розумними блоками управління – все це надають багато світові бренди. Отже, почнемо з позашляховика, ім’я якого знайоме кожному.
Jeep Wrangler
Цей автомобіль є безпосереднім ідейним продовжувачем традицій, закладених у позашляховику настільки значимому для всієї галузі, що його назва стала прозивною. Погодьтеся, у багатьох при вигляді чергового «підкорювача боліт» в голові спливає слово «джип», а вже потім що-небудь інше. Модель Ренглер визнана одним з кращих автомобілів підвищеної прохідності в сфері керованості і можливостей з подолання бездоріжжя.
Цей автомобіль по праву претендує на звання “самий прохідний позашляховик в світі”, а його дизайн, що залишається незмінним вже кілька десятиліть, пізнаваний у всьому світі. Модель періодично піддається технічним удосконаленням і обростає новими технологіями, що дозволяє успішно конкурувати у своїй галузі. Крім того, існує кілька модифікацій, що відрізняються по оснастці і призначенням.
Ряд базових моделей Рэнглера являють собою чистопородні позашляховики, які можна без доопрацювань застосовувати для штурму пересіченій місцевості. Модифікація Спорт, як можна зрозуміти з назви, більше заточена під швидку їзду, чому сприяє форсований двигун і спеціально налаштована підвіска. Сахара створена з ухилом в міську їзду, так що в ній можна зустріти ряд особливостей, характерних для звичних кросоверів. Рубікон – вибір шанувальників самого екстремального водіння. Покращений повний привід значно підвищує його прохідність. Ренглер Ікс – великий п’ятидверний позашляховик. На жаль, збільшення бази знизило його загальну прохідність, хоча можливостей в цьому плані у нього ще достатньо.
Mercedes G-Klasse
Найбільш прохідні позашляховики світу-це Мерседеси G-класу. Багато джипи і позашляховики, що відрізняються підвищеною прохідністю, хотіли б пройти такий де шлях до успіху, як цей «сервант».
В умовах нашої країни Гелендваген використовується в якості транспортного засобу для людей, що мають достатньо зайвих грошей, що не дивно. Що ж стосується технічних показників, то вони дуже навіть на висоті, а в самій машині можна виділити цілий ряд приємних особливостей:
- дуже просторий салон, обсяг якого досягається за рахунок кутастої форми кузова з мінімумом заокруглень;
- дві модифікації від AMG, які оснащуються за останнім словом техніки;
- топовий серійний мотор на 612 кінських сил, що дозволяє забезпечити чудові динамічні характеристики;
- відмінно пророблена система повного приводу, завдяки якій по плечу стає більшість перешкод.
В даному автомобілі виробник об’єднав дійсно серйозні позашляхові якості з комфортом для пасажирів і, в деяких варіантах, навіть натуральної розкішшю, про яку і не мріяли самі кращі позашляховики по прохідності.
Здатність транспортного засобу долати серйозні перешкоди, а також його пізнавана зовнішність є наслідком його минулого, адже розроблявся Гелендваген як армійський автомобіль підвищеної прохідності для Бундесверу. Одержаний апарат припав до смаку і широкому колу цивільного населення, а вже коли з’явилися клієнти з грошима, роблять роздобути «великий чорний джип», з’явилися і перші модифікації з повним «фаршем».
Ось цікаві покатушки в лісі по снігу, де самі прохідні позашляховики долають дуже складні ділянки і один одного витягають іноді. Найкраще показав себе Гелик на 39-й гумі, йому взагалі будь внедорожье ні з чим, але разок і він застряг на цьому відео:
Toyota FJ Cruiser
З країни висхідного сонця кращі позашляховики світу по прохідності отримали серйозного конкурента в особі Тойоти ФДЖ Крузер. На сьогоднішній день він проводиться тільки для обмеженого списку країн і на російському ринку у офіційних дилерів не зустрічається.
Однак, на вторинному ринку він користується просто небувалою популярністю. Автомобіль часто входить в рейтинг позашляховиків по прохідності, займаючи високі позиції і користується дуже хорошою репутацією серед шанувальників цього класу транспорту. Також сюди можна віднести Тойоту Ленд Крузер 200, Тойоту Ленд Крузер Прадо, Тойоту Тундру і Тойоту Секвою, але про ці автомобілі ми поговоримо в інших статтях.
Ось відео про справжнє бездоріжжя:
Автомобіль зібраний за класичною для серйозних позашляховиків схемою на базі несучої рами і має досить незвичайний дизайн, який привертає увагу. Підвіска і система повного приводу забезпечують відмінні всюдихідні показники, які доповнюються ще й потужними силовими агрегатами.
При цьому, виробник величезну увагу приділив розробці салону, завдяки чому ми має вивірену ергономіку і досить комфортні умови, що дозволяє використовувати машину і в якості повсякденного міського транспорту.
Hummer H1
Розглядаючи кращі позашляховики по прохідності просто не можна обійти стороною цього монстра. Як і у німецького «кубика», його родовід ведеться від спеціального армійського позашляховика, який своїми габаритами і масою був більше схожий на вантажівку. Однак, високий кліренс, потужний (і ненажерливий) двигун, а також незалежна підвіска і короткі звіси дозволяли йому відмочувати на бездоріжжі ті ще колінця.
За популяризацію цього монстра серед цивільного населення в чому відповідальний відомий губернатор Каліфорнії на ім’я Арнольд, який є гордим володарем цілої колекції хаммерів. Проводячи і далі паралель з Гелендвагеном, можна побачити значну розбіжність у долі цих машин, так як навіть нові його модифікації – це справжні позашляховики. Хаммер ж був таким тільки в першій модифікації, а інші швидко змістилися в групу статусних великих машин, які не розраховані на виїзд далі сільській ґрунтовки.
Підіб’ємо підсумки
Незважаючи на те, що сьогодні присутній ряд чисто позашляхових комплектацій автомобілів, досить важко знайти такий, який був би незручний в міських умовах. Так що їх можна повноцінно використовувати в універсальному режимі і купувати в якості єдиного автомобіля на всі випадки життя. А вже на користь якої моделі зробити вибір – справа смаку і потреб.
Далі відео про те, яке буває суворе бездоріжжя і як можна втопити навіть Хаммера: