Велика частина мотолюбителів відносять Тюнінг в розряд певного роду захоплення. Однак, інші мотоциклісти вважають себе істинними шанувальниками двоколісного транспорту. Такі люди присвячують тюнінгу мало не весь свій вільний час і бачать в ньому своє призначення, сенс життя.
Що ж являє собою тюнінг мотоциклів? Слово це походить з англійської мови. Перевести його можна, як настройка або регулювання чого-небудь. Якщо даний термін застосовувати виключно до мотоцикла, то пояснити його можна, проведення робіт з перероблення байка під специфіку та потреби його водія, збільшення продуктивності транспортного засобу, а також удосконалення його дизайну.
Основи тюнінгу
Фахівці вважають за краще розділяти весь процес тюнінгу на два незалежних види. Окремо виділяють 3Д Тюнінг мотоциклів зовнішній, окремо існує Тюнінг внутрішній. Роботи по зовнішньому тюнінгу передбачають зміну і удосконалення забарвлення мотоцикла, його шліфування, переробка дизайнерської концепції, а також доведення зовнішнього вигляду мототранспорту під бажання водія.
Внутрішній тюнінг включає в себе ряд робіт, які спрямовані на збільшення рівня потужності силового агрегату і його крутного моменту, встановлення відповідних підвісок залежно від умов експлуатації транспортного засобу, удосконалення системи гальмування, а також ряд інших дій.
На території Європи і Сполучених Штатів Америки, створюються дизайнерські компанії, де працюють фахівці з високою кваліфікацією. Саме в цих установах кожен бажаючий може без проблем замовити собі розробку унікального дизайну для свого двоколісного друга, а також переглянути мотоцикли фото тюнінг.
На території Російської Федерації даний напрямок розвинене поки що не сильно. Однак, незважаючи на це, в нашій країні можна знайти просто геніальних майстрів, які зможуть зробити з простого мотоцикла неперевершений витвір мистецтва. Так, руки самоспечених майстрів встигли доторкнутися і до свята Всіх Святих-мотоциклу Урал.
Мотоцикли з Росії мають велику кількість переваг, якщо порівнювати з аналогічними транспортними засобами за кордоном. Одним з таких є саме їх великий тюнінговий потенціал. Займатися поліпшенням їх зовнішнього вигляду і технічних характеристик не тільки можна, але і неодмінно потрібно. Саме цією властивістю продукції вітчизняної мотопромисловості і користуються російські Сучасні байкери, створюючи відмінні тюнінговані мотоцикли.
Тюнінг силового агрегату
Головною складовою частиною, без якої неможливо уявити транспортний засіб, в тому числі і мотоцикл, є його силовий агрегат. Залежно від обраного двигуна необхідно буде передбачити і відповідну раму, і відповідні підвіски. З цієї причини, професійні майстри настійно рекомендують починати тюнінг мотоцикла саме з удосконалення характеристик двигуна.
Одним з основних способів збільшення показників потужності, а також збільшення тяги силового агрегату, є проведення робіт із зменшення обсягів втрат на випуску, а також зменшення коефіцієнта тертя рухомих частин силового агрегату. Доопрацювання підлягає також і повітряний фільтр, що допоможе збільшити масовий заряд горючої суміші.
Крім цього, необхідно встановити ще й новий карбюратор, але не дешевий продукт з Китаю, а виключно фірмову деталь. На наступному етапі необхідно відрегулювати клапана для поліпшення подачі палива. На тюнінг мотоциклів відео можна переглянути всі етапи роботи.
Особливо вимогливі любителі мототранспорту не обмежаться тільки цими поліпшеннями. Саме для таких людей передбачений процес збільшення обсягу силового агрегату за допомогою розточування циліндрів. Це дозволить значно збільшити показники потужності двигуна.
У тому випадку, якщо форсування двигуна буде займатися професійний автомеханік, то потужність силового агрегату може збільшитися на 50%, в той час як граничні обороти додадуть ще 2-3 тисячі до попередніх показників. Однак необхідно доля, що навантаження на поршні, підшипники і шатун значно збільшиться, а ресурс мотора також може зменшитися на приблизно 50%.
Найбільш принципові і досвідчені байкери досить часто роблять спроби не придбати новий мотоцикл, не робити Дніпро мотоцикл тюнінг, а зібрати його самому. В такому випадку, кінцевий результат буде повністю відповідати побажанням мотолюбителя. Однак, для того, що зробити це, необхідно бути великим фахівцем в цій галузі.
Слід також звернути увагу, що безпека водія мотоцикла у багато чим залежить від використовуваної ним гуми. Необхідно не економити на цій деталі, а купувати гуму виключно високої якості.
Особливий інтерес в Росії для “рукатих” мотолюбителів зараз представляє тюнінг мотоцикла Дніпро, про який і піде мова в цьому відео: