Зміст
Останнім часом мода на квадроцикли сильно зростає. Такі транспортні засоби дуже зручні для риболовлі та полювання. Та й просто покататися на них – одне суцільне задоволення для любителів активного відпочинку. Ось тільки виникає одна проблема: перевезення квадроциклів. Природно, можна відразу сісти на таку машину, після чого відправитися в потрібне місце.
З іншого боку, таке рішення не завжди буде зручним, адже, незважаючи на всі переваги, подібні автомобілі відрізняються порівняно невеликою швидкістю, так що вони не розраховані на тривалі подорож. Набагато простіше скористатися причепом для квадроцикла. Про те, як же вибрати подібну конструкцію, ми і поговоримо зараз.
Які є різновиди причепів
Якщо узагальнити, то на даний момент є дві основні модифікації таких конструкцій. < strong>перша-це спеціалізовані причепи для перевезення квадроциклів, снігоходів та іншої мототехніки. Основна відмінність тут лежить в низьких бортах, а також наявності спеціальних кріплень. В результаті, можна надійно зафіксувати компактний транспортний засіб. Таким чином, подібний варіант є оптимальним для транспортування невеликих позашляховиків. Ось тільки на ньому не можна перевозити інші вантажі.
Другий різновид – це класичний причіп з високими бортами. Використовувати таку конструкцію можна для чого завгодно, включаючи також квадроцикли і великогабаритні вантажі.
як результат, вибір конкретного варіанту залежить від особливостей експлуатації таких причепів.
Габарити моделі
Природно, перш за все, потрібно визначитися з розмірами причепів – квадроцикл повинен там з легкістю поміститися. При цьому досить часто на компактні транспортні засоби встановлюють широкі позашляхові колеса, що також слід враховувати під час вибору причепа.
Також слід звернути увагу і на вантажопідйомність причепа.
При цьому важливо, щоб він міг транспортувати не тільки сам позашляховик, але і додаткові вантажі (сумки, намети і т. д.).
Відеоогляд причіп для квадроцикла:
Міцність
Який би варіант ви не вибрали, важливо, щоб конструкція відрізнялася своєю міцністю і надійністю. В основному, активний відпочинок на природі передбачає їзду на бездоріжжі. В силу підвищеної навантаження на окремі елементи, важливо щоб причіп мав ребра жорсткості і був добре захищений від іржі. Зараз найбільшою популярністю користуються оцинковані моделі. При цьому бажано, щоб захисне покриття було не тільки на бортах, але і на рамі. Подібні Причепи добре протистоять корозії, прямим попаданням сонячних променів і механічних пошкоджень, в результаті чого демонструють максимально довгий термін служби.
Особливості навантаження
Щоб підвищити комфорт під час навантаження і вивантаження, слід віддавати перевагу причепу під квадроцикл з самоскидним механізмом. В результаті, маніпуляції будуть проходити в рази швидше, так як задня частина причепа послужить в ролі трапа. Водночас, дуже важливо, щоб конструкції з самоскидним механізмом відрізнялися підвищеною міцністю заднього борту і петлями кріплення. Найкращим рішенням зараз виступає оцинковане залізо в парі з ламінованою фанерою. При цьому, чим більш товстим буде шар металу, тим довговічніше вийде конструкція.
Купуючи моделі без самоскида, слід встановити спеціальні трапи. У той же час, це зажадає від вас додаткових витрат часу і грошей, так що такий варіант не буде оптимальним.
Додатково можна встановити спеціальну лебідку, яка ще більш прискорить процес навантаження і вивантаження позашляховика. При цьому виконати все можна буде навіть самому.
Виконується навантаження квадроцикла досить легко. Для початку відкривають задній борт, після чого нахиляють конструкцію для заїзду. Заїжджають на низьких швидкостях, плавно, поки позашляховик не стане в положення, що підходить для транспортування. Потім задній борт закривають і фіксують механізм.
Якщо ж встановлена лебідка, то трос чіпляють за бампер. На квадроциклі встановлюють нейтральну передачу, після чого пристрій затягується на причіп.
При фіксації позашляховика важливо не забути встановити передачу, щоб транспортний засіб мимовільно не пересувалося.
Додаткові аксесуари
Перш за все, тут мова йде про тент. В основному, його немає в стандартному комплекті причепа. В принципі, можна обійтися і без нього, а квадроцикл накривати простим чохлом. Таке рішення вбереже вас від додаткових витрат, при цьому всюдихід буде захищений від впливу вологи, пилу і бруду. У той же час, більше в причіп ви не зможете покласти ніяких речей. А от кузов з тентом набуває додаткову універсальність – в причепі з легкістю помістяться сумки, намети та інші речі, при цьому всі вони будуть захищені від зовнішніх впливів і дорожнього пилу.
Тент може бути прямокутним або зі скошеними краями. Перший варіант кращий, оскільки він відрізняється підвищеною аеродинамічністю, що знижує парусність конструкції.
Протиугінна система
Для тих, хто паркує причіп не на приватній території, слід задуматися про засоби протиугінної захисту. Адже часто машина з причепом залишається посеред чистого поля, поки ви насолоджуєтеся їздою на квадроциклі.
Є кілька способів уберегти себе від дій зловмисників. Перш за все, тут варто відзначити бюджетні протиугінні замки. Їх ставлять на дишло, після чого ручка буде зафіксована. Як результат, викрадачі не зможуть від’єднати причіп від авто. Якщо ж потрібно залишити причіп окремо, то можна використовувати спеціальний протиугінний кулька, що його монтують на місце фаркопа.
Невеликий підсумок
Отже, ми описали вам, як вибрати причіп під квадроцикл. Сучасний ринок пропонує досить велику кількість різних конструкцій, які можуть сильно відрізнятися своїми параметрами. Найбільше уваги варто звертати на габарити, вантажопідйомність і захищеність від зовнішніх впливів. В результаті, ви зможете отримати надійний і довговічний причіп.
При цьому вартість надійних конструкцій починається, в середньому, від 48 тис. руб.
Відеосовет про вибір причепа під квадроцикл: