Зміст
У 1988 році з’явилося третє покоління машин Passat. Седани B3 відрізнялися від попередніх версій більш збільшеними розмірами і плавними лініями кузова. В даному поколінні відсутня блок-фари і решітка на радіатор. Модель вже встигла завоювати народну любов, попит на автомобіль перевищив всі очікування, тим не менш вже в ті роки деякі умільці робили тюнінг Пассат Б3, щоб він виглядав незвично і виділявся серед натовпу.
Через рік Фольксваген Пассат Б3 універсал отримав перше поліпшення, машина почала випускатися з повнопривідною системою модифікацією типу “syncro”. Тепер, коли відбувалася пробуксовка передніх коліс, автоматично підключався Задній привід. В автомобілі конструктори встановили стандартний дорожній просвіт і непоганий на той час двигун. Нова версія була забезпечена збільшеною колісною базою і поліпшеною конструкцією задньої підвіски.
Що з’явилося в новому поколінні після доопрацювань?
Тюнінг Фольксваген Пассат Б3 універсал дозволяє з простого універсалу зробити незвичайний автомобіль для поїздок на дачу або навіть з цієї машини можна зробити дрег-рейсинг кар. Після 1993 року вийшло нове покоління – Б4. Нове покоління отримало покращений інтер’єр салону, більш продуктивний двигун, сучасні фари, бампер, додаткові подушки безпеки і систему ABS (антиблокування гальм).
Що стосується Фольксвагена Пасата Б3, тут були представлені 4 можливих комплектації, серед них 3-5 дверний хетчбек, седан на 4 двері з назвою «Variant» або ж універсал на 5 дверей.
Під капотом автомобіля можна було зустріти один з 9 варіантів бензинових двигунів, 8 з них йшли з 4 циліндрами, серед них:
- об’ємом 1,6 л і потужністю 72 к. с.;
- об’ємом 1,6 л і потужністю 75 л. с.;
- об’ємом 1,8 л і потужністю 75 л. с.;
- об’ємом 1,8 л і потужністю 90 л. с.;
- об’ємом 1,8 л і потужністю 107 к. с.;
- об’ємом 1,8 л і потужністю 139 к. с.;
- об’ємом 2 л і потужністю 115 л. с.;
- об’ємом 2 л і потужністю 136 л. с.
Існує єдина комплектація з двигуном моделі VR6 на 6 циліндрів об’ємом 2,8 л і потужністю 174 к. с.
Дизельні мотори
Щоб забезпечити спокійний рух авто, можна вибрати 3 дизельних двигуна з 4-ма циліндрами кожен, серед них мотори:
- об’ємом 1,6 л і потужністю 70 л. с.;
- об’ємом 1,9 л і потужністю 68 к. с.;
- об’ємом 1,9 л і потужністю 75 л. с.
Всі двигуни комплектуються механічною коробкою передач на 5 ступенів або ж з автоматичною трансмісією на 4 ступені. Автомобіль обладнаний гідравлічним приводом зчеплення.< / p> < p>гальма зроблені досить ефективними, складаються з дискових передніх гальмівних механізмів і задніх барабанних. В автомобілях з потужним двигуном встановлені передні дискові вентильовані гальма і стандартні дискові задні. До речі, покоління Б3 і Б4 в плані надійності значно краще, ніж більш сучасне покоління Пасат Б6.
Заряджений Пассат Б3
Є окрема версія машини Passat B3 G60, яка йде з двигуном від моделі Volkswagen Golf 2 G60 потужністю 118 кВт. З таким двигуном Пасат Б3 розганяється до швидкості в 215 км / год. Зовнішні відмінності в комплектації автомобіля-червоний логотип двигуна ” G60 ” і легко сплавні диски на 15 дюймів.
Так як в світі тюнінгу зараз йде сильна конкуренція, що спеціалізують компанії з випуску деталей авто, виробляють постійно поліпшені деталі, які зараз доступні в продажу. Для Фольксваген Пассат Б3 універсал 1991 року, така конкуренція йде тільки на користь. Ця модель вважається еталоном серед машин для тюнінга, адже з допомогою модернізації можна підкреслити індивідуальний дизайн Фольксвагена, в більш яскравих і виразних відтінках, а найголовніше – збільшити потужність і динамічні характеристики.
Пассат Б3 підстьобує виробників деталей для тюнінгу придумувати нові рішення. Пасат рухає виробництво всіх салонів авто тюнінгу, кожен день можна зустріти нову деталь для Пасату, абсолютно новий спойлер, пороги або підвіски. Можна зробити спортивну модифікацію підвіски, яка допоможе підвищити показники стійкості і зменшить крен кузова під час заметів на дорозі. Гвинтова підвіска дозволяє змінювати кліренс авто з урахуванням дорожнього умови.
Тюнінг Пассат Б3 включає в себе зміну кольору кузова автомобіля. До речі правильний колір відіграє чималу роль у зміні екстер’єру машини. Можна вибрати абсолютно новий колір, зробити автомобіль матовим або ж покрити аерографією. За тюнінго-придатності цей автомобіль схожий серії ВАЗ 2112-справжній плацдарм для тюнінгу.
Отже, тюнінг Фольксвагена Пасат Б3 включає в себе установку підвісок з регулюванням жорсткості, передній і задній бампер з накладками, комплект обважень, накладки на ліхтарі і фари, пороги, ґрати на радіатор з логотипом, вії на фари, нову оптику і спойлер. За допомогою таких деталей ви створите свій досконалий автомобіль. Фольксваген Пассат Б3 універсал, фото далі демонструє можливий варіант тюнінгу авто.
Фото тюнінгу Фольксваген Пассат Б3
Тюнінг Пассат Б3: що міняти, а що залишити
Салон автомобіля не потребує особливого тюнінгу, таким чином, Фольксваген Пассат Б3 є практично ідеальним. Деталі змінюються в тому випадки, якщо вони вже вам набридли. Підлягає заміні приладова панель, із застосуванням спортивного стилю, змінюється обшивка салону, встановлюються нові крісла і кермо. Можна встановити сучасну аудіосистему, дисплей і відеореєстратор, за допомогою таких деталей автомобіль буде купувати індивідуальний стиль.
В будь-якій машині потрібно іноді робити ремонт, замінювати зношені деталі, тому необхідно знати, які існують на Фольксваген Пассат Б3 універсал запчастини. Вони діляться на окремі категорії, щоб легко орієнтуватися в знаходженні необхідної деталі. Серед них: запчастини кузова, двигуна, вихлопної системи, фільтрів, гальмівної системи, системи охолодження, системи запалювання і розжарювання, електрики, рульового управління, амортизаторів та пружин підвіски, привода коліс, причіпного обладнання, ремінного приводу, системи очищення вікон, зчеплення, системи подачі палива, коробки перемикання передач і багато інших Запчастини.
Розберемося, як зробити Фольксваген Пассат Б3 універсал ремонт на прикладі перетяжки стелі в салоні авто. Так як з моменту серійного випуску автомобіля пройшло вже більше 20 років, з часом стеля салону приходить в непридатність, тому необхідно робити періодичну реставрацію заводських характеристик. Існує багато технологій для відновлення структури стелі, деякі з них будуть малоефективними, внаслідок чого матеріал стелі почне провисати і знову відклеюватися.
Вам буде запропоновано найбільш ефективний варіант, який пропонує не витрачати час і нерви на відновлення старого покриття, а повністю забезпечити салон нової обробкою стелі. Ви можете вибрати безпосередньо свій колір і матеріал обробки, або ж скористатися послугами дизайнерів авто салону для вибору матеріалу під Вашу машину. Далі фото Пассат Б3 із заниженою підвіскою, виглядає досить стильно.
Переходимо до видалення стельового покриття Фольксвагена Пасата Б3, для цього:
- Знімаємо пластмасові панелі на передніх стійках;
- Знімаємо панель на задніх стійках;
- Знімаємо панель по периметру стелі;
- Акуратно знімає сонцезахисні козирки;
- Демонтуємо управління люком (є не у всіх комплектаціях авто);
- Розкладаємо передні сидіння.
Після демонтажу обладнання, акуратно виймаємо стелю з салону через багажник або через передні двері, в деяких моделях авто, стеля зручно витягувати через п’яті двері. Тепер переходимо до його обробці, для цього знімаємо старе покриття і готуємо поверхню для нанесення шару клею. Необхідно зробити викрійку за місцем нового покриття, після чого промазати стелю клеєм і приклейте нове покриття. Для проклейки можна використовувати водостійкий клей. Далі збираємо всі деталі в зворотному порядку і перетяжка стелі готова.
Почніть робити тюнінг Пассат Б3 вже зараз, і Ви помітите наскільки невпізнанним, стане новий вигляд. А ще кілька слів про ремонтопридатності Фольксвагена Пасата Б3 ви можете почути з останнього відео: