Таку машину, як Шевроле Нива знають у нас все. Вона чертовски популярна, її відмінно купують в салонах і навіть неабияк б/у можна запросто продати за непогані гроші. Також багато роблять тюнінг Шевроле Нива, щоб машина стала виглядати ще краще. Взагалі, Шнива, як кажуть в народі – автомобіль, який чудово прижився в Росії.
Спільний проект вийшов настільки хорошим, що став реальним конкурентом для вазівських кросоверів, які зараз активно створюються, а також для тих же самих «Дастеров». Це вже не кажучи про техніку, вироблену в Ульяновську – «Хантер» та «Патріот». Про Шевроле Нива відгуки майже завжди відмінні. І причин тому чимало. Головне – якість.
Взагалі, для ВАЗ, який почався з «приїхали італійці і показали, як треба», робота з іноземними партнерами завжди закінчувалася чимось дійсно позитивним. Складно навіть пригадати ситуацію, коли все було навпаки. Всі сучасні успіхи компанії пов’язані з іменами іноземців – Бу Андерссона, і Стіва Стіна.
Але Шевроле Нива – не їх заслуга. Все-таки, займається проектом дещо інша фірма. Це спільне підприємство GM-Автоваз. Отже, з чого почати розповідь? Та хоча б з того, що цей американо-росіянин має не менше 90% локалізації. На відміну від більшості інших проектів росіян з General Motors.
Офіційний старт проекту був у 2002 році. З тих пір машину кілька разів допрацьовували в дрібницях. Але рестайлінг за всі роки був лише один. Доручили його не самому останньому гравцеві на цьому ринку – італійцям з Bertone.
Дизайн «Шнивы» простий, але, в той же час, причепитися там не до чого. Машина вийшла красивою, і виглядає помітно цікавіше, ніж оригінальна Lada 4×4. Все ж, остання залишилася для замісу російських грязей нелечебного характеру – тобто освоєння бездоріжжя. А результат спільного проекту використовують частіше в місті, в умовах більш підходящих для кросовера, ніж позашляховика.
Chevrolet Niva – напівкровка, якого ніхто не посмів в цьому дорікнути. Адже вийшло вельми гідно і народу результат сподобався. Продажі авто – показник.
Це один з найпопулярніших кросоверів в нашій країні. Плюс не раз він ставав кращим в класі. Поки що він цілком успішно конкурує з Renault Duster, який надовго окупував першу сходинку хіт-параду.
Так, «Шнива» – позашляховик року в 2009 році. А зі свіжого – «субкомпактний кросовер року» в 2017 році. Кращим його визнали провідні автомобільні журналісти.
А тепер трохи історії… Дуже часто народ починає розповідати про те, що якщо б не GM, то… Почасти це так. Але справа не в тому, що ми чогось не можемо самі, а в тому, що у ВАЗа ніколи не було достатньо грошей для того, щоб реалізувати всі плани. І так, саме тому бренд «Нива» разом з частиною розробок, які й пішли в «Шниву», продали американцям. Саме з цієї причини наша вітчизняна «Нива» тепер називається Lada 4×4.
Самі ж ідеї для новинки з’явилися ще в кінці 80-х років. А до 98 року представили перший концепт. Та ось біда – це був рік кризи. Тому вітчизняний автопром такий проект просто не тягнув з фінансів.
За фактом виходу машина коштувала не дешево і конкурувала тоді з Kia Sportage.
Нива Шевроле 2017 року випуску мало відрізняється від тієї, що проводилася в 2006. А вся справа в тому, що випуск нового покоління був затриманий. Причина черговий криза серйозно вдарила по російському автомобільному ринку в цілому.
Однак, до травня 2016 року з’явилася комплектація Шнива LE+. Базою для неї стала популярна версія авто GLC. Тут вам пропонується відразу все, що потрібно для безпеки, непоганий кондиціонер в салон, хороші шини і диски. Плюс захист на задній бампер і лебідка.
Шнива: характеристики
Шнива вийшла не крихітна, але і не велика. Порівнюючи її з популярними «китайцями», яких купують за низької ціни, Шевроле-Нива і здається зовсім маленькою. Всього 4,04 м. в довжину. Зате повноцінний позашляховий кліренс 22 див. Якщо розібратися з тим, які колеса встановлюють на Шевроле Нива і поставити правильні колеса, то цього автомобіля будь-яке бездоріжжя буде дарма.
Машина цілком непогано себе почуває на ґрунті. Хоча не варто кидати її в бій там, де навіть звичайна «Нива» на грязьовий гумі може загрузнути. Кожному, як кажуть, своє.
Якщо хочеться покататися по грязі, є модифікація «Трофі», яку створювали саме для таких цілей. На ній ставлять шноркель. Інакше машині би загрожував гідроудар при проходженні водойм в брід. Також в підкапотний простір вивели сапуны трансмісії. Головні пари в ній отримали передаточне число 4.3 проти колишнього 3.9. Натягувач ланцюга тепер механічний. На стандартній машині стояла гідравліка.
Чи вийде Нива Шевроле 2017 року? Це питання хвилює нині багатьох, включаючи самих виробників. Все залежить від того, як буде змінюватися ситуація на авторинку. Бо війна санкцій, криза і загальносистемні проблеми, що впливають на продажу машин, можуть призвести до повного припинення низки проектів в автопромі нашої країни. І нічим хорошим це не закінчиться, як для покупців, так і для держави, яка недоотримає мільярди у вигляді податкових відрахувань.
Даний тест-драйв Chevrolet Niva з’явився на відомому відеохостингу з позначкою “кращий”. Що ж, перевіримо, чи так це насправді: