Субару Форестер 2017 модельного року був не так давно виставлений на загальний огляд на моторшоу, яке проходило в столиці Японії. Випуск рестайлінгової версії позашляховика говорить про те, що компанія Субару, не дивлячись на зростаючу конкуренцію в цьому класі, позиції здавати зовсім не збирається. Зовнішність машини зазнала значних змін, які явно пішли йому на користь, а рівень безпеки піднявся ще вище.
Субару Форестер 2017 року — супер кросовер на думку цілого ряду автомобільних експертів і не погодитися з ними важко. Якість збірки і загальні показники автомобіля доведені до максимального рівня.
Сучасна тенденція поєднання екстер’єрного дизайну позашляховика з елементами, характерними для спортивних автомобілів, вплинула на зовнішній вигляд оновленої моделі Субару 2017.
Якщо уважно придивитися до обводами і деталей кузова позашляховика, можна також знайти і схожості з однокласниками виробництва Південної Кореї. Рестайлінг проводився з усією серйозністю, так що були змінені практично всі кузовні елементи. В цьому році нам представили нові обтічники на бамперах, змінену штампування дверей і капотної кришки, оновлений радіатор і ще ряд деталей, так що Субару Форестер 2018 нового покоління доведеться постаратися щоб перевершити попередника.
До речі, для того, щоб полегшити машину, широко використовуються легкосплавні елементи там, де це можливо без ризику для безпеки і надійності.
Що нового в Субару Форестер 2017 року
Окремої згадки гідна оновлена фронтальна світлотехніка. До адаптивних фарам в компанію були додані витончені ходові вогні у вигляді світлодіодної окантовки. Задні світлові блоки також обладнані світлодіодами і мають рельєфну отформовку. Інтелектуальна система управління освітленням автоматично підлаштовує інтенсивність світла фар в разі наближення зустрічного транспорту і при обгоні. Субару Форестер 2017 року збирається на базі посиленого шасі оновленої конструкції.
Завдяки проведеним модифікаціям підвіски і рульового управління, забезпечується набагато більш висока курсова стійкість при високих швидкостях без втрати керованості на маневруванні. Переробки підвіски було приділено особливу увагу, в результаті чого була значно підвищена її енергоємність. Це дозволяє набагато комфортніше відчувати себе на пересіченій місцевості, завдяки тому, що підвіска ефективно поглинає імпульси від нерівностей.
Виробник надає можливість установки 17 і 18-дюймових дисків з шістдесятої і п’ятдесятої гумою відповідно. Крім того, Форестер 2017 в якості додаткової опції може оснащуватися легкосплавними шестипроменевими дисками, дизайн яких був спеціально розроблений для нової моделі.
Японські інженери вклали чимало зусиль і в забезпечення безпеки водія і пасажирів машини. Так в комплектацію нового Форестера входить система з дев’яти повітряних подушок. За роботу системи безпеки відповідає потужний обчислювальний процесор, пов’язаний з численними датчиками, що ведуть контроль за дорожньою розміткою, переглядають сліпі зони водія, визначають дистанцію до сусідніх автомобілів в транспортному потоці, а також попереджають про небезпечне зближення.
У вигляді додаткової опції позашляховик може оснащуватися особливою системою Айсайт, яка значно підвищує якість контролю ситуації при русі, паркуванні і маневруванні на ділянках з обмеженим простором. Комплекс застосовує стереоскопічні камери, і здатний самостійно розпізнавати як нерухомі, так і рухомі об’єкти, при необхідності відпрацьовуючи екстрене гальмування.
Базова комплектація, яка порадує кожного
Модель цього року є відмінним підмогою для Субару Форестер 2018 року (супер кросовер до речі теж вийде). У рестайлінгової модифікації Архітектура салону не піддавалася кардинальним змінам, проте без приємних доповнень не обійшлося. Так, наприклад, для обробки використовуються більш приємні і довговічні матеріали. Для підвищення якості шумоізоляції встановлені потовщені скла.
Центральна частина панелі консолі оснащується мультимедійним монітором з діагоналлю 7 дюймів, пов’язаний з фірмовою акустикою Harman Kardon. Чи залишиться вона в Субару Форестер 2018 – подивимося з її виходом. З базової комплектації встановлено чотири динаміки, які видають цілком осудна звучання. Автомобіль оснащується навігаційною системою нового покоління, інформація з якої виводиться на мультимедійний монітор, така система тепер стоїть на кожному сучасному японському кросовері.
Також є можливість підключення широкого спектру мобільних пристроїв. Базова комплектація також порадує власників повним електропакетом салону. Сидіння водія володіє широким спектром регулювань з функцією пам’яті на три пресети.
Форестер, як і Субару Аутбек 2017 року (супер кросовер), оснащується фірмовим повним приводом, розробкою якого займалися кращі фахівці. Оновлена версія позашляховика буде комплектуватися вже знайомими силовими установками, які добре зарекомендували себе в процесі експлуатації. На вибір пропонується три бензинових силових установки опозитного типу: дволітровий на 151 к. с., два з половиною літри і 171 к. с. і дволітровий турбований мотор на 243 коні.
Мотори агрегатовані з вариаторні трансмісію Лінеа-тронік третього покоління спеціально для Субару Форестер 2017. Тест драйв показав, що подібна комбінація відмінно себе почуває в будь-яких умовах. Крім того, дотримуючись встановленої «сімейною традицією», виробник оснастив автомобіль постійним повним приводом з системою інтелектуального розподілу крутного моменту.
Судячи за заявами виробника, роздрібна вартість рестайлінгової моделі буде відрізнятися не так вже й сильно, втім, вона все так само буде залежати від обраної комплектації, яких на цей раз пропонується шість штук.
Далі відео огляд Субару Форестера 2017: