Мотоцикл Suzuki Bandit-це легендарний мотоцикл, за рівнем легендарності не поступається мотоциклам Харлей Девідсон або російським мотоциклам Урал. Сузукі Бандит – це японський мотоцикл, який дійсно хороший. Його потужність дозволяє навіть новачкам не боятися на ньому їздити.
Сузукі Бандит 250 почали випускати з 1989 року, спочатку було 2 версії цієї моделі: Bandit GSF 250 і більш потужна Bandit GSF 400. У той час головним конкурентом була Хонда СВ1. Трохи пізніше з’явилися і більш потужні версії: GSF 600 і GSF 1200. Крім об’єму двигуна і потужності особливої різниці у цих мотоциклів немає.
Мотоцикли продавалися добре, в Європі спочатку продавався тільки GSF 400, але потім і стали успішно продавати і GSF 250.
Ціна Сузукі Бандит 250
Бандит – це дуже надійний мотоцикл, тому він такий популярний, навіть незважаючи на те, що вже давно не випускається.на вторинному ринку ціна Сузукі Бандит не перевищує 3000$, Ціна залежить від стану і пробігу. Чим старіше мотоцикл, то його ціна буде нижче, іноді цікавий варіант можна знайти і за 1000 доларів.
Особливості Suzuki Bandit GSF 250
Мотоцикл Suzuki Bandit GSF 250 перестали випускати в 2000 році, тому такий мотоцикл можна знайти на вторинному ринку. Це класичний дорожній мотоцикл, сьогодні такий клас називається нейкід. В основному, в цьому мотоциклі не було пластикових обважень.
У Бандита класична конструкція – на трубчастій рамі кріпиться мотор і всі інші елементи мотоцикла. Спереду – телескопічна вилка, а ззаду маятник з одним амортизатором, розташованим по центру.
Вихлопна труба встановлена праворуч, вихлопні гази з усіх циліндрів виходять через цю одну трубу. Мотор тут 4-х циліндровий, рядний з рідинним охолодженням, радіатор знаходиться під баком. У процесі виробництва Сузукі Бандит 250, двигун кожен раз удосконалився, тому технічні характеристики Сузукі Бандит 250 – досить гарні. Спочатку потужність мотора була 45 к. с., потім, щоб відповідати мотоциклу для початківців байкерів, потужність спеціально зменшили до 40 к. с.
Зміни мотоцикла під час виробництва
Спочатку, самі ранні моделі, 1989 року були обладнані заднім крилом над колесом, механічним реле поворотів і не було паливного датчика, який би показував скільки бензину в баку. А також були встановлені кліпони.
Вже через рік, в 1990 року прибрали кліпони і поставили звичайний кермо, і налаштування задньої підвіски були змінені.
У 1991 році з’явилася рідкісна версія Suzuki Bandit GSF 250 Limited Edition, відрізнялася вона тим, що на її рамі був встановлений напівобтекач з фарою. Ще дзеркала з іншого кріпилися на панелі приладів встановлений датчик температури, і карбюратори стали по іншому розташовуватися.
Suzuki Bandit в 1992 році теж отримав ряд змін, потужність мотора знизили до 40 к. с. Але коробка передач була покращена, на 5-й і 6-й передачах збільшили передавальні числа.
Також тут знову поставили кліпони, при включеному моторі фара завжди включена, з’явилося безконтактне реле поворотів. Також в 1992 році випустили і версію зі звичайним кермом, в якій по-іншому налаштували задню підвіску.
У 1993 знову вийшла лімітована версія з мотором, потужність якого – 40 к. с. Відрізнялася ця версія тільки полуобтекателем, а в іншому нічого нового.
Після 1995 року стали випускати друге покоління Suzuki Bandit GSF 250-2. Цьому поколінні було доступно на вибір 2 мотора: звичайний і мотор зі змінними фазами газорозподілу.
У другому поколінні мотоцикли Бандит були без заднього крила і вже з’явився датчик рівня палива. Також паливний бак став мати іншу форму і вихлопна труба стала згинатися по іншому. У другому поколінні вже не випускали лімітовані версії. незважаючи на те, що мотоцикли Бандит 250 вже з 2000 року не випускаються, все одно вони користуються попитом на вторинному ринку навіть сьогодні.
Сузукі Бандит 250: технічні характеристики
А далі відео про Сузукі Бандит 250: