БМВ Х5 Е53 – автомобіль досить старий, але його завжди можна удосконалити і зробити так, щоб він став виглядати більш свіжим, а якщо якісно пофарбувати машину і відполірувати, то машина взагалі виглядатиме, як нова. Так що тюнінг БМВ Х5 Е53 – справа необхідна.
Крім доопрацювання зовнішнього вигляду бажано треба ще зробити чіп-тюнінг БМВ Х5 Е53, щоб збільшилася потужність, тому що машина вже стара і особливо не їде, її навіть більш-менш нова Пріора зробить, це ж нікуди не годиться, тому з мотором треба щось зробити. Для поліпшення зовнішнього вигляду є сенс встановити нові стильні диски з новою гумою.
Також роблячи тюнінг треба приділити увагу головній оптиці, її краще замінити, поставити щось сучасне, також гальмівну систему можна поліпшити. За допомогою тюнінгу можна виправити і деякі слабкі місця в БМВ Х5.
Чіп тюнінг БМВ Х5 Е53: ціна і наскільки збільшиться потужність
Залежно від мотора, ціна чіп-тюнінгу буде відрізнятися. Тут є три варіанти.
Ті комплектації, в яких стоять мотори 3,0 і 4,4, що працюють на бензині, тюнінгують за 17 000:
Потужність 3-літрового мотора спочатку дорівнює 231 к. с., після чіп тюнінга – 251 к. с. Крутний момент спочатку – 300 Нм, після тюнінгу БМВ Х5 Е53 крутний момент стане 330 Нм;
Мотори 4,4 i бувають різні:
- 4,4 i з потужністю в 286 к. с., і обертовим моментом в 440 Нм. Після тюнінгу потужність збільшиться до 306 л. с., а крутний момент до 465 Нм;
- 4,4 з потужністю в 320 к. с., і обертовим моментом в 440 Нм спочатку. Після тюнінгу потужність збільшиться до 335 к. с., а крутний момент до 465 Нм.
Для тих, у кого комплектації BMW X5 E53: 3.0 d і 4.6 is, то ціна такого тюнінга буде коштувати 21 000 рублів:
- спочатку в моторі 3.0 d потужність 184 л. с. і крутний момент – 410 Нм, після чіп-тининга – потужність збільшиться до 214 к. с., а крутний момент до 490 Нм;
- є і другий 3-х літровий дизельний мотор з базовою потужністю 218 л. с. і обертовим моментом 500 Нм, після чіп-тюнінга – потужність збільшиться до 255 к. с., а крутний момент до 580 Нм;
- також є більш потужний мотор – 4.6 is з базовою потужністю 347 к. с. і обертовим моментом в 480 Нм. Після чіп-тюнінгу потужність збільшиться до 372 к. с., а крутний момент до 518 Нм.
Для тих, у кого топовий мотор 4,8 is, то чіп-тюнінг БМВ Х5 Е53 буде коштувати 24 000 рублів. Потужність мотора спочатку – 360 к. с., а після чіп-тюнінга – 382 к. с. Крутний момент спочатку – 500 Нм, після тюнінгу – 530 Нм.
Покращення гальмівної системи
Ціна тюнінгу гальмівної системи досить велика – нові гальма на одну вісь коштують близько 100 000 рублів, це мова йде про оригінальні запчастини, аналогічні запчастини можна знайти і в 2 рази дешевше. Тюнінг гальм робити бажано, тому що якщо машина буде швидше їздити, то вона повинна і краще гальмувати в разі чого.
Тюнінг оптики
Щоб машина виглядала стильно – треба просто зробити тонування передніх і задніх фар, вартість передніх фар буде в районі 20 000 рублів, а задніх – в районі 4000 р.
Різниця така велика, тому що, щоб затонувати передні фари доведеться їх повністю розібрати і затонувати відбивач, а на задніх фарах треба просто затонувати скло і нічого розбирати не треба.
Причому тонування передніх фар можна сміливо робити, дорогу освітлювати вони будуть також добре, тому що освітлювальні елементи по час Тонування не чіпаються. Для тонування використовують лак або тонувальну плівку.
Також тюнінг фар БМВ Х5 Е53 – це в фари встановити світлодіоди, все залежить від вартості світлодіодів і роботи майстрів.
Найпопулярніший варіант для тюнінгу БМВ Х5 Е53
- в салоні панель приладів і все що можна обробити карбоном, салон відразу перетвориться.
- Крісла перешити новою шкірою, стеля перешити алькантарою, вона непогано виглядає.
- Якщо дозволяє бюджет, то можна перефарбувати машину, модно виглядає матова фарба, але найкраще просто пофарбувати і відполірувати, щоб домагатися зовні стан нового авто.
- Встановити в автомобіль систему мультимедіа з великим дисплеєм, холодильник поставити і шторки.
- Для тих, хто хоче щоб його БМВ Х5 став унікальним автомобілем – можна завдати ще й аерографію або на крайній випадок, обклеїти автомобіль плівкою.
Слабкі місця в БМВ Х5 Е53, які усуваються під час тюнінгу
Спочатку парктроніки в Х5 Е53 слабкі і часто виходять з ладу, особливо коли бампер знімається, тому або їх взагалі треба зняти або поставити нові.
Магнітола знаходиться під запаскою, там є спеціальна ніша для неї, але це найнижче місце в машині, тому якщо їздити по глибоких калюжах, то магнітолу буде заливати, так що краще перенести її в інше місце.
Х5 – це не позашляховик, а кросовер, тому і дорожній просвіт у нього досить маленький, та і підвіска не сильно любить їзду по бездоріжжю, так що роблячи тюнінг Х5 Е53, можна поставити пневмопідвіску, якщо грошей не шкода, а краще просто з внедорожьем бути обережним або купити Тойоту Ленд Крузер 100, вона більше підійде для бездоріжжя.
А далі відео про те, як робити тюнінг БМВ Х5 Е53: