Тюнінг ВАЗ 2101 – досить захоплююче заняття. Спочатку машину просто треба було відреставрувати, тому вона була перефарбована в колір night fire, диски були замінені на литі, а на кермо був встановлений підсилювальний апарат.
Після того, як зовнішній вигляд автомобіля змінився, з’явилося бажання поліпшити і технічні характеристики. Хотілося, щоб ВАЗ 2101 їздив і розганявся швидше, проте всім відомо, що аеродинамічні властивості автомобіля залишають бажати кращого.
Тому, щоб зробити «копійку» більш потужною, в неї було вирішено поставити новий мотор. Перевагу віддали трилітровому потужному агрегату типу V6 від Mitsubishi.
Основною метою змін копійки було зробити її конкурентоспроможною з іномарками і зробити можливим пересування на великій швидкості. Точно такий же двигун встановлювався на потужний джип Pajero.
Двигун довелося замовляти з Риги, чекати його доставки ж доводилося близько двох тижнів. Відразу після отримання мотора почалися серйозні роботи з тюнінгу копійки, які тривали більше двох місяців.
По закінченню цього терміну машина повністю змінилася – були замінені гальма, трансмісія, рульове управління і вихлопна система.
Зовні машина мало змінилася, але саме в цьому і був задум. Зміни не торкнулися і салону, в ньому тільки був встановлений новий спідометр з відміткою 120 км/год, так як автомобіль став більш потужним.
В результаті всіх виконаних робіт, машина стала розганятися до 100 км / год за кілька секунд . Максимальна швидкість автомобіля – 200 км/год, після стоїть блокування, так як задній міст залишився старим.
Однак, незважаючи на велику потужність і швидкість автомобіля, під час дощу або снігу пересуватися на неї було неможливо – при будь-якому різкому повороті або натисканні педалі газу при поворотах машину сильно заносило. Це головний недолік тюнінгу ВАЗ 2101, який можна лише злегка нейтралізувати, коли робиш тюнінг ВАЗ 2106.
Дорогий тюнінг копійки
Найдорожчий тюнінг ВАЗ 2101 провів звичайний москвич, власник ВАЗ 2101. Копійку він придбав ще в 2000-му році, в результаті витратив на тюнінг авто 40 тисяч доларів. Звичайно, він міг купити Москвич 412 і з тим же успіхом вкластися і зробити тюнінг Москвича, але людина любить саме копійку.
У 2005-му автомобіль потрапив у ДТП, після чого його можна було здати на металобрухт, однак, власник вирішив знатися ремонтом.
У кузові від початкового варіанту машини залишився тільки підлога і дах. Дверцята, капот та інше були зварені заново. Машину покрили кольором зелений металік.
Двигун замінили на більш потужний, взятий від ВАЗ 2120. Власник також повністю змінив салон і капот, його метою було зробити пересування максимально комфортним, а зовні залишити машину близькою до оригіналу.
У результаті в салоні стоять 4 підсилювача звуку, хороша акустична система, спортивні сидіння і навіть є вихід в інтернет.
Зовнішні зміни торкнулися дисків – їх замінили на ковані, занизили амортизатори і пружину на чотири див. Це зробило більш стійкою підвіску автомобіля.
Ще один варіант тюнінгу копійки
Копійку можна переробити під купе. В даному випадку саме це і було зроблено, були прибрані дзеркала заднього виду, так як в автомобілі встановлена сучасна система спостереження. Це ще раз підтверджує те, що тюнінг копійки дає величезний простір для реалізації своєї творчості і фантазій.
У всіх би виходило здійснити свої Тюнінг ідеї, на світі не однієї поганої “копійки” б не залишилося!
Далі відео про тюнінг ВАЗ 2101: