Зміст
Але для початку треба визначити який тип у системи АБС:
- У разі, якщо стоїть проста система АБС, коли всі вузли знаходяться в одному корпусі, то досить просто знайти Запобіжник, який в більшості випадків знаходиться в блоці системи. Якщо витягти запобіжник, то система АБС повністю відключиться. Якщо включити запалювання, то загориться лампочка, яка буде говорити про те, що АБС несправний.
- Далі в підкапотному просторі треба знайти кришку на розширювальному бачку гальмівної системи і відкрутити її. Перед цим краще зняти роз’єм з електричного датчика.
- Потім треба подивитися під автомобіль, і біля кожного колеса знайти штуцера для виконання робіт за прокачування на робочих циліндрах і послабити їх. Тут треба стежити, щоб спускники не зламалися, тому що, якщо вони зламаються, то робота буде довгою. Заздалегідь можна штуцери обробити гальмівною рідиною або засобом WD-40.
- Для того, щоб виконати роботу акуратно і на вищому рівні, треба запастися гнучким чистим шлангом, у якого внутрішній діаметр буде таким же, як і розмір штуцера. А в пляшечку налити треба приблизно третина гальмівної рідини.
Нагадаємо: прокачування гальм з АБС повинна виконуватися удвох, для зручності і практичності. Так само прокачування гальм, є запорука успіху благополучно уникнути зіткнення. Прокачування гальм не маловажний гвинтик в цій Системи безпеки.
Кілька способів прокачування гальмівної системи
Нагадаємо що прокачування гальм дуже важлива для безаварійних ситуацій на дорогах, стежте за системою прокачування гальма з АБС. Прокачування гальм з АБС можлива декількома способами, причому їх реалізація залежить від конструкції всього комплексу. Видалити повітря з гальмівної системи можна 2-ма способами, але в будь-якому випадку, буде потрібно помічник. Процес прокачування гальмівної системи з АБС не можна вважати трудомістким або складним.
Спосіб №1
Після повного відключення системи АБС треба виконати такі дії:
- спочатку треба прокачати найдальший від головного гальмівного циліндра вузол-заднє колесо з правого боку. Треба одягнути один кінець шланга на штуцер, a інший кінець опустити в пляшечку з гальмівною рідиною. За кермо треба посадити помічника, який буде натискати ногою на гальмо. І натискати до тих пір, поки повністю не віддалиться повітря.
- в той час, коли помічник буде тримати натиснутою педаль газу, треба відвернути штуцер. Після того, як рідина або повітря перестане йти, то треба відразу ж штуцер загорнути. Таку операцію треба повторювати кілька разів, якщо бульбашки все ще виходять з робочого циліндра.
- Потім можна переходити на заднє ліве колесо, і проробляти ті ж самі дії.
- Після цього переходимо на правий передній супорт, а закінчувати прокачування гальма треба на лівому передньому супорті.
- коли на кожному робочому циліндрі видалено повітря, це означає, що прийшов час подивитися, скільки рідини в розширювальному бачку. Головне не допустити, щоб з бачка повністю пішла гальмівна рідина, тому що тоді повітря потрапить в систему.
Спосіб №2. За допомогою спеціального насоса прокачати гальма
Якщо є можливість підключити насос, то можна цим способом прокачування гальм скористатися , тільки для цього також потрібен напарник. В обов’язковому порядку після того як процес прокачування гальма завершена, перш ніж виїжджати потрібно перевірити герметичність системи та відсутність патьоків. Контрольно перевірити рівень гальмівної рідини.
- Щоб прокачати правий задній циліндр, треба одягнути на штуцер шланг з одного боку, а з іншого боку – шланг також покласти в пляшечку з гальмівною рідиною. Потім треба відкрутити штуцер приблизно на 1,5 обороту.
- помічник також буде натискати на педаль гальма і включить двигун. Приєднаний насос створить тиск в гальмівній магістралі і вижене все повітря. Після того, як бульбашки перестануть йти в пляшечку, треба просто вимкнути двигун.
- Заднє ліве колесо прокачується трохи по-іншому. Шланг кріпиться до штуцера, і опускається в рідину, а спускник треба відвернути на 1 оборот.
- Увімкнути мотор і коли бульбашки підуть в пляшечку з рідиною, треба буде натиснути на педаль гальма приблизно на половину, після чого швидко штуцер треба закрутити.
- потім педаль можна відпустити і вимкнути мотор.
- Головне вчасно доливати в бачок гальмівну рідину.
- Коли прокачування гальм підійшла до кінця, треба закрутити всі штуцери, закрутити кришку на бачку і приєднати всі раніше роз’єднані роз’єми. Заглянути під днище і перевірити наскільки герметичні трубопроводи, штуцери і циліндри. І якщо ніде нічого не протікає, з машиною все добре і можна спокійно їздити. Успіхів вам при закінченні вирішення проблеми прокачування гальм з ABS.
Невеликий підсумок
Прокачування гальм з АБС під час виконання робіт потрібно стежити, щоб насос не працював без рідини. Пам’ятайте, що гальмівна система є вкрай важливим компонентом, і своєчасна прокачування гальм забезпечує безпеку руху автомобіля, можливо врятує не тільки ваше життя.
Відео порада – Швидка прокачування гальм з АБС на БМВ 75о: